Muhammedtegningerne bragt i 143 aviser, ba~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-03-06 08:53

Muhammedtegningerne bragt i 143 aviser, bare en dansk........
Ikke engang i avisen med det hykleriske slogan: "Vi tør hvor andre
tier"

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3585496:fid=11364/

--

Christian
www.yee-haw.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-03-06 09:36

Christian B. Andresen wrote:
> Muhammedtegningerne bragt i 143 aviser, bare en dansk........
> Ikke engang i avisen med det hykleriske slogan: "Vi tør hvor andre
> [...]

Til EBs forsvar skal siges, at den på sin webside har lagt hele mappen fra
de der muuuulaer, der vandrede til Ægypten for at få folk til at blive
forargede. Mappen inkluderer tegningerne.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-03-06 10:00

HrSvendsen wrote:

> Til EBs forsvar skal siges, at den på sin webside har lagt hele mappen fra
> de der muuuulaer, der vandrede til Ægypten for at få folk til at blive
> forargede. Mappen inkluderer tegningerne.

Og det er vist kun lige inden for den sidste uge de har gjort det.

--

Christian
www.yee-haw.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-03-06 10:51

Christian B. Andresen wrote:

> Og det er vist kun lige inden for den sidste uge de har gjort det.

Her er den oprindelige optælling:
http://www.djh.dk/ejour/52/52Tegninger1.html

Her er det om EB:
http://www.djh.dk/ejour/52/52Tegninger2.html#Ekstra_Bladet

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-03-06 13:48

HrSvendsen wrote:

> Her er den oprindelige optælling:
> http://www.djh.dk/ejour/52/52Tegninger1.html
>
> Her er det om EB:
> http://www.djh.dk/ejour/52/52Tegninger2.html#Ekstra_Bladet

Jeg kan godt se jeg har taget fejl, det er lidt over en måned siden at
EB - "Vi tør hvor andre tier" dristede sig til at vise dem indirekte.

--

Christian
www.yee-haw.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 01-03-06 17:02

Christian B. Andresen <trav@tiscali.dk> wrote:

> Muhammedtegningerne bragt i 143 aviser, bare en dansk........
> Ikke engang i avisen med det hykleriske slogan: "Vi tør hvor andre
> [...]

Det er åbenbart gået hen over hovedet på Helle Nissen Kruuse fra
Danmarks Journalisthøjskolen at Politiken har bragt adskillige om ikke
alle tegningerne i siden september i forbindelse med avisens omtale af
sagen.

http://www.djh.dk/ejour/adm/01OmeJour.html

og

http://www.djh.dk/ejour/52/52Tegninger1.html