Kriostne svarer igen
Fra : Martin Larsen

Dato : 24-02-06 00:37

Kristne i den sydlige del af Nigeria brændte i dag muslimske lig og
skamferede muslimske moskeer.

Mere end 130 mennesker er i løbet af de seneste par dage dræbt i kampe og
under angreb på især muslimske helligdomme, skriver nyhedsbureauet AP.

Martin
--
Befri DK

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 00:44

Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> Mere end 130 mennesker er i løbet af de seneste par dage dræbt i
> kampe og under angreb på især muslimske helligdomme, skriver

Og så ser vi Politikens sædvanlige løgnagtige fordrejninger. Her ved at
ligge årsagen ene og alene på tegningerne, hvor virkeligheden er, at der har
været blodig konflikt mellem parterne lige siden, Nigeria blev dannet. Det
dur bare ikke at blande andre mennesker med muhammedanere, der hele tiden
instisterer på, at de har sandheden og alle andre skal underordne sig den.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-02-06 00:48

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mere end 130 mennesker er i løbet af de seneste par dage dræbt i kampe og
> under angreb på især muslimske helligdomme, skriver nyhedsbureauet AP.

ja der kan man bare se

de kristne ER ikke bedre end muslimerne

peter

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 00:54

Peter K. Nielsen wrote:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> ja der kan man bare se
>
> de kristne ER ikke bedre end muslimerne

Ildevarslende, ikk'?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-02-06 01:04

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Ildevarslende, ikk'?

at der er idioter på den ene side er til at håndtere, men med begge ljre
fyldt med idioter er det skræmmende

Peter

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 01:10

Peter K. Nielsen wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> at der er idioter på den ene side er til at håndtere, men med begge
> ljre fyldt med idioter er det skræmmende

Måske kolonimagten skulle have delt landet før de forlod det? Det ser ud
ikke ud til, at de to sider kan særlig godt sammen - nogensomhelststeder.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-02-06 03:03

> Måske kolonimagten skulle have delt landet før de forlod det?

måske kolonimagten slet ikke skulle have koloniseret, og hvis de endelig
skulle så skulle de måske ikke have forladt landet da de ikke længere kunne
udbytte landet

Det ser ud
> ikke ud til, at de to sider kan særlig godt sammen - nogensomhelststeder.

og således fik du igen igen drejet en tråd tilbage til dit yndlingsemne

Peter

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 07:46

Peter K. Nielsen wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> måske kolonimagten slet ikke skulle have koloniseret,

Du har ret, de skulle have holdt sig helt væk.

> og hvis de
> endelig skulle så skulle de måske ikke have forladt landet da de ikke
> længere kunne udbytte landet

Nigeria har nu aldrig været så meget værd som med de oliepriser.

> og således fik du igen igen drejet en tråd tilbage til dit
> yndlingsemne

Og jeg bemærkede at du i vanlig stil ikke tager stilling, når det åbenlyse
svar ikke passer så godt sammen med hvordan, du helst så, verden tog sig ud.

Er du helt sikker på, det ikke ville have været bedst, hvis de to
befolkningsgrupper havde fået hver deres land?

Fra : @

Dato : 24-02-06 01:48

On Fri, 24 Feb 2006 00:48:05 +0100, "Peter K. Nielsen"
<nixen@bixen.dk> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

>ja der kan man bare se
>
>de kristne ER ikke bedre end muslimerne

selv en rotte som er trængt op i en krog vil forsvare sig mod angreb

hvad foregår der egentlig i dit hoved går du rundt og forestiller dig
at nogen mennesker bedre end andre FY FY SKAMME

den salgs tanker er den lige vej til racisme

Fra : Tony

Dato : 24-02-06 00:57

> [...]
>
> Mere end 130 mennesker er i løbet af de seneste par dage dræbt i kampe og
> under angreb på især muslimske helligdomme, skriver nyhedsbureauet AP.

Jeg hverken køber, eller læser denne enøjet avis.

Tony

Fra : GB

Dato : 25-02-06 12:07

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in

> Jeg hverken køber, eller læser denne enøjet avis.

Det kan ellers være meget nyttigt at sætte sig ind i flere sider af samme
historie. Ikke mindst for at vide, hvad ens modstandere på den politiske
arena har gang i.

Fra : Henri Gath

Dato : 24-02-06 01:26

> [...]
>
> Mere end 130 mennesker er i løbet af de seneste par dage dræbt i kampe og
> under angreb på især muslimske helligdomme, skriver nyhedsbureauet AP.

Så kan de røvhuller sgu smage deres egen medicin.