I Spanien brænder de Muhammed
Fra : Henri Gath

Dato : 28-02-06 20:48

Fra : Kim2000

Dato : 28-02-06 21:12

I betragtningen af manden har været død i 1400 år var det da også på tide at
få ham futtet af

Fra : Jim

Dato : 28-02-06 21:46

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> I betragtningen af manden har været død i 1400 år var det da også på tide
> at få ham futtet af

I anledningen af året for muhammed-sagen har vi i vor familie valgt at
udskifte heksen på Skt. Hans-bålet med en muhammed.
Om han så flyver til Mekka eller Medina, ja det kan vi ikke sige noget om
endnu.
Man har allerede udmeldt fra Bloksbjerg, at man ikke ønsker at modtage ham
dernede. (Vist nok noget med overflyvningsforbud)

J.

Fra : Rea721

Dato : 28-02-06 22:31

I news:4404b694$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
skrev Jim følgende tekst:

> Man har allerede udmeldt fra Bloksbjerg, at man ikke ønsker at
> modtage ham dernede. (Vist nok noget med overflyvningsforbud)

Jeg har hørt at det skyldes miljø forurening.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Jim

Dato : 28-02-06 23:03

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
>I news:4404b694$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Jeg har hørt at det skyldes miljø forurening.

Ja, det ville jeg jo også hælde til, men skønt der er meget skadeligt stof i
denne yallah-fætter, så tvivler jeg på, at et fatamorghana forurener ret
meget mere end mentalt.

J.

Fra : Egon Stich

Dato : 28-02-06 21:52

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://angantyr.blogspot.com/

De kan da bare vente, til vi skal have st.Hansbål på stranden

ES