Mens alle er optaget af tegninger og uopmæ~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 28-02-06 20:53

Mens alle fokuserer vildt på tegninger og muslimer, ligger
Christiansborgs lovkværn sandelig ikke stille.
Der smedes, mens jernet er varmt og befolkningen er godt forstyrret af
ballade i det fjerne.

Fx. de seneste dage:

1. Vore danske pengesedler er nu ulovlige som betalingsmiddel ved større
beløb. (ER vedtaget)
Skattevæsenet og mange andre får nu adgang til vore bankkonti og kan se,
hvad vi køber, så det kan afgøres, om vi har lovlige midler til det -

Usmageligt snageri!

2. Alle firmaer skal vise alle interne oplysninger om firmaet på deres
hjemmesider - og tilmed skrevet på alle EU sprogene.
(forslag vedtaget i 1. behandlingen)
Støttet kraftigt af Dansk Folkeparti, - hjemmehjælperpartiet helt uden
erhvervspolitik.

Utroligt, at firmaerne nu skal til at spilde tid og penge på det pjat.
og ufatteligt, at erhvervslivet altid finder sig i alt! - Ska´nok,
ska´nok! -
Men efterhånden er alle danskere jo lønmodtagende café-freaks og dermed
inderligt ligeglade -.

3. Nyt register over alle borgeres pengeforhold skal iflg. lovforslag
fra Skatteministeriet, lægges ud på en offentlig hjemmeside, så alle kan
se, hvad alle tjener og fx. betaler i skat! (Kilde: ErhvervsBladet 27.
februar, forsiden)

Så nu kan man få sikkerhed for om naboen nu også ER på dagpenge!
Det har været en stor success i Norge! - - - Du godeste!!!
Vorherrebevares for et lorteland!

Forslaget er naturligvis stillet af SF, et skrækkeligt parti, der
arbejder for genindførelse af Sovjet-staten med tyranni, KGB og bundløs
fattigdom, så veldokumenteret, at det er utroligt, at nogen kan finde på
at stemme på sådan noget!

Der er snart slet ingen grænser for hvor svinsk alle vore personlige
data smides rundt overalt.
Men de fleste er åbenbart revnende ligeglade, ellers blev det vel
stoppet -

Ulrich Valera
Café-freak

Fra : Henri Gath

Dato : 28-02-06 20:56

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skattevæsenet og mange andre får nu adgang til vore bankkonti og kan se,
> hvad vi køber, så det kan afgøres, om vi har lovlige midler til det -

Har du et link?

Fra : Alucard

Dato : 28-02-06 21:51

On Tue, 28 Feb 2006 20:56:27 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Har du et link?

Ja det ville være rart...

Fra : Sten Schou

Dato : 28-02-06 23:05

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er derfor de sorte penge ALDRIG skal sættes i banken.

Hilsen Sten

Fra : Alucard

Dato : 28-02-06 23:33

On Tue, 28 Feb 2006 23:05:07 +0100, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

>Det er derfor de sorte penge ALDRIG skal sættes i banken.

Nix, det er ikke DERFOR.... Oplysningerne fra banken (årsopgørelsen)
har da længe været automatisk oplyst til told & skat....

Jeg har hørt et eller andet (med et halvt øre) om noget med 20.000 i
kontanter, men er ikke sikker på hvad det var....

Den med at skattefar kan se hvad vi køber, må Ulrich sgu længere ud på
landet med......

Fra : @

Dato : 01-03-06 07:53

<rabin@planetwave.net> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Det er derfor de sorte penge ALDRIG skal sættes i banken.

så dumme er der da ingen der kan være

Fra : John

Dato : 28-02-06 23:35

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det ville være rart...

Det er nok den her i søger :
http://www.folketinget.dk/?/samling/20051/MENU/00000002.htm

mvh john

Fra : Jesper

Dato : 28-02-06 23:41

Jeg kan ikke finde de påståede lovvedtagelser på folketingets
hjemmeside, her er en liste over alle de vedtagne love i denne samling:

http://folketinget.dk/?/samling/20051/MENU/00000001.htm

Måske kunne du oplyses os om hvilke af dem det drejer sig om?

Fra : John

Dato : 28-02-06 23:59

[...]

Sorry, havde ikke testet linket men her er den :

2005-06 - L 47 (som vedtaget): Forslag til lov om forebyggende
foranstaltninger mod hvidvask af udbytte og finansiering af terrorisme.
(hvidvaskloven).

L 47 (som vedtaget): Forslag til lov om forebyggende foranstaltninger mod
hvidvask af udbytte og finansiering af terrorisme.

Vedtaget af Folketinget ved 3. behandling den 21. februar 2006

mvh john

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-06 01:02

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
> [...]
> (Kilde: ErhvervsBladet 27. februar, forsiden)
> Så nu kan man få sikkerhed for om naboen nu også ER på dagpenge!

Sverige haf længe ført glistrupsk DU SKAL STÅ VED SANDHEDEN politik på
den måde

Hvorfor hemmelighedskræmmeri?