For ytringsfriheden
Fra : Henri Gath

Dato : 28-02-06 00:37

Fra : HrSvendsen

Dato : 28-02-06 01:41

Henri Gath wrote:
> http://balder.org/presse/Demonstration-Odense-Ytringsfrihed-Jyllands-Posten-120206-Aase.php

For helvede denne side er skræmmende!!!
http://balder.org/articles/hatespeech/Fransk-Joede-myrdet-og-torteret-af-indvandrerbande.php

Et eksempel fra siden:

"Den 16 marts 2004 blev en 15 årig engelsk dreng ved navn Kris Donald myrdet
af en flok Pakistanere. Vel at mærke efter at han var blevet kastreret,
havde fået stukket øjnene og skåret tungen ud, var blevet overhældt med
benzin og sat i brand. Kris døde af sine kvæstelser mens han blind, stum og
blødende krøb rund i mudderet. Det er vel nogenlunde lige så slemt som det
der overgik den franske Jøde eller hvad?

Har du hørt om det? Har det stået på alverdens avisforsider, er denne nyhed
blevet gentaget i snesevis af TV aviser verden over?"

Hva' så I _skidne_ apologeter? Jeg ved med absolut sikkerhed, at I ville
have råbt og skreget jeres lunger i laser, hvis det var englændere eller
danskere, der havde gjort sådan noget mod en paki. Og jeg ved, hvad I ville
have skreget ... RACISME/NAZISME/osv.

Hvorfor hører vi jer _aldrig_ skrige RACISME, når muhammedanske perkere er
voldeligt racistiske overfor hvide i f.eks. Danmark, hvilket sker vel ca.
1000 gange oftere end omvendt?

I er lige til at åbne og skide i!