Carsten Jensen i Information
Fra : MazSpork@gmail.com

Dato : 02-03-06 18:02

Her er, hvad sagen drejer sig om. Og man kan sagtens være enig med
Carsten Jensen og samtidig være anti-islamist, forresten.

http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.php?pShow=TryktAvis/TAvVis.php&pTAvVis=191580

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 02-03-06 18:17

MazSpork@gmail.com on torsdag 2. marts 2006 at 18:02 +0100 wrote:
>Her er, hvad sagen drejer sig om. Og man kan sagtens være enig med
>Carsten Jensen og samtidig være anti-islamist, forresten.

> [...]

dette citat er i hvert fald ret præcist:
Det allermest desperate er dog, at Anders Fogh Rasmussen gør en
stillingtagen for eller imod ytringsfriheden identisk med en stillingtagen
for eller imod sin egen person.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Gabeladhart

Dato : 03-03-06 06:34

CJ bruger i sin sædvanlige verbal-orgasme en voldsomt masse fy-ord i sit
forsøg på at lægge sin meningsudveksler ned,
og dermed bekvemt undgå at forholde sig til sagens simple kerne, som han
forbliver i fjern rotation om, uden forsøg på at nå ind til.
Man får stadig ikke en radigal som CJ til at udøve kritik mod nogen, der har
en anden etnisk kulør end ham selv.
Og det havde kunnet gøres kortere end kronikkens 9431 anslag.
Pete

Fra : Konrad

Dato : 03-03-06 10:41

<MazSpork@gmail.com> wrote in message
[...]

Carsten Jensen er helt enig med mig

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 03-03-06 14:09

Det var smuk og solrig dag da Konrad skrev
news:44080f26$0$15784$14726298@news.sunsite.dk i dk.politik:

> [...]
>
> http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.
> php?pShow=TryktAvis/TAvVis.php&pTAvVis=191580

Kopiere lige et indlæg der stod nedenunder carsten jensens, det er nemlig
meget fornuftigt.

39. at tale for at ophøje sit eget ego AF Søren Udesen

Og sine egne fortræffeligheder, og ikke mindst sit gode væsen, det gør
Jensen rigtigt godt. Statsministeren gør det samme, deri er jeg ikke uenig,
men spørgsmålet er så hvem der er bedst? Er det i virkeligheden ikke sådan,
at Jensen blot bidrager yderligere til splittelsen, og dermed spiller lige
efter Foghs pibe? og er konsekvensen i virkeligheden ikke, at Venstrefløjen
graver sig længere og længere ned i fortidens dybe ligegyldige hul, og
derfor cementerer deres position som totalt uden for indflydelse? Det er
den strategi Fogh har, og Jensen agerer blot nyttig idiot. Hvis vi skal
genoplive midten i dansk politik, hvilket en fredelig social-liberal som
jeg vitterligt ønsker, så skal Carsten Jensen, Seidenfaden, Information
osv. begynde og indse, at sagen har to sider, at JP ikke er en daglig
publikation af de sataniske vers, at Fogh ikke udelukkende er ondskaben
selv. Dette gøres bedst ved at droppe den evindelige offer tankegang, og
begynde virkelig at gå i kødet på Islam. Hvorfor har ikke en eneste af
disse undersøgt, hvor vidt JP overhovedet havde ret i sit projekt? foregår
der en farlig kulturpåvirkning fra yderligtgående muslimere, som blandt
andet rammer vores debat og ytringsfrihed? hvorfor ikke snakke med de eks-
mulismere og moderne muslimere, som kender Islam indefra? jeg kan sige jer
at f.eks. Irshad Manji og Ayaan Hirsi Alis bøger er oplysende, tag og læs
dem! Hvis JP blot provokerede for at provokere, (og her må jeg indskyde at
dette begreb stammer fra venstrefløjen, og at denne aldrig har haft
problemer med dette, så længe det åbenbart ikke rammer muslimerne, nogen
der fanger logikken?), så havde de jo sagt til tegnerne "hvem kan lave den
mest provokerende tegning", og trykket noget der var mange gange værre, end
de ret uskyldige tegninger. Drop nu skyklapperne, både jer på venstrefløjen
og så sandeligt også Fogh og Pia, der rigtigt nok har skabt en giftig og
afskyelig tone i udlændíngedebatten.

--
Rune D. Jørgensen