Fri indvandring!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-02-06 14:27

Hej alle,

jeg vil hermed gerne åbne en debat om at åbne grænserne til
Danmark. Kort fortalt:

Jeg ved at det alle frygter er, at hvis vi åbnede grænserne, så ville de
vælte ind i landet med uintegrerbare/uassimilerbare Anatolske
bjergbønder og muslimske fundamentalister. Men, som jeg vil pointere,
tror jeg ikke dette er tilfældet.

1) Hvorfor kommer de fremmede hertil? Pga. velfærdssystemet de kan nasse
på - Danmark er et socialkontor for verdens fattige, uanset om vores
grænser er åbne eller ej. Folk har et ønske om at komme hertil og suge
fra statens pat, grænsevagter eller ej. Det er incitamentet. Ved at
afvikle velfærdssystemet, fjerner vi incitamentet til at komem hertil,
ihvertfald for dem der ikek har i sinde at arbejde for sig selv og sin
familie.

2) Hvordan lykkedes det de fremmede at blive her? Dette er det centrale
i min argumentation - jeg mener, at det eneste der tillader de fremmede
at blive i landet er, at *staten er forpligtet* til at sørge for dem,
først med flygtningelejre (Sandholmlejren o.a.) og derefter følgende
indkvartering i Almennyttige boligselskaber (efter få måneder, hvor
almindelige leverpostejsfarvede danskere ofte skal vente i 20 år). Det
er min holdning, at hvis vi afviklede de almennyttige boligkomplekser
(fx. ved at sælge dem eller sågar bortgive dem til de beboende/brugerne
på syndikalistisk vis, som fx. de Konservative i en af Londons forstæder
gjorde det (med succes!) for nogle år tilbage) så ville tilstrømningen
af fremmede ophøre. Alternativet er at de fremmede skal have
startkapital i hundredetusindevis af kroner, hvis ikke millioner, med
fra hjemlandet for at købe huse og landarealer (og hvis de har det,
hvilket jeg iøvrigt vil påstå er meget sjældent!, så er de langt mindre
til byrde for Danmark end de er til gavn, da de tilfører kapital!). Når
de almennyttige boligkomplekser er afviklet, er "oplagringsmulighederne"
for de fremmede fjernet. Ergo kan de ikke finde noget sted at bo, og må
tage hjem igen (hvis de da ikke er til gavn, kan få sig et job, og selv
tjene til et sted at bo - og dem er der ingen grund til at have noget
imod!).

3) Åbne grænser udelukker ikke at staten stadig kan smide uønskede
fremmede ud. Så vi kan sagten komme af med de indvandrere, som prædiker
had (imamer) eller udfører kriminalitet. Det er bare en enkeltbillet til
Pakistan elller Somalia eller hvor de nu kommer fra.

Jeg vil gerne høre jeres kommentarer?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 28-02-06 15:08

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> afvikle velfærdssystemet, fjerner vi incitamentet til at komem hertil,
> ihvertfald for dem der ikek har i sinde at arbejde for sig selv og sin

Det lyder mere som dit selvmord du beskriver der.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-02-06 15:31

Poul Nielsen <555@get2net.dk> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Det er incitamentet. Ved at
> >

> Det lyder mere som dit selvmord du beskriver der.

Forklar venligst hvorfor det er din holdning?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 28-02-06 15:56

> Forklar venligst hvorfor det er din holdning?

jeg tror ikke det var en holdning han gav udtryk for. snarere en
konstatering

Peter

Fra : Thomas J.

Dato : 28-02-06 15:25

Den Tue, 28 Feb 2006 14:26:33 +0100 sendte peter@DIESPAMMERDIE.dk
(Peter Bjørn Perlsø) følgende røgsignaler:

>Hej alle,
>
>jeg vil hermed gerne åbne en debat om at åbne grænserne til
>Danmark. Kort fortalt:

Pkt. 1 er jeg enig i, de kommer kun for at rage til sig. Og så ellers
sidde og trille perler og bede til Allah.
Det er sgu derfor at deres oprindelige samfund kører på
pumperne.....hvis alle sidder og beder, bliver der ikke lavet en skid.

