Mørketid over verden
Fra : Martin Larsen

Dato : 25-02-06 14:36

Hyltoft:
http://www.ole-hyltoft.dk/art0100.htm

"I en børnehave må danske børn kun have leverpostej og svinekød med på
maden, hvis madpakken anbringes i et køleskab for sig og fortæres i et
lokale, hvor børnehavens muslimske børn ikke befinder sig. Absurd. Men
virkeligt."

Hvor absurd. Håndtaske-mumien fru Jelle skulle hænges op i en lygtepæl
med hovedet nedad.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : dktekno

Dato : 25-02-06 14:42

Vi trænger til at få ryddet op i vort samfund for al skravl.

Kapitalister, islamister, sigøjnere og andet lort der blot forpester vort
samfund.

RENLIGHED I VORT SAMFUND!

Fra : dktekno

Dato : 25-02-06 15:03

Og lige inden i alle sammen kalder mig nazist:

Jeg er modstander af nazisme, da nazisme går ud på at slå folk ihjel for
noget, de ikke selv kan gøre for.

Jeg vil kun udrydde folk, for visse forkerte holdninger.

Fra : Rea721

Dato : 25-02-06 15:26

I news:4400638b$0$15794$14726298@news.sunsite.dk
skrev dktekno følgende tekst:

> Og lige inden i alle sammen kalder mig nazist:
> Jeg er modstander af nazisme, da nazisme går ud på at slå folk ihjel
> for noget, de ikke selv kan gøre for.

> Jeg vil kun udrydde folk, for visse forkerte holdninger.

Nårhhh, så er vi helt rolige nu...... NOT.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Bruno Christensen

Dato : 25-02-06 15:57

On Sat, 25 Feb 2006 15:03:12 +0100, dktekno wrote:

> Og lige inden i alle sammen kalder mig nazist:
>
> Jeg er modstander af nazisme, da nazisme går ud på at slå folk ihjel for
> noget, de ikke selv kan gøre for.
>
> Jeg vil kun udrydde folk, for visse forkerte holdninger.

Og det er selvfølgelig dig der bestemmer hvilke holdninger er forkerte.

/|\
/\
Bruno

Fra : Peter Holst

Dato : 25-02-06 16:38

> Jeg vil kun udrydde folk, for visse forkerte holdninger.

Hmmm.. Det kalder man for diktatur. Ytringsfrihed er også død her. Hvor
kommer du fra Iran? Kan du så rejse hjem der kan du uden problemer udrydde
folk med de forkerte holdninger

--
Det spiller ingen rolle, hvem der støtter mig, når jeg har ret.
Hvad jeg behøver, er nogen, som holder med mig, når jeg tager fejl.

John A. MacDonald

Fra : Kim2000

Dato : 25-02-06 17:03

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Og lige inden i alle sammen kalder mig nazist:
>
> Jeg er modstander af nazisme, da nazisme går ud på at slå folk ihjel for
> noget, de ikke selv kan gøre for.
>
> Jeg vil kun udrydde folk, for visse forkerte holdninger.

Nåh... Det var ligesom da venstrefløjens unge løb på gaden for at tæske
nogle nazister med parollen "der skal være plads til os alle" Eller
fredsdemonstrationer der ender i masseslagsmål...

Jeg kom lige til at tænke på da Moses Hansen gik en tur gennem nørrebro med
et kors, der skulle han have politibeskyttelse. Så man nogle mener altså
ikke man nazist, selvom det er fuldt lovligt (tåbeligt, men lovligt), andre
mener ikke man må præke den kristne tro, gad vide hvad det næste synspunkt
er, man heller ikke må have....

Fra : Jens G

Dato : 25-02-06 17:06

On Sat, 25 Feb 2006 15:03:12 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>Jeg vil kun udrydde folk, for visse forkerte holdninger.

Imponerende!

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : GB

Dato : 25-02-06 18:33

Jens G <nospam051214@kabelmail.dk> wrote in news:44008007.800968
@dtext.news.tele.dk:

> Imponerende!

[grin!]

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 25-02-06 20:03

> Jeg vil kun udrydde folk, for visse forkerte holdninger.

