Fastelavn
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 26-02-06 21:46

Jeg er meget skuffet! Der var ikke en eneste der var klædt ud som muhammed
her til fastelavn.

Men så sparede jeg de penge, da jeg kun ville give til dem der var klædt ud
som den falske profet.

/Mikael

Fra : Jim

Dato : 26-02-06 21:51

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> her til fastelavn.
>
> Men så sparede jeg de penge, da jeg kun ville give til dem der var klædt

Hvem orker da også at rende rung med så meget sprængstof på hovedet?

Fra : Jesper

Dato : 27-02-06 21:07

Mikael Mortensen <bugs@danbbs.dk> wrote:

> Jeg er meget skuffet!
> Der var ikke en eneste der var klædt ud som muhammed
> her til fastelavn.
>

> /Mikael

Fas-ta-lavn er mit navn, dhimmier vil jeg have. Hvis jeg ingen dhimmier
får så laver jeg ballader. Dhimmier op og dhimmier ned og dimmier i
Guds have, hvis jeg ingen dhimmier får så laver jeg ballade.

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Allan Riise

Dato : 27-02-06 21:14

Jesper wrote:

> Fas-ta-lavn er mit navn, dhimmier vil jeg have. Hvis jeg ingen
> dhimmier får så laver jeg ballader. Dhimmier op og dhimmier ned og
> dimmier i Guds have, hvis jeg ingen dhimmier får så laver jeg ballade.

Jeg troede au du ville have dem udvist sammen med alle Muslimerne, men jeg
tager nok fejl, du vil nok hellere have at de alle bor lige op og ned af
dig!

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-02-06 22:38

Mikael Mortensen <bugs@danbbs.dk> wrote:

> Jeg er meget skuffet! Der var ikke en eneste der var klædt ud som muhammed
> her til fastelavn.

Heller ingen piger i Burqa?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø - http://haxor.dk