Et pattebarn truer
Fra : Sten Schou

Dato : 02-03-06 14:21

Som et andet forudrettet barn, truer Grundfoss nu med at flytte virksomheden
ud af landet, da han åbenbart ikke tåler at blive kritiseret.
http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3589070/

Jeg foreslår han flytter virksomheden til Palæstina, der er masser af
arbejdsløse, og kvinderne føder børn i et tempo der gør, at han aldrig vil
komme til at mangle arbejdskraft.

Hilsen Sten

Fra : Martin

Dato : 02-03-06 14:31

Sten Schou skrev:

> [...]
>
> Jeg foreslår han flytter virksomheden til Palæstina, der er masser af
> arbejdsløse, og kvinderne føder børn i et tempo der gør, at han aldrig vil

Jeg vil nødig være borger i Bjerringbro med Due som grå eminence
borgmester. Men han kan ærligt talt tage sine profitholdninger parre
dem med DI´s og jokke dem op der er højest når han plukker jordbær.

Mvh
Martin

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 02-03-06 15:21

On Thu, 2 Mar 2006 14:20:49 +0100, "Sten Schou" <rabin@planetwave.net>
wrote:

>Som et andet forudrettet barn, truer Grundfoss nu med at flytte virksomheden
>ud af landet, da han åbenbart ikke tåler at blive kritiseret.
>http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3589070/

<ironi>

Jamen han har da efterhånden også meget, at være utilfreds med.

Der var jo sagen med den midtjyske lufthavn, som han så forfærdeligt
gerne ville have. Det må man da kunne forstå - det er da helt
urimeligt, at han skal køre til Billund eller Tirstrup, hver gang han
vil nogen steder hen.

Og så var der jo også sagen med Tange Sø. Han ville have Tange-værket
lukket og søen tømt for vand. På den måde, ville laksen få meget bedre
betingelser i Gudenåen, og bestyrelsesformanden ville endelig kunne få
ordentlige muligheder for at gå på fisketur.

Og nu kommer sådan nogle tegnere og ødelægger forretningerne for ham.

Når der aldrig er nogen, der vil tage bare en smule hensyn til hans
interesser og meninger, så er det da vel forståeligt, at han bliver
sur.

</ironi>

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 02-03-06 15:40

Sten Schou wrote:
> [...]
>
> Jeg foreslår han flytter virksomheden til Palæstina, der er masser af
> arbejdsløse, og kvinderne føder børn i et tempo der gør, at han aldrig vil

Man burde boycotte Grundfoss.

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 02-03-06 16:14

"Stefan W. Christensen" <swcMEN_FJERN_DETTE@soton.ac.uk> skrev i en
meddelelse news:44070385$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...

> Man burde boycotte Grundfoss.

Han har alle dage været et fjols i faderens forretning, en man ikke regner
med, han er som mange skriver herinde, at han ikke er i blandt de skarpeste
knive i skuffen.
Det eneste han er i besiddelse af er et underskudsgivende møbel firma. Han
er et stort forkælet fjols.

Fra : Martin

Dato : 02-03-06 15:45

Lars J. Helbo skrev:

> [...]
> gerne ville have. Det må man da kunne forstå - det er da helt
> urimeligt, at han skal køre til Billund eller Tirstrup, hver gang han

Det husker jeg. LOL

> [...]
> betingelser i Gudenåen, og bestyrelsesformanden ville endelig kunne få
> ordentlige muligheder for at gå på fisketur.

Det husker jeg til gengæld ikke. Blev det til mere end lokal-nyt?
Anyway, LOL

> [...]
>
> Når der aldrig er nogen, der vil tage bare en smule hensyn til hans
> interesser og meninger, så er det da vel forståeligt, at han bliver

HAN FÅR FOR LIDT, DET´ DERFOR HAN ER SOM HAN ER!

Lufthavne og fiskepladser?????? Hit med nogle ostepos og en pornofilm.

Mvh
Martin

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 02-03-06 16:36

On 2 Mar 2006 06:45:23 -0800, "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote:

>Det husker jeg til gengæld ikke. Blev det til mere end lokal-nyt?
>Anyway, LOL

Det ved jeg ikke helt. Men sagen har også været oppe flere gange.
Tange-Værket blev åbnet i 1921, og fik en koncession på 80 år. Den
blev så først forlænget med 2 år og derefter med 5 år, så den nu løber
til 8. januar 2008.

I forbindelse med behandlingen af de to lovforslag har han været meget
aktiv i sin egenskab af formand for "Gudenåens Laksefond" - foretræde
for diverse udvalg indtil flere gange. Men det har altså ikke rigtigt
givet noget resultat.

Det ser heller ikke lyst ud i fremtiden. Der er nemlig nu sket det
kedelige, at Kulturarvstyrelsen har stillet forslag om at frede
værket. Det vil betyde, at det skal bevares (og drives) i sin
nuværende form.

Så formanden for laksefonden har virkelig grund til at være sur.

Fra : J. Nielsen

Dato : 02-03-06 17:37

> [...]

>Som et andet forudrettet barn, truer Grundfoss nu med at flytte virksomheden
>ud af landet, da han åbenbart ikke tåler at blive kritiseret.

Grundfos har før vist at de forstår at sætte sig ind i den mellemøstlige
tankegang. Tænk blot på den pinlige bestikkelsessag af Saddam Huseins
embedsmænd.

Tilsyneladende mener bestyrelsesformanden også, at der gælder specielle
regler for ham som privat person:

http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/Andet/2005/11/22/191818.htm
--

-JN-

Fra : Svend Poulsen

Dato : 02-03-06 18:48

wrote:

> [...]

embedsmænd.

Tilsyneladende mener bestyrelsesformanden også, at der gælder specielle

Stakkels ham, at han ikke kan få lov til at være herremanden i dagens
danmark som de var for 200 år siden.

Svend