mere landsskadelig virksomhed
Fra : @

Dato : 24-02-06 00:04

hvad man kunne forvente fra den kant.

Den radikale Niels Helveg Petersen holdt 16. februar et møde i Odense
med imamer og repræsentanter for muslimske organisationer, der har
spredt falske oplysninger om Danmark under rejser i Mellemøsten,
skriver Jyllands-Posten.

På mødet, hvor den kritiserede imam Ahmad Akkari deltog, angreb Niels
Helveg Petersen tonen i indvandrerdebatten og dansk udlændingepolitik.

Flere partier mener, at Niels Helveg Petersens dårlige omtale af
Danmark kan opildne til yderligere konflikt og skade det diplomatiske
arbejde.

Den saudi-arabiske avis Al Watan omtalte mødet i søndags.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 01:06

@ wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/02/23/234737.htm
>
> hvad man kunne forvente fra den kant.

Ja, intet nyt derfra. Hvis de rabligale tror, de skal score en masse stemmer
på Naser Khader, så skal Helveg og Jelved osv. nok få dem på andre tanker.

Er de rabligale ikke også ved at være temmelig signalforvirrende på det
seneste? Det forekommer mig, at de vender kåbe hurtigere end nogensinde før.
Måske man skulle lade en flok vindmøller følge dem permanent rundt i
landskabet. Kunne nok give en masse gratis energi.

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-02-06 12:37

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> [...]
> før. Måske man skulle lade en flok vindmøller følge dem permanent rundt i
> landskabet. Kunne nok give en masse gratis energi.

Mon ikke der er tale om at Helveg, som hele sit liv har været i centrum, er
blevet konsterneret over at Naser Khader har sjålet hans rampelys?

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 12:52

Knud Larsen wrote:
> [...]
>
> Mon ikke der er tale om at Helveg, som hele sit liv har været i
> centrum, er blevet konsterneret over at Naser Khader har sjålet hans

Jeg tror, det er en del af forklaringen. Jeg tror også Khader allerede har
fået at mærke, at han snart skal stikke pipen lidt ind og finde sin plads
som husperker frem igen. Det var nok heller ikke lige meningen, at Khader
bare skulle sidde der på tv og vende op og ned på årelang rabligal politik.
Jeg tror, Khader står foran at blive temmelig skuffet over sit parti.
Populisme (folkelighed) er nu engang ikke velset blandt rabligale.

Jeg husker stadig rablernes kampagne mod Haarder under sidste valgkamp. Det
vandt de en masse mandater på (og mistede al politisk indflydelse flere år
frem), og den linie har de tænkt sig at fortsætte. Det må Khader bare
indordne sig under.

I øvrigt sjovt at tænke på, at ingen talte om krænkelse og hån dengang med
kampagnen mod Haarder.

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-02-06 06:52

"@" <1@invalid.net> skrev i
> [...]
>
> På mødet, hvor den kritiserede imam Ahmad Akkari deltog, angreb Niels
> Helveg Petersen tonen i indvandrerdebatten og dansk udlændingepolitik.

Er det ikke snart på tide, at vi begynder at hænge disse landsforræderne op
i landets lygtepæle?
--
NoTrabajo

Fra : B. Nice

Dato : 24-02-06 07:40

On Fri, 24 Feb 2006 06:52:05 +0100, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>Er det ikke snart på tide, at vi begynder at hænge disse landsforræderne op
>i landets lygtepæle?

Er du da ved at løbe tør for argumenter?

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-02-06 10:07

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i

> Er du da ved at løbe tør for argumenter?

Halalhippier og "humanister" er komplet uimodtagelige for argumenter, de
fatter ingenting af muhamedanismens væsen. Forøvrigt, nøjedes man med at
bruge argumenter mod landsforræderne efter Anden Verdenskrig?
--
NoTrabajo

Fra : B. Nice

Dato : 24-02-06 11:08

On Fri, 24 Feb 2006 10:07:05 +0100, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

> [...]
>fatter ingenting af muhamedanismens væsen. Forøvrigt, nøjedes man med at
>bruge argumenter mod landsforræderne efter Anden Verdenskrig?

Nu er der rent faktisk mange herinde der er komplet uimodtagelige for
argumenter, og de befinder sig såmænd på begge fløje af den politiske
debat. Men de "humanister" du henviser til holder sig trods alt
nogenlunde inden for lovens rammer. Det gør du næppe ved at hænge
Helveg i en lygtepæl.

Jeg bryder mig bestemt heller ikke om Helvegs stunt, og jeg synes han
optræder ekstremt naivt i den aktuelle situation. Men han har
ytringsfrihed, og hvis du ikke kan håndtere det uden at klynge ham op
i en lygtepæl, så har du i mine øjne et stort problem.

Nu har jeg ikke selv oplevet oprydningen efter anden verdenskrig, men
det jeg har kendskab til synes jeg ikke altid lyder specielt
prisværdigt. Hævn og selvtægt har jeg ikke meget til overs for -
heller ikke selv om jeg måtte sympatisere med udøverne.

Fra : @

Dato : 24-02-06 11:52

wrote:

> [...]
>fatter ingenting af muhamedanismens væsen. Forøvrigt, nøjedes man med at
>bruge argumenter mod landsforræderne efter Anden Verdenskrig?

nej, nogen af dem blev endda omtalt som dygtige erhversfolk

AP. Møller FL. Smith og helt sikkert også andre,
bl.a. regeringen

nej man hængte nolge småfisk for syns skyld, for at ikke befolkningen
skulle finde på at tage sagen i egen hånd

Fra : Hovsada

Dato : 24-02-06 13:42

Men vi _har_ jo lige haft folketingsvalg, hvor de allesammen hang i
alle lygtepæle

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 13:47

HrSvendsen skrev:

> I øvrigt sjovt at tænke på, at ingen talte om krænkelse og hån dengang med
> kampagnen mod Haarder.

"Èt skridt frem og to tilbage Bertel Haarder er en plage" sang
studenterne fra Kbh universitet mens de gik baglæns mod
Christiansborg. Men det er sgu mange år siden, og Bertel tog det slet
ikke så tungt som du gør det til.

Mvh
Martin

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 14:07

Martin wrote:

> [...]
> studenterne fra Kbh universitet mens de gik baglæns mod
> Christiansborg. Men det er sgu mange år siden, og Bertel tog det slet

Jeg tænker på noget helt andet. De rabligales smædekampagne mod Haarder
under sidste valgkamp, hvor de tog citater fra ham og forvanskede dem, så
han fremstod som rendyrket folkemorder in spe.

Fra : @

Dato : 24-02-06 15:02

On Fri, 24 Feb 2006 14:07:03 +0100, "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>Jeg tænker på noget helt andet. De rabligales smædekampagne mod Haarder
>under sidste valgkamp, hvor de tog citater fra ham og forvanskede dem, så
>han fremstod som rendyrket folkemorder in spe.

nu skal du ikke gøre om de radikale gør

du skal gøre som de siger