Nå det var godt. Du diskriminerer ikke, men hader alle lige meget

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 25-02-06 20:24

dktekno skrev:
> Jeg vil kun udrydde folk, for visse forkerte holdninger.

Så skal du vise prise dig lykkelig for at vi andre ikke tænker på samme
måde..... lidt at tænke over.

Fra : HrSvendsen

Dato : 25-02-06 20:39

dktekno wrote:
> Og lige inden i alle sammen kalder mig nazist:
>
> Jeg er modstander af nazisme, da nazisme går ud på at slå folk ihjel
> for noget, de ikke selv kan gøre for.
>
> Jeg vil kun udrydde folk, for visse forkerte holdninger.

En slags videreudvikling af Berufsverbot - Lebensverbot.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-02-06 21:37

> [...]

> noget, de ikke selv kan gøre for.
>
> Jeg vil kun udrydde folk, for visse forkerte holdninger.

"Jeg er ikke bøsse, jeg kan bare godt lidt at kigge på bøsseporno..."

--
regards, Peter Bjørn Perlsø - http://haxor.dk
http://liberterran.org

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-02-06 15:05

"dktekno" skrev i en meddelelse

> Kapitalister, islamister, sigøjnere og andet lort der blot >forpester vort
> samfund.
>
> RENLIGHED I VORT SAMFUND!

Ja og til sidst, når enden kommer vil der kun være dig tilbage , og du vil sidde der i din bunker, syg og mæt
af dagene ,skyldfølsen og ormene vil til sidst få dig til at
sætte løbet for din pande og trykke af.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Egon Stich

Dato : 25-02-06 16:16

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:440063f6$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
sidde der i din bunker, syg og mæt
> af dagene ,skyldfølsen og ormene vil til sidst få dig til at

Ich gestehe es:
Ich habe keine Hoffnung.
Die Blinden reden von einem Ausweg.
Ich sehe.

Wenn die Irrtümer verbraucht sind
Sitzt als letzter Gesellschafter
Uns das Nichts gegenüber.

MVH

Egon

Fra : Mendoza

Dato : 25-02-06 19:09

Egon Stich wrote:
> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
> [...]

Undskyld, men det er altså en dansk gruppe.....

Fra : Egon Stich

Dato : 25-02-06 20:33

"Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld, men det er altså en dansk gruppe.....

Ja. Og?
MVH
Egon

Fra : Mendoza

Dato : 26-02-06 00:46

Egon Stich wrote:
> "Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. Og?

Det er bare det at hvis du næste gang citerer Mao Zedong på originalsproget,
så får jeg problemer igen.

Fra : Egon Stich

Dato : 26-02-06 15:21

> Det er bare det at hvis du næste gang citerer Mao Zedong på
originalsproget,
> så får jeg problemer igen.

Det vil jeg så undlade
Eller, bliver fristelsen for stor, vedlægge en oversættelse.

ES

Fra : Mendoza

Dato : 25-02-06 15:09

dktekno wrote:
> Vi trænger til at få ryddet op i vort samfund for al skravl.
>
> Kapitalister, islamister, sigøjnere og andet lort der blot forpester
> vort samfund.
>
> RENLIGHED I VORT SAMFUND!

Rolig nu.......

Fra : Peter Holst

Dato : 25-02-06 16:29

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in news:44005e88$0$15793$14726298
@news.sunsite.dk:

> Vi trænger til at få ryddet op i vort samfund for al skravl.
>
> Kapitalister, islamister, sigøjnere og andet lort der blot forpester
> [...]

renlighed i vort samfund Hmmm.. Kapitalisme er del af os samfundet. Din
mening er ikke dal af os. Din holdninger er på niveau med islamisering
standard. Men du lyder til at vær kommunist i mine øre og det er ikke
dansk

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 25-02-06 18:09

> [...]

> Vi trænger til at få ryddet op i vort samfund for al skravl.
>
> Kapitalister, islamister, sigøjnere og andet lort der blot forpester

Fy for pokker, det er jo den ledeste sorte nazismw/fascisme. Vi kan vel
godt tåle at have nogle uskyldige originaler iblandt os, som zigøjnerne
jo er. At vi ikke skal finde os i, at muhammedanerne vil bestemme over
vores samfund, er ikke ensbetydende med at zigøjnere skal lægges for
had.

