Lidt om pædofeten
Fra : Henri Gath

Dato : 24-02-06 02:00

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 11:56

Henri Gath wrote:
> http://www.sappho.dk/Nr.%202%20februar%202006/muhammedkursus.htm

Har du andre kilder end nynazistiske over det samme emne?

Fra : Frank

Dato : 24-02-06 12:23

Hej

> Har du andre kilder end nynazistiske over det samme emne?

Hvad får dig til at mene at www.sappho.dk er nynazistisk?

Er Lars Hedegaard i din optik nynazist?
Er Farshad Kholghi?

Jeg ved ikke rigtigt med Henri Gath, men der er IHMO ingen grund til at tro
at www.sappho.dk er på nogen måde nynazistisk.

Men jeg hører da gerne argumenter for det, hvis du har nogle.

Mvh
Frank

--
If we have to use force, it is because we are America. We are the
indispensable nation. We stand tall. We see further into the future.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 13:30

Frank wrote:
> [...]
> at tro at www.sappho.dk er på nogen måde nynazistisk.
>
> Men jeg hører da gerne argumenter for det, hvis du har nogle.

Det var det umiddelbare indtryk, jeg fik. Men jeg ændrer det gerne hvis det
skulle vise sig at være forkert og til den tid en undskyldning til
www.sappho.dk for min antagelse.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 14:08

Peter Holmgren wrote:

> Det var det umiddelbare indtryk, jeg fik.

Hvad gav dig det indtryk?

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 14:23

HrSvendsen wrote:

> Hvad gav dig det indtryk?

forbindelsen mellem Gath's begejstring og artiklerne.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 15:26

Peter Holmgren wrote:

> forbindelsen mellem Gath's begejstring og artiklerne.

Hvor vil du selv placere din evne til at vurdere på en skala mellem 1 og 10?

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 18:07

HrSvendsen wrote:

> Hvor vil du selv placere din evne til at vurdere på en skala mellem 1
> og 10?

det ved jeg ikke. det er rimeligt relativt alt efter hvad du ønsker at høre,
efter hvad jeg ønsker at være, efter hvad du reelt dømmer, og efter hvad jeg
reelt dømmer. Uanset hvad, kan vi nok ikke blive enige.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 19:57

Peter Holmgren wrote:

> det ved jeg ikke.

Næh ... det er jo noget, der ligesom skal vurderes.

Jo, det kan vi godt.

Fra : Jim

Dato : 24-02-06 13:30

"Peter Holmgren" <info@[theravada].[dk]> skrev i en meddelelse

> Har du andre kilder end nynazistiske over det samme emne?

Der er kun en nynazistisk fraktion i Dk, og Jonni Hansen er formanden herfor
i Greve.
Hvis alt, som taler imod dine holdninger, er nynazistisk, så burde du få dig
noget viden ind i hovedet, før du udtaler dig.

J.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 14:24

Jim wrote:
> [...]
> Hvis alt, som taler imod dine holdninger, er nynazistisk, så burde du
> få dig noget viden ind i hovedet, før du udtaler dig.

det ser ud til at den viden kommer helt ad sig selv, hvilken jeg så tager
til mig, med taknemlighed.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 13:51

Peter Holmgren wrote:

> Har du andre kilder end nynazistiske over det samme emne?

Nu er du da direkte tåbelig, Peter. Tsk tsk ... du er og bliver en
uforbederlig provokatør, og provokationen i sig selv synes mere og mere at
være dit egentlige formål med at deltage herinde.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 14:25

HrSvendsen wrote:

> Nu er du da direkte tåbelig, Peter. Tsk tsk ... du er og bliver en
> uforbederlig provokatør, og provokationen i sig selv synes mere og
> mere at være dit egentlige formål med at deltage herinde.

Hvordan løser det konflikten at bruge argumentum ad hominem?

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 15:27

Peter Holmgren wrote:

> Hvordan løser det konflikten at bruge argumentum ad hominem?

Det spørgsmål kender du vel svaret på, siden du bruger så meget ad hominem
selv?

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 18:08

HrSvendsen wrote:

> Det spørgsmål kender du vel svaret på, siden du bruger så meget ad
> hominem selv?

gør jeg det meget? hvor?

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 20:08

Peter Holmgren wrote:

> gør jeg det meget? hvor?

Når du (ret underligt) kalder danskerne eksperter i mobning f.eks.? Hvordan
løser det konflikten, at du kalder dem det?

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 21:02

HrSvendsen wrote:

> Når du (ret underligt) kalder danskerne eksperter i mobning f.eks.?
> Hvordan løser det konflikten, at du kalder dem det?

Det er ikke ad hominem. Ad hominem er at gå efter en specifik person istedet
for at gå efter emnet(bolden).

F.eks.
Du skriver : "the big rip" går ud på at universet udvider sig og tilsidst
rives alt fra hinanden
Jeg skriver : du er også en komplet idiot

Dét er "ad hominem"

http://www.fallacyfiles.org/
http://www.infidels.org/news/atheism/logic.html
http://www.csun.edu/~dgw61315/fallacies.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Logical_fallacy

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 21:53

Peter Holmgren wrote:

> Det er ikke ad hominem.

Vi er ellers en del danskere herinde; men okay ...

> Ad hominem er at gå efter en specifik person
> istedet for at gå efter emnet(bolden).

I pli-elskere er ret åndsvage. Det er ikke nogen ad hominem på nogen måde -
vel?

I så fald er den regel ret let at omgå, og det er så det, du gør.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 23:52

HrSvendsen wrote:

> [...]
> måde - vel?
>
> I så fald er den regel ret let at omgå, og det er så det, du gør.

det handler udelukkende om logik og formålet med forskning i fallacier er
netop at man ikke kan omgå dem.

Fra : E.M.

Dato : 25-02-06 10:23

> det handler udelukkende om logik og formålet med forskning i fallacier er
> netop at man ikke kan omgå dem.
Du er akademiker, ikkesandt?

E.M.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 25-02-06 11:12

E.M. wrote:
> "Peter Holmgren" <info@[theravada].[dk]> skrev i en meddelelse

> Du er akademiker, ikkesandt?

Yep, godt skudt.

Fra : HrSvendsen

Dato : 25-02-06 20:59

Peter Holmgren wrote:

> det handler udelukkende om logik

Forkert. Her handler om det om, at du hykler. Lad os tage et andet eksempel,
som da du begik Goodwin på Gath. Det er jo en ren klassiker blandt ad
hominem.

>og formålet med forskning i
> fallacier er netop at man ikke kan omgå dem.

Jeg mente egentligt også blot, at du snakkede udenom for din syge moster.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 25-02-06 21:02

HrSvendsen wrote:

> [...]
> blandt ad hominem.

> Jeg mente egentligt også blot, at du snakkede udenom for din syge

Så aggressiv så pludseligt? Dårlig dag?

Fra : HrSvendsen

Dato : 25-02-06 21:49

Peter Holmgren wrote:

> Så aggressiv så pludseligt? Dårlig dag?

Så undvigende som sædvanlig? Dårligt liv?

Fra : Peter Holmgren

Dato : 25-02-06 21:59

HrSvendsen wrote:

> Så undvigende som sædvanlig? Dårligt liv?

Fantastisk liv! Kunne ikke være bedre. Har det som blommen i et æg.

Fra : HrSvendsen

Dato : 25-02-06 22:33

Peter Holmgren wrote:

> Fantastisk liv! Kunne ikke være bedre.

Det er godt nok ikke mange ambitioner, du har.

Fra : GB

Dato : 25-02-06 12:03

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in

> Det spørgsmål kender du vel svaret på, siden du bruger så meget ad
> hominem selv?

Så er der vist dømt ad hominem tu quoque...

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-02-06 21:37

Peter Holmgren <info@[theravada].[dk]> wrote:

> Har du andre kilder end nynazistiske over det samme emne?

Siden hvornår har sappho.dk været nynazistisk?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø - http://haxor.dk
http://liberterran.org

Fra : Peter Holmgren

Dato : 25-02-06 21:59

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> Siden hvornår har sappho.dk været nynazistisk?

Aner det ikke....

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 14:36

Peter Holmgren skrev:

> Hvordan løser det konflikten at bruge argumentum ad hominem?

Implicit lavede du det første selvmål med dine nynazistiske
beskyldninger

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 14:42

Martin wrote:

> Implicit lavede du det første selvmål med dine nynazistiske
> beskyldninger

Hvilket, såfremt det er forkert, jeg undskylder. Se problemet opstår for
alvor, hvis der reelt kommer en undskyldning og den ikke bliver respekteret.
Selvmål sker - shit happens. jeg lægger ikke skylden over på noget andet end
mig. Det var min handling - jeg tager det fulde ansvar for den handling. Jeg
begik en fejl, jeg gav en undskyldning og så er den ikke længere end det.

(Mon JP kunne lære af dét?, og mon min handling havde et formål?)

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 14:45

Peter Holmgren skrev:

> [...]
> begik en fejl, jeg gav en undskyldning og så er den ikke længere end det.
>
> (Mon JP kunne lære af dét?, og mon min handling havde et formål?)

Nu gør du det igen!

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 14:53

Martin wrote:

> Nu gør du det igen!

Hvad? Vender billedet på hovedet? Er det forvirrende? *g*

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-02-06 14:50

Jim wrote:
> "Peter Holmgren" <info@[theravada].[dk]> skrev i en meddelelse

> Der er kun en nynazistisk fraktion i Dk, og Jonni Hansen er formanden herfor
> i Greve.

Hvad så med diverse fanklubber som White Pride etc. ?

--

Christian
www.yee-haw.dk

Fra : Jim

Dato : 24-02-06 15:04

Jim wrote:
> [...]
> herfor
> i Greve.

Hvad så med diverse fanklubber som White Pride etc. ?

Det er ikke andet en pseudoracister i form af voldelige fodboldfans med
knald i låget.
Jeg tvivler stærkt på, at Jonni vil have de voldspaller med i sin klub.

J.