Thøger Vindbeutel
Fra : Egon Stich

Dato : 27-02-06 15:30

Så så man atter et af pelsdyrene kravle ud af panelet.
Denne gang Thøger S.
Kokrød i fjæset, over at blive modsagt.
Tænk, undersåtterne protesterer..!!

Denne mand er da fuldstændig vanvittig i sine forsøg på at fordreje
virkeligheden, så den kommer til at passe hans forskruede fortænkte univers.

Man har jo lært, at man skal være et fredeligt menneske.
Ind i mellem kniber det, at holde selvdiciplinen.

Mon manden, der skrev nedenstående, havde ret?

Ja, mach nur einen Plan!
Sei nur ein großes Licht!
Und mach dann noch 'nen zweiten Plan
Gehn tun sie beide nicht.
Denn für dieses Leben
Ist der Mensch nicht schlecht genug.
Doch sein höhres Streben
Ist ein schöner Zug.

Er det ikke dette, de "kreative" har gang i?
Plan 2, fordi den første ikke duede?

Måske burde man overveje, at reagere som nedenstående?

Der Mensch ist gar nicht gut
Drum hau ihm auf den Hut.
Hast du ihm auf den Hut gehaun
Dann wird er vielleicht gut.
Denn für dieses Leben
Ist der Mensch nicht gut genug
Darum haut ihm eben
Ruhig auf den Hut!

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 27-02-06 15:46

On Mon, 27 Feb 2006 15:30:04 +0100, "Egon Stich" <egon-stich@mail.dk>
wrote:

>Så så man atter et af pelsdyrene kravle ud af panelet.
>Denne gang Thøger S.
>Kokrød i fjæset, over at blive modsagt.
>Tænk, undersåtterne protesterer..!!

øhh hvor?

hvad har han _nu_ sagt? intet vil kunne forbavse mig fra den kant

- øhh tror jeg nok

>Denne mand er da fuldstændig vanvittig i sine forsøg på at fordreje
>virkeligheden, så den kommer til at passe hans forskruede fortænkte univers.

Seidenfarden ville ikke ane hvad en virkelighed var om den så ramte
ham over tæerne

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 27-02-06 16:03

On Mon, 27 Feb 2006 15:46:18 +0100, "@" <1@invalid.net> wrote:

>øhh hvor?
>
>hvad har han _nu_ sagt? intet vil kunne forbavse mig fra den kant
>
> - øhh tror jeg nok

Han var i TV2-nyhederne i aftes sammen med Jens Rohde - og slap IMHO
ikke særlig godt fra det. Han virkede bedrevidende og upræcis.

Jens Rohde var derimod imponerende saglig, rolig og meget direkte.

Højdepunktet var, at Jens Rohde ville vide, hvorfor Politiken
tilsyneladende havde en holdning, da det drejede sig om De Sataniske
Vers og Theo Van Gogh's film, og en helt anden holdning nu, hvor det
handler om Muhammed-tegninger.

Hertil svarede Seidenfaden, at det slet ikke kunne sammenlignes. I de
to tdligere sager havde der nemlig været tale om kunst på højt niveau.

D.v.s. han mener tilsyneladende, at ytringsfriheden kun skal gælde for
fremragende kunst - og ikke for almindelige mennesker. Det er (atter
IMHO) er relativt tåbelig holdning at fremføre, når ens største
problem er manglende folkelig opbakning. Med sådan en optræden har
regeringen det nemt.

Fra : @

Dato : 27-02-06 16:38

On Mon, 27 Feb 2006 16:02:31 +0100, Lars J. Helbo
<fornavn@efternavn.org> wrote:

> [...]
>
>Hertil svarede Seidenfaden, at det slet ikke kunne sammenlignes. I de
>to tdligere sager havde der nemlig været tale om kunst på højt niveau.

hvis han er så langt ude hjælper waders ikke længere

at stille sig op som selvudråbt dommer over god / dårlig kunst

og endda bruge sådant vås som et argument

han er da totalt til grin

han _kunne_ aligevel forbavse mig

no'en som ved om Seidenfaden har søskende?

> [...]
>IMHO) er relativt tåbelig holdning at fremføre, når ens største
>problem er manglende folkelig opbakning. Med sådan en optræden har

den holdning er han jo ikke ene om, det offentlige rum har i snart en
generation været fyldt op med højtuddannede/bedrevidende junkere som
så sig selv som de eneste rigtigt humane mennesker

og gennem alle disse år er enhver kritik af dansk
flygtninge/indvandringspolitik blevet mødt - ikke med argumenter-
men med ukvemsytringer og nedladende skældsord

dise skældsord har virket i en periode, men den tid er vist ovre hvor
folk der har en fuldgyldig mening vil finde sig i st blive kaldt
grimme ting,

hylerne er så småt ved at kravle ud af hullerne, men hver gang de
forsøger at lukke munden på andre vil jeg håbe de møder modstand og
får svar på tiltale

man skal aldrig lade sig gå på af deres hån og nedgørelse, den er kun
et tegn på at deres "argumenter" er sluppet op

Fra : Egon Stich

Dato : 28-02-06 15:03

> øhh hvor?

DR2 - deadline.

> Seidenfarden ville ikke ane hvad en virkelighed var om den så ramte
> ham over tæerne

Han kan ikke få noget over tæerne.
Faldende objekter vil prelle af på vommen.

ES.