Hørte jeg rigtigt i morgentv??
Fra : Kim2000

Dato : 24-02-06 16:47

Jeg var faldet i søvn på sofaen og blev vækket af morgen tv. Jeg blev vækket
af en ung 23 smuk pige, der fortalte hun havde fået fjernet begge bryster
fordi hun var bange!

Hun fortalte hun ikke længere kunne spille badminton, og at hun havde det
lidt svært i omklædningsrummet, men helt generelt var hun glad for at have
fået dem fjernet.

Nu hørte jeg ikke starte, så der må have været mere end det?? Er man så
langt ude i her i landet, at man giver en sund, rask - men tydeligvis
psykisk syg - pige lov til at skamfere sig selv i stedet for at behandle
hende med psykologsamtaler? Det er virkelig godt vi er sådan et rigt
samfund, at vi kan behandle psykisk syge mennesker som lort!

mvh
Kim, der så et indslag der rystede ham.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 17:48

Kim2000 wrote:
> Jeg var faldet i søvn på sofaen og blev vækket af morgen tv. Jeg blev
> vækket af en ung 23 smuk pige, der fortalte hun havde fået fjernet
> begge bryster fordi hun var bange!

De kan altså også være ret skræmmende en gang imellem.
http://www.killsometime.com/video/video.asp?ID=36

> Hun fortalte hun ikke længere kunne spille badminton,

Kunne hun måske godt alligevel, hvis hun i stedet prøvede med en ketcher.

> og at hun havde
> det lidt svært i omklædningsrummet, men helt generelt var hun glad
> for at have fået dem fjernet.

Jaja, jeg synes også, vi skal prøve at tale om noget andet end muuuuhammed;
men det her virker altså nærmest desperat på mig.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 24-02-06 18:50

On Fri, 24 Feb 2006 16:46:40 +0100, Kim2000 wrote:

> Jeg var faldet i søvn på sofaen og blev vækket af morgen tv. Jeg blev vækket
> af en ung 23 smuk pige, der fortalte hun havde fået fjernet begge bryster
> fordi hun var bange!

Der har nok været en historie med brystkræft i familien.

> [...]
> hende med psykologsamtaler? Det er virkelig godt vi er sådan et rigt
> samfund, at vi kan behandle psykisk syge mennesker som lort!

Hvis pigens mor, mormor, oldemor osv er døde i en tidlig alder pga
brystkræft, så er frygten da reel og har intet med en psykisk sygdom at
gøre.

Fra : Leo

Dato : 24-02-06 19:16

Det behøver jo ikke være ubegrundet frygt -