Torino
Fra : John

Dato : 26-02-06 22:39

Har lige slukket flimmeren, efter at havde set den storslåede afslutning på
vinter OL, jeg fik desværre en mere og mere besk smag i munden, efterhånden
som det skred frem, jeg savnede vores piger, de var ikke heldige,
meen at straffe dem, ved at sende dem hjem, dagen før afslutningen det er
sku for lausigt.
Jeg ved ikke om det hører til her, men det er jo også en form for politik,
når "folkevalgte" træffer lausige beslutninger, og jeg syntes at denne
beslutning, er en af dem der stiller store ? til styreformen.

Curlingkvinder sendes hjem før afslutningsceremoni
24. februar 2006

De danske curlingkvinder sendes lørdag hjem fra vinter-OL i Torino, inden
søndagens afslutningsceremoni. Både curlingspiller Denise Dupont og
curlingskipper Dorthe Holm er lidt ærgerlige over beslutningen. Beslutningen
er taget af den danske chef de mission, Jesper Frigast Larsen. - Vi synes,
det er for stort et apparat at have i gang for en hel uges ferie for dem,
der allerede er slået ud, forklarer Jesper Frigast Larsen.

[Olympisk] [Organisation]

Kilde/journalist:
- TV 2 Ciao Torino / (23-2-2006)
Er der nogen der ved om pingerne, også tog hjem dagen før ?

mvh john

Fra : Thomas J.

Dato : 27-02-06 11:04

Den Sun, 26 Feb 2006 22:39:01 +0100 sendte "John" <johnkp@ofir.dk>
følgende røgsignaler:

> [...]
>det er for stort et apparat at have i gang for en hel uges ferie for dem,
>der allerede er slået ud, forklarer Jesper Frigast Larsen.

Modsat JFL der har haft 2 ugers ferie i Torino med alt betalt.

Og ærligt talt: Det drejede sig om én fucking dag. Når man tager i
betragtning hvad det hele har kostet, så kan en dag fra eller til vel
ikke vælte budgettet...

Alternativt kunne man skære ned på antallet af pinger i den samlede
trup, så der blev råd til at de tilbageværende kunne være med til det
sidste.

Det var måske endda derfor at en langrendsløber og en alpin deltager
ikke kunne komme med. Der var simpelthen ikke flere flybilletter pga.
pinger og medbragte ægtefæller.....
Pingerne nægter jo ikke sig selv noget.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : td

Dato : 27-02-06 18:39

> Er der nogen der ved om pingerne, også tog hjem dagen før ?

Ja og nej. De fleste var taget hjem længe før curlingholdet. De eneste, der
var tilbage var formand Holm og frue - og de forlod Torino søndag formiddag.

td