Og sådan vil det også ende i Danmark hvis det en dag skulle blive en
del af kalifatet. (med mindre de "vantro" allernådigst får lov til at
leve som slaver)

Det er faktisk det samme problem på Grønland. De vil helst have
danskerne smidt ud, så de kan klare det hele selv. Trust me, på 3
måneder uden dansk/vestlig påvirkning vil hele deres samfund ende i
totalt kaos.

>3) Åbne grænser udelukker ikke at staten stadig kan smide uønskede
>fremmede ud.

Enig, og gerne dem alle.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Egon Stich

Dato : 28-02-06 15:12

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne høre jeres kommentarer?
>
> --
> regards, Peter Bjørn Perlsø

Der findes en ganske nem løsning, som jeg i årevis har talt for.
Nemlig at åbne grænserne helt og aldeles for alle, der har lyst til at rejse
ind.
Hvis de efter 3 måneder kan opvise bolig og arbejde, kan de få
opholdstilladelse.
Hvis ikke, er det jo nok, fordi der ikke er brug for dem, og de må rejse
hjem igen.

Men en sådan løsning er så reel og ganske fri for diskrimination af enhver
slags, at den ikke kan finde nåde for vores akademiske overklassepolitikere,
idet deres kateterfilosofi er så fortænkt, at den forlængst har sluppet
enhver realitetssans.

MVH
Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-02-06 17:57

Egon Stich <egon-stich@mail.dk> wrote:

> [...]
> idet deres kateterfilosofi er så fortænkt, at den forlængst har sluppet

Det ville helt klart være en forbedring ift. sådan som systemet er
udformet i dag.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Rea721

Dato : 28-02-06 22:58

I news:44045f4d$1$27603$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev Egon Stich følgende tekst:

> Hvis de efter 3 måneder kan opvise bolig og arbejde, kan de få
> opholdstilladelse.
> Hvis ikke, er det jo nok, fordi der ikke er brug for dem, og de må
> rejse hjem igen.

Den holder desvære ikke i virkeligheden. Der vil gå maks 14 dage, så popper
der 100vis af platugler frem med "bolig" og "job" som invandrene må betale
10000 vis af kroner for at få ( under bordet naturligvis)...efter 3
mdr..desværre ikke mere job.... men så er de inde i landet.

Hvis noget lyder for godt til at være sandt...er det nok fordi det er for
godt til at være sandt

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com

Fra : HrSvendsen

Dato : 28-02-06 16:28

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:
> Hej alle,
>
> jeg vil hermed gerne åbne en debat om at åbne grænserne til
> Danmark.

Så alskens kriminelle bare kunne vælte herop og berige sig for så at smutte
igen, når jorden brænder under deres fødder? Politiets opklaringsstatistik
ifht. indbryd og tyveri er i forvejen elendig nok - og det hjælper heller
ikke noget at opklare en gruppe sigøjneres plyndringstogt gennem danske
butikker. De frygter ligesom ikke rigtig konsekvenserne af butikstyveri her
til lands.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-02-06 16:33

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
> butikker. De frygter ligesom ikke rigtig konsekvenserne af butikstyveri her

Dem du bør klandre er politiet, som ikke gør deres arbejde.

Endnu en grund til at bytte politiet (som ikke gør deres job) med
private vagtværn (som kan deres kram, jfr. erfaringerne fra Skjern).

Du kan allerede se at politiet er skeptisk overfor konkurrencen (som på
et frit marked ville tvinge basserne til at oppe sig!):

http://www.aarhus.dk/aa/portal/fritid/indhold?articleId=2513

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 28-02-06 21:16

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> Dem du bør klandre er politiet, som ikke gør deres arbejde.

Aldrig i livet. Politiet kan intet effektivt gøre ved bander af sigøjnere,
der laver butikstyverier og tricktyverier fra gamle mennesker.

Angående private vagtværn så viser erfaring fra lande med sådan noget, at
det ikke fjerner kriminaliteten.

Det er da også langt mere effektivt at stoppe problemet ved grænsen, så det
slet ikke kommer igang.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-02-06 21:40

> [...]