At skrive i denne gruppe får mig gang på gang til at se, hvor den
jugoslaviske præsident Tito var logisk og fremsynet i sine valg. Både da
hen konsekvent forbød kvinder at gå med tilslørede ansigter, og da han
lod en slags rækkehuse til bygge til zigøjnerne i Kosovo. De havde nogle
langstrakte haver til, hvor de både kunne have en lille majsmark og have
en gris gående.

Derved kom de ind i samfundet og kom til at leve et normalt liv. Men da
det hele var blevet pumpet op til krig i Kosovo, kunne man se, hvordan
kosovo-albanerne sendte nogle busser hen til zigøjnernes rækkehuse, jog
dem ind i busserne og kørte dem langt ud på en stor makedonsk landevej,
hvor det hele var eet stort flygtningekaos. Grædende zigøjnerkvinder
måtte så stå ud på grøftekanten med deres babyer over armen. Osse en
svinestreg af rang, som så meget andet af det der pludselig foregå midt
i Europa, uden at nogen løftede en finger imod det.

Ruth

Fra : dktekno

Dato : 25-02-06 18:18

Jeg er ikke nazist. Nazister vil nemlig slå folk ihjel for noget de ikke kan
gøre for.

Fra : GB

Dato : 25-02-06 18:35

> Jeg er ikke nazist.

Nejda. Du er bare heller ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Fra : Peter Holst

Dato : 25-02-06 18:52

> Jeg er ikke nazist. Nazister vil nemlig slå folk ihjel for noget de
> ikke kan gøre for.

med du vil slå folk ihjel som ikke tænker som dig??

Fra : dktekno

Dato : 25-02-06 19:35

Jeg har ikke noget imod folk fordi de ikke deler mine holdninger. Men der er
også dem der udover ikke at dele mine holdninger, har forkerte holdninger.

Så jeg kræver dermed at endten skal folk være med mig eller også skal de
være neutrale.

De må ikke være imod mig.

Fra : dktekno

Dato : 25-02-06 19:37

Det skal dog nævnes, at man gerne må være imod mig, men kun for at
legalisere/mildne noget og dermed være imod mig.

Eksempel:

Man må gerne kritisere mig for at gå ind for dødsstraf.

Men man må ikke kræve sharialov.

Fra : Rea721

Dato : 25-02-06 20:50

I news:4400a34a$0$15783$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
> holdninger.
> Så jeg kræver dermed at endten skal folk være med mig eller også skal

Lige nu ved jeg ikke om jeg skal frygte "dig og dine" mere end
islamisterne...og det skræmmer mig lidt.

Fra : Jens G

Dato : 25-02-06 21:09

On Sat, 25 Feb 2006 19:35:13 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>De må ikke være imod mig.

Bare ved at læse hvad du har skrevet her, er jeg allerede imod dig.
Er jeg i knibe nu?

Fra : dktekno

Dato : 25-02-06 22:19

Nej. Der skal mere til.

Du skal gå ind for en politisk overbevisning som jeg ikke blot finder
latterlig, men direkte afskyer.

Så hader jeg dig.

Fra : @

Dato : 26-02-06 02:15

wrote:

> [...]
>
>Så jeg kræver dermed at endten skal folk være med mig eller også skal de

hva' fa'en er du muhammedaner?

det må du jo være med den indstilling

Fra : dktekno

Dato : 26-02-06 11:03

Nej, jeg er dkteknoistisk fundamentalist.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 26-02-06 22:37

On Sun, 26 Feb 2006 11:03:18 +0100, dktekno wrote:

> Nej, jeg er dkteknoistisk fundamentalist.

OK, så er du da sat i bås.

/|\
/\
Bruno

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 25-02-06 20:46

dktekno wrote:

> Vi trænger til at få ryddet op i vort samfund for al skravl.
>
> Kapitalister, islamister, sigøjnere og andet lort der blot forpester vort
> samfund.
>
> RENLIGHED I VORT SAMFUND!

Helt ærligt! Hvad har du imod kapitalister? Hvis det ikke var for
kapitalisterne ville vi stadig leve i stenalderen.

Og jeg er slet ikke bekendt med at sigøjnere skulle forpeste samfundet.

