Danmark skyder sig selv i foden
Fra : Anonym

Dato : 25-02-06 07:23

Fra : Mendoza

Dato : 25-02-06 10:20

Anonym wrote:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3578744/

Ja, Per Stig er sgu ikke den stiveste pik i saunaen......

Fra : Allan Riise

Dato : 25-02-06 10:36

Mendoza wrote:

> Ja, Per Stig er sgu ikke den stiveste pik i saunaen......

Han er vel heller ikke homofil, som ... ?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Jens G

Dato : 25-02-06 11:27

On Sat, 25 Feb 2006 10:36:15 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Han er vel heller ikke homofil, som ... ?

Hvem?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Allan Riise

Dato : 25-02-06 11:40

Jens G wrote:

> Hvem?

Så du *mit* spørgsmålstegn?

Fra : Jens G

Dato : 25-02-06 12:02

On Sat, 25 Feb 2006 11:40:01 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Så du *mit* spørgsmålstegn?

OK,- jeg opfattede det som om du hentydede til en bestemt. Men det
gjorde du naturligvis ikke.

Fra : Tony

Dato : 25-02-06 13:04

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Han er vel heller ikke homofil, som ... ?

Claus Bondam ?

Fra : HrSvendsen

Dato : 25-02-06 21:23

Anonym wrote:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3578744/

Per Stig kan bare ikke lide Danmark og især ikke danskerne. Han er gudskelov
den eneste, jeg har kendskab til, der i alvor har talt for og anvist,
hvordan man kunne udrydde alt etnisk dansk - permanent.

Hans forslag var et forbyde ægteskab mellem danskere og tvinge dem til at få
børn med negre, arabere og kinesere, hvis de ville have børn.

Søren Krarup mente Per Stig måtte være blevet sindssyg; men Per Stig
forsvarede sig med følgende:

""... den eneste løsning er, at disse raceblandinger får fremskaffet de
evner, der kan få os til at overleve. DER kommer tvangen ind, men det er som
følge af, at vi lader stå til i den demokratiske sløsagtighed. Men i den
endelige utopi, hvor vi har fået opløst tvangen og bureaukratiet, i det jeg
kalder totaldemokratiet, eksisterer tvangen jo slet ikke. ""
http://www.liberator.dk/art-detail.asp?A_id=257

Per Stig er tydeligvis ikke blevet klogere med alderen.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 26-02-06 02:01

"HrSvendsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> den eneste, jeg har kendskab til, der i alvor har talt for og anvist,
> hvordan man kunne udrydde alt etnisk dansk - permanent.

He he - det må da være noget du har drømt.

> [...]
> http://www.liberator.dk/art-detail.asp?A_id=257
>
> Per Stig er tydeligvis ikke blevet klogere med alderen.

Jo, det er så hvad jeg ser nuj, hvor jeg har læst ned til din nederste
linje. summen af det hele siger mig nu, hvad det er han mener, og
hvorfor han mener det. hvis ikke de der kan se, hvor udviklingen bærer
henad, - hvis ikke de hele tiden skulle bøje hovedet og tie stille
overfor de "frelste" "de korrekte" og de skabede, så ville han ikke have
følt sig nødt til at få den tanke, der ligger bag hans ord.

Men nu siger jeg god nat.

Ruth

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-02-06 21:37