Video fra demonstrationen foran DK's ambas~
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-02-06 11:35

http://littlegreenfootballs.com/weblog/video/20060203LondonProtest.wmv

Skal ses med Windows Media Player.

citater:

"Allah with bomb Denmark"

"We love Usama"

"Take their wives as war booty"

etc.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø - http://haxor.dk
http://liberterran.org
http://haxor.dk/fanaticism/

Fra : HC

Dato : 26-02-06 12:11

> citater:
>
> "Allah with bomb Denmark"
>
> "We love Usama"
>
> "Take their wives as war booty"

Ja, det lyder jo ganske rigtig som udtalelser fra fredens religion.

Vorherre bevares.

HC

Fra : @

Dato : 26-02-06 14:35

On Sun, 26 Feb 2006 12:10:47 +0100, "HC" <hc@fuckspam.dk> wrote:

>Ja, det lyder jo ganske rigtig som udtalelser fra fredens religion.
>
>Vorherre bevares.

muhammedanisme er jo netop ikke en religion, det er en -isme på linie
med -andre ismer der under påberåbelse af at have en gudgiven ret
bruger magt

er der nogen som kan pege på et sted hvor muhammedanismen har vundet
indpas på fredelig vis?

kan nogen fortælle om et sted hvor muhammeds tilhængere er kommet uden
sværdet i hånden?

Fra : B. Nice

Dato : 26-02-06 12:38

On Sun, 26 Feb 2006 11:35:20 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>http://littlegreenfootballs.com/weblog/video/20060203LondonProtest.wmv

> [...]

Hold da kæft for en flok hjerneforkølede narrøve.

Ikke så sært Londons borgmester ikke tør lægge sig ud med islam
generelt, når han ved byen rummer lallende idioter som dem her.

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 26-02-06 13:07

B. Nice wrote:

> Ikke så sært Londons borgmester ikke tør lægge sig ud med islam
> generelt, når han ved byen rummer lallende idioter som dem her.

Det bør lige tilføjes at han er ekstremt venstreorienteret, og dermed
naturligt er tilhænger af multikulturalisme, og dermed af muslimernes
tilstedeværelse i London (og i resten af Vesten).

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen

Fra : B. Nice

Dato : 26-02-06 13:45

On Sun, 26 Feb 2006 12:06:36 +0000, "Stefan W. Christensen"
<swcMEN_FJERN_DETTE@soton.ac.uk> wrote:

>Det bør lige tilføjes at han er ekstremt venstreorienteret, og dermed
>naturligt er tilhænger af multikulturalisme, og dermed af muslimernes
>tilstedeværelse i London (og i resten af Vesten).

Derfor kan han vel godt forsvare retten til at bringe nogle tegninger
i en avis. Det har vi da danske venstrefløjspolitikere der ikke har
haft problemer med.

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-02-06 14:25

B. Nice fortalte:

> Derfor kan han vel godt forsvare retten til at bringe nogle tegninger
> i en avis. Det har vi da danske venstrefløjspolitikere der ikke har
> haft problemer med.

Er han ikke snarere psykopat end venstreorienteret. Han er vel nøje klar
over hvor mange stemmer der kan hentes hos muhammedanerne.
Iøvrigt er han suspenderet som borgmester for tiden, fordi han har
sammenlignet en jødisk journalist med en koncentrationslejrvagt.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : @

Dato : 26-02-06 16:48

On Sun, 26 Feb 2006 13:45:09 +0100, B. Nice <b__nice@hotmail.com>
wrote:

>Derfor kan han vel godt forsvare retten til at bringe nogle tegninger
>i en avis. Det har vi da danske venstrefløjspolitikere der ikke har
>haft problemer med.

hvilke danske venstrefjøjspolitikere har fuldt og helt forsvaret JP's
ret til at bringe alle 12 nok som omtalte tegninger

når jeg skriver fuldt og helt mener jeg fuldt og helt

folk som siger ytringsfrihed, men
er hyklere

det der men skal ikke være der

Fra : B. Nice

Dato : 26-02-06 17:47

On Sun, 26 Feb 2006 16:47:47 +0100, "@" <1@invalid.net> wrote:

>hvilke danske venstrefjøjspolitikere har fuldt og helt forsvaret JP's
>ret til at bringe alle 12 nok som omtalte tegninger

SF med Søvndal i spidsen var rent faktisk blandt de første til at
støtte JP. Ærgerligt at han senere snublede i et Al-Jazeera kabel.