Kunne vi ikke nøjes med at straffe de, som forgriber sig på andres
person eller ejendom, og så lade alle andre være i fred?

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen

Fra : Michael Laudahn

Dato : 25-02-06 15:58

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> virkeligt."
>

> Hvor absurd. Håndtaske-mumien fru Jelle skulle hænges op i en lygtepæl med

Først: Jeg vil gerne fremkalde mulige svar også fra NO og SE og har
derfor
inkluderet dem i denne meddelelse.

Jeg ved ikke om du har set mit navn tidligere: Jeg står omtrent på
samme
side som du i indvandrer-spørgsmålet.

Nu altså mit spørgsmål: Ved siden af dit websted og udtalelser her i
NGen,
hvad laver du så for at få dine synspunkter gældende? Det er jo i
vores
magtcentra (regering, domstole, eventuelt media), hvor tingene løber
galt.
Altså skulle man nok DER måtte begynde, eller i det mindste inkludere
dem
særdeles i bestræbelserne, selv hvis de altid lader som om de vidste
alt
(eller alt bedre - de lider af en sygdom jeg kalder for 'juridisk
idioti'). Men det sker åbenbart ikke, eller uden succes, som man
kan se af resultaterne.

Det her er ingen polemik. Jeg vil bare vide om andre er kommet videre
end
jeg selv. Jeg laver stort set det samme som du, plus offentlige
ebrev-circulære 'til mange mægtige', ved passende lejligheder, og i
forskellige sprog. Men løsningen er dette åbenbart heller ikke,
skønt det
sommetider leder til en del støv.

Hvordan kan vi få vores synspunkter gældende hos dem, der udøver
magten ?!?

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : Egon Stich

Dato : 25-02-06 16:18

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-02-06 16:22

Michael Laudahn fortalte:

> [...]
> derfor
> inkluderet dem i denne meddelelse.
>
> Jeg ved ikke om du har set mit navn tidligere: Jeg står omtrent på

Jeg antager at dit spørgsmål er til Ole Hyltoft
Du finder email på hans site.le.hyltoft@wanadoo.dk

Mvh
Martin

Fra : Henry

Dato : 25-02-06 18:31

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br>, 25 Feb 2006 06:58:01 -0800, <1140879481.048292.232980@z34g2000cwc.googlegroups.com>:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> schrieb im Newsbeitrag

Så svartskalleungarna skall ha egna lokaler eller skall våra skandinaviska
barn jagas ut i kylan för att äta skinka?

Fy fan.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 25-02-06 16:46

Egon Stich schrieb:

> Ich gestehe es:
> [...]

Hvem citerer du? Eller er det dit eget?

Jeg forstår hvad du mener. Selv synes jeg fortsat: Hvis det var muligt
at skabe den situation vi er i, så må det også være muligt at
organisere en anden, bedre situation.

Men jeg udelukker ikke muligheden, at min teori kunne være en
fejltagelse.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 25-02-06 17:33

PS: Bert Brecht

Fra : Mendoza

Dato : 26-02-06 00:43

Michael Laudahn wrote:
> PS: Bert Brecht

´

Jeg takker for oversættelsen. Når selv I lærde er uenige om originaltekstens
udlægning, er der jo ikke noget at sige til at jeg ikke lige var helt med.

Fra : Egon Stich

Dato : 26-02-06 15:20

> ´
>
> Jeg takker for oversættelsen. Når selv I lærde er uenige om
originaltekstens
> udlægning, er der jo ikke noget at sige til at jeg ikke lige var helt med.

Ikke uenige.
Men Michael er ikke dansker, og bruger derfor et lidt forkert ord.
Iøvrigt er det ofte svært at oversætte tyske digte til dansk.
Dansk er for det første et ret primitivt sprog, og derfor mangler man ofte
"det rigtige ors".
Desuden ligger der uforklarlige værdier i et sprogs ord, som kan være
vanskelige at finde dækkende ord for på et andet sprog.

Det er b.la. det, der ligger til grund for nogles forsvar for
"modersmålsundervisning".
I teorien har de ret, men i praksis ikke.
Men dette misfoster forsvares vel også mest af personer, der kun har eet
sprog, og derfor mangler forudsætninger for virkelig at forstå emnet.
Vi med erfaring på området, ser lidt anderledes på sagen.

MVH
Egon

Fra : Bruno Christensen

Dato : 26-02-06 22:49

On Sun, 26 Feb 2006 15:19:51 +0100, Egon Stich wrote:

> [...]
> Iøvrigt er det ofte svært at oversætte tyske digte til dansk.
> Dansk er for det første et ret primitivt sprog, og derfor mangler man ofte

Et gammelt ur "dikker" mens det går, men det "slår" hvert kvarter.

Jo, du har ret dansk er svært, MEN ikke primitivt, vi finder altid ord for
det der "ligger os på hjertet".

Lettere oversat,"hvis du ikke kan finde ud af hvad jeg siger, såå...."

Jeg er ikke glad for de der mener sådan.

For øvrigt, kan vi ikke fjerne den X-posting, dette er kun sendt til
dk.politik.

/|\
/\
Bruno

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 25-02-06 17:54

"Martin Larsen" skrev i en meddelelse
> [...]
> virkeligt."
>

> Hvor absurd. Håndtaske-mumien fru Jelle skulle hænges op i en lygtepæl

Man burde da i hvert fald tale dunder til hende. Hvad Søren er meningen?
Hun kan da ikke tillade sig at diskriminere danske skatteydere eller
deres børn.

Ruth

Fra : Rene

Dato : 25-02-06 18:19

On Sat, 25 Feb 2006 14:36:08 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
>maden, hvis madpakken anbringes i et køleskab for sig og fortæres i et
>lokale, hvor børnehavens muslimske børn ikke befinder sig. Absurd. Men

Er det virkelig rigtig? Eller er det bare en sandsynlig betragtning
fra forfatteren?

Rane

Fra : Michael Laudahn

Dato : 25-02-06 19:26

Mendoza schrieb:

> Undskyld, men det er altså en dansk gruppe.....

Undskyld, vi ville da ikke fornærme profeten. Her kommer forsøgsvis
en dansk version:

Jeg indrømmer: Jeg har ikke håb.
De blinde taler om en udvej. Jeg ser.

Når fejltagelserne er forbrugte,
er vores sidste kompagnon intet.

(uden venlig tilladelse af Bertolt Brecht)

Fra : Egon Stich

Dato : 25-02-06 20:39

Mendoza schrieb:

> [...]

>Når fejltagelserne er forbrugte,
>er vores sidste kompagnon intet.
>(uden venlig tilladelse af Bertolt Brecht)

Tror det er bedre således:

"Når fejltagelserne er forbrugt,
sidder som sidste selskab,
overfor os: Intet"

MVH
Egon

Fra : Mendoza

Dato : 26-02-06 00:40

Egon Stich wrote:
> "Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i en meddelelse

> Tror det er bedre således:
>
> "Når fejltagelserne er forbrugt,
> sidder som sidste selskab,
> overfor os: Intet"

Tak for oversættelsen

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 25-02-06 20:06

On Sat, 25 Feb 2006 14:36:08 +0100, Martin Larsen wrote:

> [...]
> maden, hvis madpakken anbringes i et køleskab for sig og fortæres i et
> lokale, hvor børnehavens muslimske børn ikke befinder sig. Absurd. Men

Hvad er det for en børnehave?

Fra : jensen

Dato : 25-02-06 22:18

Martin Larsen wrote:
> [...]
> maden, hvis madpakken anbringes i et køleskab for sig og fortæres i et
> lokale, hvor børnehavens muslimske børn ikke befinder sig. Absurd. Men

Ja, absurd, men jo heller ikke virkeligt. Ellers vil jeg gerne vide
hvilken børnehave det er.

Der findes børnehaver hvor man ikke må have chokolade madder med, men
det er af en helt anden grund.

Fra : @

Dato : 26-02-06 03:17

On Sat, 25 Feb 2006 22:18:13 +0100, jensen <no@no.no> wrote:

>Ja, absurd, men jo heller ikke virkeligt. Ellers vil jeg gerne vide
>hvilken børnehave det er.
>
>Der findes børnehaver hvor man ikke må have chokolade madder med, men
>det er af en helt anden grund.

jep negerne finder det hånende mod deres hudfarve