> det ikke fjerner kriminaliteten.
>
> Det er da også langt mere effektivt at stoppe problemet ved grænsen, så det

Private vagtværn vil uden problemer holde disse sigøjnere væk, hvis man
er bevidst om problemet. Det er det geniale ved privat ejendom - man kan
holde dem ude van ikke ønsker indenfor, på samme måde som at du ikke
inviterer en kendt langfinger indenfor til din samling af sølvbestik.

Af samme grund bør vejnettet privatiseres.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 28-02-06 21:58

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> Private vagtværn vil uden problemer holde disse sigøjnere væk, hvis
> man er bevidst om problemet.

Private vagtværn omkring i verden har ikke kunnet fjerne kriminalitet, så
det tvivler jeg alvorligt på. Desuden så _er_ det jo langt lettere at stoppe
problemet ved grænsen, så det slet ikke kommer ind i landet. Og så virker
det.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-02-06 22:14

> [...]

> problemet ved grænsen, så det slet ikke kommer ind i landet. Og så virker

Hvis private vagtværn ikke virker, hvorfor virkede det så i Skjern
kommune for 2-3 år tilbage, da kommunens politi ikke kunen hjælpe de
handelsdrivende med de mange tyverier fra deres butikker, men da
vagtværnene kom til kunne de handelsdrivende øjeblikeklige mærke forskel
i antallet af tyverier (for det bedre)?

Drop nu fordommene og gik det private initiativ en chance!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 28-02-06 23:10

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> [...]
> forskel i antallet af tyverier (for det bedre)?
>
> Drop nu fordommene og gik det private initiativ en chance!

Okay, jeg vil gi' så meget, at vagtværn selvfølgelig kan udrette noget og er
bedre end ingenting; men det er meget bedre, langt mere effektivt og langt
billigere at stoppe problemet ved grænsen.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-02-06 23:12

> [...]

> bedre end ingenting; men det er meget bedre, langt mere effektivt og langt
> billigere at stoppe problemet ved grænsen.

Og det er mit argument at det kan vagtværn OGSÅ klare!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 28-02-06 23:20

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> Og det er mit argument at det kan vagtværn OGSÅ klare!

Ja, men dyrere og dårligere.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-02-06 23:24

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Ja, men dyrere og dårligere.

Nix, jfr. Friedman's lov. Alt hvad staten gør, som privat erhvervsliv
normalt gør, bliver mindst dobbelt så dyrt, og af dårligere kvalitet.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-03-06 00:03

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> Nix, jfr. Friedman's lov. Alt hvad staten gør, som privat erhvervsliv
> normalt gør, bliver mindst dobbelt så dyrt, og af dårligere kvalitet.

Pærer og æbler. Jeg kunne forstå dig, hvis du talte for, at private skulle
foretage grænsekontrollen - så havde det i det mindste været æbler og æbler.

At stoppe problemet ved grænsen er og bliver det bedste og billigste.

Ang. det med grænsebevogtning, så har det aldrig været noget, privat
erhvervsliv normalt har gjort i.

Ang. det med at alt hvad staten gør osv .. så er det forkert. Ellers ville
f.eks. Post Danmark forlængst have mistet pakkedelen af sin virksomhed, og
det er som bekendt ikke tilfældet.

Fra : @

Dato : 01-03-06 07:34

On Tue, 28 Feb 2006 22:14:28 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

> [...]
>i antallet af tyverier (for det bedre)?
>
>Drop nu fordommene og gik det private initiativ en chance!

hvis dansk politi fik ordre til at være lige så synlige i
butiksområder - gågader som de er i fartkotrollen kunne de sagtens
gøre noget ved butikstyverier

men lige nu er det vigtigere at politiet er statskassens forlængede
arm bøder er ren mønt i kassen

en masse sager om tyveri vil koste en formue

hvad politiet foretager sig er politisk bestemt

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 28-02-06 21:00

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> [...]
> vælte ind i landet med uintegrerbare/uassimilerbare Anatolske
> bjergbønder og muslimske fundamentalister. Men, som jeg vil pointere,

Jeg er for så vidt enig - omend med begrænsninger. Der er i Danmark ikke
brug for u-uddannede mennesker uden dansk-kundskaber, og derfor ville
indvandrere ikke kunne trives i et Danmark uden velfærdsstat, hvis de
ikke i forvejen var velstående. De primitive indvandrere, som Danmark i
øjeblikket modtager så mange af, ville derfor holde sig borte.

