en fjer blev til fem høns
Fra : Kim2000

Dato : 26-02-06 12:58

I denne glimrende artikel
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=336861 kan man læse at:

"Den 43-årige ishockeystjerne Leonid Truhno forsøgte at flygte fra politiet
efter sexkrænkelser mod børn"

"En af de største i dansk ishockey nogensinde bliver nu sat i forbindelse
med en række fornedrende sexkrænkelser."

Dybt rystet begynder man at læse artiklen og man kan nu læse at manden havde
gemt sig bag et skur, hvor han onanrede. Okay, dumt, fjollet. De "børn" der
var vidner var en 14-årig pige og hans søster på _21_ ! I min verden taler
vi altså om et barn og en voksen. Jamen det gør det altså ikke meget bedre,
lyder det nu ude fra læserne af dette indlæg. Jo, det gør det. Vi taler
altså om en mand der havde gemt sig bag et skur, der bliver opdaget af en
voksen og et barn. Vi taler ikke om en mand der krænkede nogen. Vi taler
kort sagt slet ikke om en skandale, vi taler om en hjernedød idiot.

Vi kan læse at overgrebet skete kl. 835. OVERGREBET?? Ro på! Ligefrem at
kalde det et overgreb. Man må vel også sige at vi tidspunkt mæssigt befinder
os på myldertidspunktet, der er to personer der har set noget, altså igen en
indikation om at det slet ikke er bevist. Man må da også sige det er
interessant at ingen af dem fandt grund til at anmelde noget, før de så kl.
12 så manden igen på stationen. EB får det nu til at lyde som om han igen
lavede noget, men det er ikke det, der står. Det er heller ikke det som
politirapporten fortæller. Der er altså ikke tale om en række overgreb, men
eet tilfælde.

Hvad man står med er altså en helt banal sigtelse af en mand der er blevet
taget i at onanerer på en station. Det er tåbeligt, latterligt, krænkende
for dem der ser det, men så er det altså heller ikke værre. På EB´s
overskrift skulle man troet manden havde stået med regnfrakken nede på
legepladsen og gokkede den af for små piger. En lillebitte historie blæses
op til det helt store. Manden får sikkert en bøde på 5-1000 kroner, så må vi
se om han derefter bliver gennembanket i byen af dem der læste overskriften
og troede at manden havde misbrugt småpiger.

Spørger man mig taler vi om at det er voyager tilbøjeligheder der har slået
igennem, hvilket på godt gammeldags dansk betyder at man laver seksuelle
ting steder, hvor man måske kan blive opdaget. Og når vi taler om en 14 og
21-årig, så er der formentlig tale om "to unge piger" i hans sind. Men da
den ene er under 15, er der pludselig tale om et barn.

Som en lille krølle på halen kan det iøvrigt nævnes at EB ikke er sikker på
at det virkelig er Leonid Truhno. Men derfor kan man jo godt skrive....

Folketinget bør måske begynde at overveje om pressenævnet skulle kunne udele
bøder for uhænderlig journalistisk.

Iøvrigt burde man overveje slet ikke at give sådan en mand en bøde, men en
tur omkring en psykolog, så evt. seksuelle afvigende lyster kunne komme
frem. Det er vel rimeligt klart, at der er et eller andet galt i bøtten i
større eller mindre grad, når man står på en station og gokker af.

mvh
Kim

Fra : Kim2000

Dato : 26-02-06 13:07

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde gemt sig bag et skur, hvor han onanrede. Okay, dumt, fjollet. De
> "børn" der var vidner var en 14-årig pige og hans søster på _21_ ! I min

Og _hendes_ søster skulle der have stået. sorry.