"Ca suffit!" (Så er det nok!)
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-02-06 09:30

Ovenstående er citeret fra en grædende fransk kvinde under gårsdagens
protestdemonstration i Paris over det modbydelige mord på den unge jøde
Ilan Halimi, som vel at mærke desværre blev udvalgt på grund af sit
etniske tilhørsforhold af de muslimske gerningsmænd, der bortførte ham
og torterede ham ihjel.

Jeg er ganske tilbøjelig til at give hende ret. Og må medgive disse
mennesker at DE vitterligt har noget at protestere over!

Desværre tror jeg bare ikke at "det er nok" for de muslimer, der p.t.
står bag en uhyggeligt stigende antisemitisme - i betydningen
jødeforfølgelser - i Europa.

Og endnu værre er det at vi temmeligt sikkert skal tvangsindlægges til
det samme, sædvanlige socioøkonomiske sludder, som vi ellers rives i
næsen, når det kommer til "politisk korrekte" bortforklaringer af
afstumpet indvandrervold i Europa: Det synes efterhånden bydende
nødvendigt at nogle mennesker snart begynder at erkende, at Islam - i
direkte modsætning til dèn vestlige humanisme, disse dens apologeter
aldeles misforstået påkalder sig på dens vegne - desværre helt
grundliggende er et livssyn, der tager udgangspunkt i tilhængernes
forskruede forestillinger om at vold imod anderledestroende skulle være
ikke blot aldeles "legitim", men endda ligefrem "hæderfuld"!

Desværre synes disse selvindbildt "velmenende" apologeter dog i
mellemtiden at være bekvemt beskæftigede med at harcelere over nogle
satiretegninger, som de Seidenfaden-agtigt spytfrådende skælder ud for
at være "stødende" over for muslimer.

Helt ærligt: Hvem tror disse kuede krystere mon selv, de formår at fuppe?

Er deres bluff ikke blevet krystalklar, efterhånden som de så ensidigt
forsvarer folk, der rent faktisk truer os på livet, altimens de ser
gennem fingre med selvsamme folks overgreb på alle andre?

Anders Peter Johnsen

Fra : Allan Riise

Dato : 27-02-06 09:34

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
> jøde Ilan Halimi, som vel at mærke desværre blev udvalgt på grund af
> sit etniske tilhørsforhold af de muslimske gerningsmænd, der

Det var jo en gangster gruppe, der prøvede at kidnappe sig til penge.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : HrSvendsen

Dato : 27-02-06 10:09

Allan Riise wrote:

> Det var jo en gangster gruppe, der prøvede at kidnappe sig til penge.

Der er ikke meget, du ikke er parat til at prøve at feje ind under
gulvtæppet, når det kommer til muhammedansk racisme, hva'?

Fra : Rea721

Dato : 27-02-06 16:24

I news:4402c195$0$84029$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
skrev HrSvendsen følgende tekst:

> Der er ikke meget, du ikke er parat til at prøve at feje ind under
> gulvtæppet, når det kommer til muhammedansk racisme, hva'?

Hmm jeg tror Allan har aktier i Tæppeland...så der er jo plads nok

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com

Fra : John

Dato : 27-02-06 10:34

Fra : Lyrik

Dato : 27-02-06 11:17

> [...]
> "Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
> Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84
+++++++++++++++++++++++++
Ja det går ufattelig godt for de kasteløse i Indien.

Hilsen
Jens

Fra : @

Dato : 27-02-06 12:43

On Mon, 27 Feb 2006 09:34:12 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Det var jo en gangster gruppe, der prøvede at kidnappe sig til penge.

ja ja ja Allan fremturer som sædvanlig

<<<<<<
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=422836/
Chirac deltager ligeledes i torsdagens begravelse af Ilan Halimi, den
23-årige mand, der blev bortført og dræbt, og som også franske
myndigheder nu omtaler som offer for en grusom, antisemitisk
forbrydelse. Også premierminister Dominique de Villepin har sagt, at
han vil deltage ved Halimis begravelse.

Halimis mor har i et interview med en israelsk avis beskyldt politet
for at nedtone de mulige antisemitiske motiver hos banden, fordi
myndighederne ikke ønsker at provokere Frankrigs fem
millioner muslimer.
<<<<<<<

Fra : Martin

Dato : 27-02-06 09:51

Allan Riise skrev:

> Det var jo en gangster gruppe, der prøvede at kidnappe sig til penge.

Nej, det var en "inviterede udlændinge med anden etnisk og religiøs
baggrund der ikke vil tilføre Frankrig værdier andet end hård
kriminalitet på trods af Frankrigs imødekommenhed" gangster gruppe.

Mvh
Martin
http://www.haaretzdaily.com

Fra : Martin

Dato : 27-02-06 10:00

Martin skrev:

Nej, det var en "inviterede udlændinge med anden etnisk og religiøs
baggrund der ikke vil tilføre Frankrig værdier andet end hård
kriminalitet og antisemitisme på trods af Frankrigs imødekommenhed"
gangster gruppe.

The police told Halimi's mother, Ruth, to stop all telephone connection
with the kidnappers, as a way of forcing them to use electronic mail,
which was traceable.

The police did not know that during the five days in which the
kidnappers tried in vain to contact Halimi's family, Halimi suffered
terrible torture. One of the kidnappers said, "We put our cigarettes
out on him because he was a Jew."

On Tuesday French Interior Minister Nicolas Sarkozy said that "the
murder had anti-Semitic motives." "They kidnapped and murdered him
because he was Jewish," he said.

Ja, jeg havde lige et par småting at tilføre mit første indlæg

Mvh
Martin