Til gengæld ville det myldre ind med rige mennesker, for skatten ville
kunne holdes lav, og dette ville appellere stærkt til rige mennesker fra
store dele af verden (omend den danske sommer nok skulle skræmme de
fleste af dem væk igen).

Efter min mening ville det være uklogt at fjerne velfærdsstaten og åbne
grænserne med eet hug. Den danske befolkning er på nuværende tidspunkt
simpelthen for fattig til at kunne betale huslejen for at bo i Danmark,
når alle de rige amerikanere flytter hertil (og huspriserne dermed
eksploderer). I stedet bør man gradvist afvikle velfærds-lovgivningen,
således at den danske befolkning kan blive rigere i tide, inden
grænserne efterfølgende åbnes. En overgangsperiode på 5-6 år burde være
tilstrækkeligt.

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-02-06 21:03

Stefan W. Christensen <swcMEN_FJERN_DETTE@soton.ac.uk> wrote:

> [...]
> således at den danske befolkning kan blive rigere i tide, inden
> grænserne efterfølgende åbnes. En overgangsperiode på 5-6 år burde være

Enig.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Jesper

Dato : 01-03-06 06:34

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> [...]
> afvikle velfærdssystemet, fjerner vi incitamentet til at komem hertil,
> ihvertfald for dem der ikek har i sinde at arbejde for sig selv og sin

Lidt velbetalt sort arbejde eller lidt indbringende gadehandel med
narko kan skam også lokke. En udenlandsk gadehandler uden dansk
opholdstilladelse får typisk 30-40 dages fængsel og en udvisning.

> [...]
> tage hjem igen (hvis de da ikke er til gavn, kan få sig et job, og selv
> tjene til et sted at bo - og dem er der ingen grund til at have noget

Det er ufatteligt svært at slippe af med folk der først er kommet til
landet, især fordi vi ikke kan intanere dem på ubestemt tid.

> [...]
> had (imamer) eller udfører kriminalitet. Det er bare en enkeltbillet til
> Pakistan elller Somalia eller hvor de nu kommer fra.

Det er, desværre, teori. Ikke praksis. Hvis ikke vi sortere de
fremmede allerede ved grænsen, så får vi en masse uønskede fremmede
som vil bruge Den Europæiske Mennerettighedskonvention og diverse
andre konventioner, godt støttet af pladderhumanisterne, til at blive
i landet.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-03-06 11:19

> Lidt velbetalt sort arbejde eller lidt indbringende gadehandel med
> narko kan skam også lokke. En udenlandsk gadehandler uden dansk
> opholdstilladelse får typisk 30-40 dages fængsel og en udvisning.

Fjerner man velfærdssystemet falder lønningsniveauet (pga.
skattelettelser) til et punkt hvor det er mindre givtigt at arbejde i DK
ift. fx Tyrkiet. Sort arbejde er en funktion af høj beskatning.

Fjerner vi ligeledes narkolovene, som kunstigt holder priserne på narko
også, ryger narkoen ind på apotekerne og bliver forvaltet der, så er der
ikke penge i det for en gadehandler.

Problem solved.

> [...]
> landet, især fordi vi ikke kan intanere dem på ubestemt tid.

> Det er, desværre, teori. Ikke praksis. Hvis ikke vi sortere de

Som sagt vil private vagtværn sagtens kunne varetage dette med folk man
har mistanke til kommer for at gå på røvertogt.

> så får vi en masse uønskede fremmede
> som vil bruge Den Europæiske Mennerettighedskonvention og diverse
> andre konventioner, godt støttet af pladderhumanisterne, til at blive
> i landet.

Hvem siger at jeg er tilhænger af den euroopæiske
menneskerettighedskonvention?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk