Opsummering af hele krisen
Fra : Thomas

Dato : 25-02-06 11:02

På denne side er der ifølge min opfattelse en rimelig
god gennemgang af muhammed krisen.(måske den skulle have været postet i
dk.snak.vittigheder men pga af sammenblandingen af politik og humor her den
lige så berettet her )

http://www.dumpalink.com/media/1140609313/YAAFM_12_Muslims

mvh
thomas

Fra : Peter Holmgren

Dato : 25-02-06 11:27

Thomas wrote:
> [...]
> god gennemgang af muhammed krisen.(måske den skulle have været postet
> i dk.snak.vittigheder men pga af sammenblandingen af politik og humor

Den sedvanlige generalisering og sammensætning af perspektiver, der ikke har
noget med hinanden at gøre, men den lille lyserøde tingest var sjov.

Fra : Jim

Dato : 25-02-06 11:51

"Peter Holmgren" <info@[theravada].[dk]> skrev i en meddelelse

> Den sedvanlige generalisering og sammensætning af perspektiver, der ikke
> har noget med hinanden at gøre, men den lille lyserøde tingest var sjov.

Lad nu være med at sidde og hive i din lyserøde tingest.
Se nu og kom i skole, så du kan lære at stave til 'sædvanlige'.
Husk madpakken!

J.

Fra : Tony

Dato : 25-02-06 12:50

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lad nu være med at sidde og hive i din lyserøde tingest.
> Se nu og kom i skole, så du kan lære at stave til 'sædvanlige'.

Det hedder'' - at komme i skole '' :o D

Tony

Fra : Jim

Dato : 25-02-06 13:43

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Det hedder'' - at komme i skole '' :o D

Jeg var bange for, at han ikke kunne læse alm. dansk, så jeg skrev det på
hans eget niveau.

;0)

J.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 25-02-06 16:27

Jim wrote:
> [...]
>
> Lad nu være med at sidde og hive i din lyserøde tingest.
> Se nu og kom i skole, så du kan lære at stave til 'sædvanlige'.

Wow! Argumentum ad hominem løser virkeligt alle kriser.

Fra : Jim

Dato : 25-02-06 16:33

> Wow! Argumentum ad hominem løser virkeligt alle kriser.

Mener du da, at du har fattet budskabet?

J.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 25-02-06 17:55

Jim wrote:
> "Peter Holmgren" <info@[theravada].[dk]> skrev i en meddelelse

> Mener du da, at du har fattet budskabet?

Ja... "Kun tumper opfordrer til diskrimination, vold og ufred"

Fra : Jim

Dato : 25-02-06 18:42

> Ja... "Kun tumper opfordrer til diskrimination, vold og ufred"
Du mener altså, at det var vanvittigt af muhamserne at opføre sig så tumpet,
som de har gjort i den seneste tid?

J.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 25-02-06 19:03

Jim wrote:
> "Peter Holmgren" <info@[theravada].[dk]> skrev i en meddelelse

> Du mener altså, at det var vanvittigt af muhamserne at opføre sig så
> tumpet, som de har gjort i den seneste tid?

Du lægger mig ord i munden. Hvad jeg siger, og har sagt hele tiden, drejer
det her sig om det samme adfærdsmønster, som begge parter drives af.