Dansk PEN
Fra : Gabeladhart

Dato : 02-03-06 09:53

http://www.pen.dk
"PEN er en verdensomspændende organisation af skribenter, der kæmper for det
frie ord..........."

Men en del af medlemmerne har brugt deres ytringsfrihed til at sige, at de
ikke går ind for ytringsfrihed for alle,
kun for de politisk korrekte.
Og så kan andre medlemmer vel igen bruge deres ytringsfrihed at at sige, at
de går ind for ytringsfrihed for alle,
også for dem der ikke går ind for ytringsfrihed for alle.........."
Et cetera.

-Det er rart med en forening der så klart går ind for selvmål.

Apropos selvmål tror jeg, at jeg vil lave en hockey-forening. Sporten siger
mig ikke en s.... men at sidde og argumentere
med alle de hoveder, der tror de kan li´at spille hockey..........

Pete