FN udtrykte sig tvetydigt
Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-06 12:52

Kirsten Arup søger at gøre vor regering ansvarlig for, at Kofie Annan
taler med to tunger, næsten som Abu Laban´(Information 1 marts)
Den muslimske FN-generalsekretær har nævnt, at vi har fået et stort
muslimsk mindretal og vi ikke evner "to adjust to it"
Fordi angrebet på os er formuleret på engelsk, der ikke skelner mellem
"den" og "det" ,
kan dette "it" være andet end _muslim-mindretallet_, mener Arup. Det
kan også være _situationen_.
Fogh har ukritisabelt svaret, at det ikke er os, der skal justere vor
ytringsfrihed til de få nydanskere, det er dem der skal lære at blive
integreret til tolerance mht. deres ny modersmål og kultur, dansk
frisprog.
Hvis klummergøjen i FN-topsædet mente noget andet, kan han sende os en
undskyldning over sin ubehjælpsomme dobbelttungethed og ulejlige Fogh
med at svare også vedr. den sære alternativ-fortolkning

(hvis Arup har ret i, at han har haft den snørklede version i
tankerne).

Hvis hr Annan lærer at tale pænt og præcist, kan Fogh så evt svare
igen , og evt som hans læremester Glistrup ville have gjort, at den ny
situation kan ganske rigtig tackles bedre - nemlig via masseudvisning

af langtidsarbejdsløse og kriminalitetsdømte muslimer, i første
omgang,.

og eventuelt allerførst af tvetungede, forrædderiske imamer, der har
gejlet muslimer i 4 lande op til at myrde 53 muslimer, på en måde hvor
DK kan gøres ansvarlig, hvis man tænker rodet nok over den islamiske
og hysteriske folkesygdom, blasfemi-fobi

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro EVT FORKORT AF NEDERSTE DEL(E)

Fra : @

Dato : 01-03-06 14:36

On Wed, 1 Mar 2006 12:51:52 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>"den" og "det" ,
>kan dette "it" være andet end _muslim-mindretallet_, mener Arup. Det

http://www.un.org/apps/sg/sgstats.asp?nid=1936
a European country which has recently acquired a significant Muslim
population,
and is not yet sure how to adjust to it.

1)
Et Eurpæisk land som for nylig har fået en betydelig muhammedansk
befolkningsgruppe.

Og(dette land) er endnu er usikkert på hvordan man skal tilpasse (sig)
til dette.

dette= faktummet at man har fået en betydelig muhammedansk
befolkningsgruppe.

<<<
2)
Et Eurpæisk land som for nylig har fået en betydelig muhammedansk
befolkningsgruppe.

Og(dette land) er endnu er usikker på hvordan man skal tilpasse (sig)
den (denne).

den= situationen

denne= den betydelige muhammedanske befolkningsgruppe.
<<<<<

jeg kan ikke på nogen måde se andet end at Annan mener at det er
a European country der skal tilpasse sig den nye situation

<<<<<<<<<<<<<<<<<

og så skal oraklet Annan lige fastslå:

http://www.un.org/apps/sg/sgstats.asp?nid=1936
the offensive cartoons

<<<
farvel til den frie ytring
<<<

<<<
http://www.un.org/apps/sg/sgstats.asp?nid=1936
We all agreed that everyone is entitled to freedom of worship and
freedom of opinion and expression, as defined in the Universal
Declaration of Human Rights.
!!!
<<<

mon ikke han har noget han skal have snakket med f.eks.
Den Aeabiske Liga om

hvilke lande har underskrevet menneskerettighedserklæringen?

hvor mange forsøger blot nogenlunde at efterleve den?