Udligningsreformen gik igennem mandag form~
Fra : Lyrik

Dato : 27-02-06 15:05

Således flyttedes yderligere en milliard fra hovedstadsområdet til
Fyn/Jylland.
Fra 6 til 7 milliarder.
Hvem gjorde det? Bondevenstre, med sin jydelobby, modstræbende Konservative,
Dansk Folkeparti?? Og caffé latte bypartiet? -hyklerne-Det Radikale
Venstre!!

Hilsen
Jens

Fra : Sten Schou

Dato : 27-02-06 15:17

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvem gjorde det? Bondevenstre, med sin jydelobby, modstræbende
> Konservative, Dansk Folkeparti?? Og caffé latte bypartiet? -hyklerne-Det

He-he, fint nok. Jeg er også ved at være træt af at skulle betale uendeligt
mange penge til Tjøwenhawnsområdet. Metro, Cityring, Ørestad, DR, osv.,
osv., osv.

Hilsen Sten
--
"Religion er opium for folket" - Karl Marx

Fra : Martin K

Dato : 27-02-06 16:04

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message

> He-he, fint nok. Jeg er også ved at være træt af at skulle betale
uendeligt
> mange penge til Tjøwenhawnsområdet.

Kan vi få nogen facts på bordet? Går der samlet set penge fra øst til vest
eller omvendt?

--
Martin K

Fra : Svend Poulsen

Dato : 27-02-06 18:25

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse

> uendeligt
>
> Kan vi få nogen facts på bordet? Går der samlet set penge fra øst til vest
> [...]

Fakta er at der samlet set går meget mere fra øst mod vest

Svend

Fra : Martin K

Dato : 27-02-06 18:41

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message

> Fakta er at der samlet set går meget mere fra øst mod vest

Godt, så gider jeg i hvert fald ikke høre mere brok om Metro og Øresundsbro
fra jyder.

--
Martin K

Fra : Svend Poulsen

Dato : 27-02-06 19:52

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message

> Godt, så gider jeg i hvert fald ikke høre mere brok om Metro og
> [...]

Næ, som eks. jyde nu fynbo synes jeg det er helt iorden at der er brugt
penge på Metroen og Øresundsbroen, er kun en fordel og er de ikke bruger
betalt ?
kan så som eks. jyde og nu fynbo ikke se at der overhovedet er noget er
brokke sig over, vi drager også nytte af dem, på den ene eller anden måde,
på nær dem der mener at vi skal have flere biler på vejene, der koster mere
i liv og helbred på grund af støj og forurening.

Svend