En dygtig luder
Fra : Norma

Dato : 26-02-06 18:28

Det siger, at en dygtig luder, er en, der forstår at spille forelsket, selv
om hun ikke er det,
som er i stand til at kysse inderligt, selv om hun ikke har lyst,
som ikke bekymrer sig om at blive set gående hånd i hånd med en kunde, selv
om hun risikerer at blive set.

Hvad der foregår mellem lagnerne er ligegyldigt, så længe hun kan spille
rollen som nydende.

Det slags kvinder synes mange af vores fortalere for at Danmark skal gøres
til et etnisk kludetæppe, at have mødt mange af,
selv om det nok aldrig gik op for dem selv, hvem det var de mødte, derude i
det fremmede.

De føler nok blot, at et hav af fremmede kvinder, har vist dem en umiddelbar
større imødekommenhed, end de sædvanligvist er vant til i
Danmark.
De lov sig forblænde af, hvad der skulle forestille ren kærlighed og hoppede
på limpinden.
Jamen, de sidder da sikkert stadig og skriver postkort og sender gaver, til
deres "i et andet livs udkårne", ude af stand til at indse, at de blot var
en blandt mange!

Men den slags multietniske fortalere er der altså mange af :)

De er så pokkers dumme og gamle og rejste ud i en tid, hvor eksotiske
rejsemål var sjældne og mødte en imødekommenhed, de aldrig tidligere havde
mødt.

Men. hvorfor mon ikke?

Når Klaus Rifbjerg og hans lige drømmer om at Danmark bliver mørklødet, så
mener jeg virkeligt, at det er hans egen dumme og aldrende liderlighed, der
i et beruset øjeblik får ham til at konfabulere.

Norma

Fra : Bruno Christensen

Dato : 26-02-06 19:58

On Sun, 26 Feb 2006 18:27:50 +0100, Norma wrote:

> konfabulere.

Hva' betyjer de' do skriver der?

Ka' do fortælle me hva' "hofteledsdysleksi" betyjer, måske?

A ve'et godt, "Hon ka' hværken lææs eller skrææve."

På en anden måde, det er ikke altid smart at bruge fremmedord hvis man
ønsker at nå ud til folk, og jeg ved oprigtigt skrevet ikke hvad
"konfabulerer" betyder (måske noget med at digte i en sammenhæng, jeg har
ikke slået det op. Og gider heller ikke)

Vitsen lyder ca. sådan her:

Hvad kan man sige om en pige der lider af hofleledsdysleksi? Svaret står
ovenfor
/|\
/\
Bruno

Fra : Tony

Dato : 27-02-06 01:20

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> Hva' betyjer de' do skriver der?
>

> Ka' do fortælle me hva' "hofteledsdysleksi" betyjer, måske?

Mon ikke du tænker på hofteledsdysplasi ?

Tony

Fra : Bruno Christensen

Dato : 27-02-06 09:57

On Mon, 27 Feb 2006 01:20:13 +0100, Tony wrote:

> Mon ikke du tænker på hofteledsdysplasi ?

Nej, men vitsen kører på at de fleste har hørt om hofteledsdysplasi, hvis du
læser lidt længere så vil du se hvorfor :

"Dysleksi" betyder ordblindhed.

Fra : HrSvendsen

Dato : 27-02-06 09:59

Bruno Christensen wrote:

> Hva' betyjer de' do skriver der?
>

> Ka' do fortælle me hva' "hofteledsdysleksi" betyjer, måske?

At hofteledet er ordblind.

Fra : Lyrik

Dato : 27-02-06 10:18

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til deres "i et andet livs udkårne", ude af stand til at indse, at de blot
+++++++++++++++++++++
Fattige ukrainske kvinder søger en sikker havn. Til gengæld giver de
huslighed og respekt overfor den store vestlige massa.
Også danske kvinder lader sig imponere. Gerne af mænd med magt og mænd med
karriere.
Forskellen er bare at ukrainske kvinder ansér en pensionistløn i Danmark for
at være en indkomst fra en mand med karriere.
Når manden kommer hjem vil han have fred og opvartning. Hvis ikke du vil
give ham det så søger han det andetsteds.
Han gider ikke at diskutere med en impertinent opkomling af en kvinde.

Hilsen
jens

Fra : Norma

Dato : 27-02-06 18:04

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> give ham det så søger han det andetsteds.
> Han gider ikke at diskutere med en impertinent opkomling af en kvinde.

Når manden kommer hjem med en kvinde, der har anset ham for velhavende,
hvilket han var i hendes hjemlands øjne og finder, at har hverken er
respekteret eller velhavende, nok snarere det modsatte, ja, så søger hun
andre veje, ofte tilbage til sit tidligere erhverv.

Og der sidder han, der for første gang mødte, hvad ham måske troede var hans
livs kærlighed, en kvinde, han har rakt ud efter, giftet sig med, blot for
at få hende herop, sparet sammen til at besøge i ventetiden.

Og hvad får han?

En sur mokke, der hellere vil trække på gaden end at vende sin lille bagdel
ind mod hans, når de trætte.

Men det var slet ikke derfor, jeg skrev det her indlæg.
For det skrev jeg blot, som et svar på, hvorfor så mange af de
"kultur-radikale" lovpriser indvandringen her til landet så rigeligt.
For, det skriver de jo om i så mange andre sammenhænge, hvorledes de bilder
sig ind, at de har mødt en naturlig feminin imødekommenhed, selv om
formentligt selv har fremtrådt som store hvide, stinkende mænd, der i en
heftigt branders er blevet indtaget i en professionel kvinde, der har ledt
ham gennem nattens druk, med et smil på læben og hans store lap i sin.

Hvad man som velhaver kan blive udsat for at danske golddiggere mener jeg,
er anderledes begrænset, fordi vi kan gennemskue dem.
Og frem for alt, forstå deres sprog, så man kan ikke få et forhold til at
fungere længe, med en der f.eks kun kan sige "hej, elsker dig hele natten:)"

Norma