Vil du gerne endnu længere ud på venstre-fløjen kan man nævne Jakob
Lindblom fra enhedslisten som et eksempel.

>når jeg skriver fuldt og helt mener jeg fuldt og helt

Jamen, det nytter ikke - for det er en misforståelse. Jeg forlangte jo
ikke et fuldstændig religiøst forsvar for ytringsfriheden. Blot at man
forsvarede en avis' ret til at bringe nogen tegninger.

>folk som siger ytringsfrihed, men
>er hyklere

Enig, pånær dem der siger "Ytringsfrihed, men under ansvar for
domstolene".

>det der men skal ikke være der

Jo, i ganske få tilfælde skal det hvis man ønsker at overholde
gældende dansk lov.

Fra : @

Dato : 26-02-06 19:51

On Sun, 26 Feb 2006 17:47:24 +0100, B. Nice <b__nice@hotmail.com>
wrote:

>Enig, pånær dem der siger "Ytringsfrihed, men under ansvar for
>domstolene".

>Jo, i ganske få tilfælde skal det hvis man ønsker at overholde
>gældende dansk lov.

folk som siger:

jeg går ind for ytringsfrihed, men .....bla ord bla ord....

vil enten begrænse ytringsfriheden for at beskytte sig selv

eller pudse glorien og påstå at de vil beskytte nogle forfulgte
stakler mod en eller anden indbildt forhånelse eller følelsesvoldttægt

ytringsfrihed er at kunne tåle at se og høre det utålelige i skrift
billeder og tale på egne og andres vegne

så at begrænse ytringsfriheden er at ville bruge magt til at forhindre
visse ytringer som er ganske subjektivt og vilkårligt valgt

det mest skræmmende eksempel på en helt forkert begrænsning i
ytringsfriheden er netop blasfemiparagraffen

blot fordi der er rigtig mange som tror på nøjagtig den samme
tegneseriehelt og kalder dette en religion kan disse folk i kraft af
deres antal nedlægge veto mod ytringer der ikke lige passer dem

profettegningerne i JP burde da få nogle overvejelser i gang om ikke
det var på tide at afskaffe blasfemiparagraffen

Fra : B. Nice

Dato : 26-02-06 20:08

On Sun, 26 Feb 2006 19:50:44 +0100, "@" <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>
>profettegningerne i JP burde da få nogle overvejelser i gang om ikke
>det var på tide at afskaffe blasfemiparagraffen

Nu er vi jo sådan set ret enige omkring det med ytringsfrihed. Men
uanset hvad du mener, sætter loven stadig nogle rammer, som dog i DK
er meget vide og lempeligt håndhævede (ihvertfald indtil videre).

Fra : Henri Gath

Dato : 26-02-06 13:23

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> http://littlegreenfootballs.com/weblog/video/20060203LondonProtest.wmv

> [...]

Jamen, det er fredens religion??

Fra : Henri Gath

Dato : 26-02-06 13:44

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Se. Allan, det er dine venner!

Fra : Tony

Dato : 26-02-06 14:41

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Se. Allan, det er dine venner!

Allan har ikke tid, han er ved at skrive nye slagord.

Fra : Wilstrup

Dato : 26-02-06 15:11

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Allan har ikke tid, han er ved at skrive nye slagord.

Jeg ville måske kunne fremvise et link til en dokumentarfilm fra Hitlers
dage,hvor han holder taler for en meget større mængde mennesker der
hysterisk skriger "Sieg Heil!" og så hævde at det er dine og Gattets venner.

At nogle er helt hysteriske i en kontroveriel sag, er ikke noget nyt -og
man kan ikke tage en demonstrations fjolser som et eksempel på at de er
Allans venner, med mindre du vil erkende at Hitlers proselytter er dine
venner.

