Ambassadør Herluf W. Hansen
Fra : Lars J. Helbo

Dato : 25-02-06 20:18

Jeg så lige ambassadør Herluf W. Hansen i TV2-nyhederne. Men jeg kunne
dårligt nok blive vred over hans tåbelige optræden. Tværtimod havde
jeg bagefter nærmest lidt ondt af fyren.

På mig virkede han som en mand, der engang har spillet en vigtig
rolle. Han har sikkert været vænnet til at deltage i væsentlige
samtaler med vigtige personer. Han har nok solet sig i rampelyset.

Og nu er han så blevet pensioneret. Det er han tydeligvis kommet skidt
fra. Nu er der ingen, der gider høre på ham. Folk omkring ham regner
ham blot for et gammelt nokkehoved. Egentlig er det vel forståeligt,
at man efter en lang karriere i diplomatiet, kan blive overvældet af
tomheden. Det undskylder selvfølgelig ikke hans vrøvl og hans
bagtalelse af Danmark og demokratiet; men forklarer det ikke en del?

Fra : Svend Poulsen

Dato : 25-02-06 20:55

"Lars J. Helbo" <fornavn@efternavn.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> tomheden. Det undskylder selvfølgelig ikke hans vrøvl og hans
> bagtalelse af Danmark og demokratiet; men forklarer det ikke en del?

Så jeg også og tænkte, er han ikke muslim ?

Og så også det med Abu Laban, Laban kan åbenbart ikke udstå Danmark, siden
han nægter at tale dansk, når han bliver interviewet og Laban lyder stadig
som om han er den imanske overhoved for muslimer alle muslimer i Danmark.

Bortset fra det så er holdningen åbenbart blandt mange af muslimer i
Danmark, at de har fået nok af den måde de bliver behandlet i Danmark og den
danske levevis, efter det de har demonstreret for i Odense i dag.

Svend

Fra : Jim

Dato : 25-02-06 22:27

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Danmark, at de har fået nok af den måde de bliver behandlet i Danmark og
> den danske levevis, efter det de har demonstreret for i Odense i dag.

Jeg holder ikke på dem.
Det står dem frit for at rejse ud af Danmark.

Fra : Kim2000

Dato : 26-02-06 03:26

> [...]
> Danmark, at de har fået nok af den måde de bliver behandlet i Danmark og
> den danske levevis, efter det de har demonstreret for i Odense i dag.

Ja det er jo synd, vi behandler dem så dårligt. De skal både tale sproget,
de skal endda - gisp - arbejde, og nej de må ikke bede hver eneste gang der
er en tung kasse der skal flyttes, og de må endda heller ikke få en grund
"for tid og evighed", og for det ikke skal være løgn er der heller ikke en
gut der må stå og skrige fem gange om dagen. De må heller ikke stene deres
kone(r) eller skære i deres døtre og de må endda acceptere at både
grundloven, dansk lovgivning og europæisk lovgivning over koranens love.

Men her er lige en nyhed: Det bliver ikke anderledes, så væn jer til det
eller smut.

Eller som min far ville have sagt det; se at blive klippet og få et arbejde.

mvh
Kim

Fra : Jens G

Dato : 25-02-06 21:12

On Sat, 25 Feb 2006 20:17:59 +0100, Lars J. Helbo
<fornavn@efternavn.org> wrote:

>Jeg så lige ambassadør Herluf W. Hansen i TV2-nyhederne. Men jeg kunne
>dårligt nok blive vred over hans tåbelige optræden. Tværtimod havde
>jeg bagefter nærmest lidt ondt af fyren.

Jeg blev overrasket over at han sagde muhammedanere. Han må da være
lidt konfus?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : @

Dato : 26-02-06 02:58

On Sat, 25 Feb 2006 21:12:08 +0100, Jens G <nospam051214@kabelmail.dk>
wrote:

>Jeg blev overrasket over at han sagde muhammedanere. Han må da være
>lidt konfus?

ja eller husket hvad han lærte i skolen for mange år siden

er det ikke et af tegnene på senilitet - man kan huske ting meget
langt tilbage - men ikke hvad man fik til middag i går?