--
Wilstrup

Fra : @

Dato : 26-02-06 16:45

On Sun, 26 Feb 2006 13:43:35 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

>Se. Allan, det er dine venner!

med den slags venner behøver man slet ikke fjender

jeg har set guldfisk optræde mere rationelt

Fra : Henri Gath

Dato : 26-02-06 13:46

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Den samling debile røvhuller, kan være glad for, at jeg ikke er
premierminister derovre....så skulle de kraftedme have fået jihad, til de
hylede

Fra : Lyrik

Dato : 26-02-06 14:07

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Multikulturalismens ateistiske "skabende mindretal" som har en idé til at
skabe verdens fremtid,- gående ud på at vi følelseskolde skal ophøre med at
elske noget og lovmæssigt erklære alle religioner og kulturelle idéer som
ligeværdige, er så langt ude at man i Londons gader skal finde sig i at
samtlige lande i Europa lægges for had.
Deres befolkninger slagtet og deres koner gjort til krigsbytte for islam!

Samtidig erklærer de frækt at ateismen er vejen frem. Ateismen- det
værdiløse nulpunkt for enhver følelse.
Kunne de blot dræbe enhver præferance for godt og ondt, så havde de-et
paradis!?
Næh vi ser hvor deres planlagte vej fører hen- til helvede, godt hjulpet af
den murbrækker som er deres hemmelige våben mod Jesu Kristi kærlighed-nemlig
islam!
Islam er her fordi de ønsker det!
Det er med denne drage de håber at opsluge Jesus Kristus!-Og så vil de sætte
dragen i Zoo tilsidst.
derpå vil de være først pave- så Gud-men der var det lige at muddergrøften
kom i vejen!

Hilsen
Jens

Fra : Egon Stich

Dato : 26-02-06 14:59

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> samtlige lande i Europa lægges for had.
> Deres befolkninger slagtet og deres koner gjort til krigsbytte for islam!

Den egentlige grund er sikkert, at disse forvoksede skoledrenge, aldrig har
været ude i samfundet.
Hele deres barndom er de blevet beskyttet.
Ligeledes på universitetet, hvor de alene er blevet fyldt med fortænkt ævl,
der idealistisk set sikkert kan være godt nok.
Men intet med realiteter har at gøre.
Nu tror de, at deres kateterfilosofi kan bruges i den virkelige verden.

De har jo aldrig været i situationer, hvor man har måtte stå op for sine
synspunkter.
I dagligdagen, hvor de i kraft af uddannelse og stilling besidder en magt,
er de vænnet til at få ret.
Fordi systemet tildeler dem visse magtmidler.
Og har derfor aldrig lært, hvorledes "rå magt" fungerer.
De er ikke klar over, at giver man sig blot en tomme overfor "den store
stærke", er vejen til en røvfuld sikker.
De tror, de kan "tale" sig ud af alt.
Det kan de IKKE.

Dette er een af grundene til, at akademikere som politikere, er en
katastrofe.

Man kan tænke over, om een af grundene til at der fandtes stærke engelske
politikere, var deres skolesystem, der jo netop lærte dem, hvorledes "rå
magt" fungerede?

ES

Fra : Bruno Christensen

Dato : 26-02-06 16:04

On Sun, 26 Feb 2006 11:35:20 +0100, Peter Bjørn Perlsø wrote:

> "Allah with bomb Denmark"
>
> "We love Usama"
>
> "Take their wives as war booty"

Vi burde nok lave en indsamling så de kan købe masonitplader til at klæbe
slagordene op på, det er da søøn at de hele tiden blæser ned fordi de er
lavet på bølgepap (som vender forkert).

På en eller anden måde ville jeg gerne vise disse stakkels mennesker hvordan
man demonstrerer på en ordentlig måde.

/|\
/\
Bruno

Fra : Jim

Dato : 26-02-06 20:09

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Mo det her er det tavse flertal, Allan Dhimmi Riise taler om?

J.