Troels Kløvedal er muslim
Fra : Peter Holst

Dato : 23-02-06 23:42

Han skal ikke undskylde på min vejen.
Troels siger at der er hele Danmark skyld at han må tage hjem
og han har undskyldt på Danmarks vejen

http://www.dr.dk/extention/playWindowsMedianyheder.aframe?id=198895
&ListType=nyheder&trace=off

--
Det spiller ingen rolle, hvem der støtter mig, når jeg har ret.
Hvad jeg behøver, er nogen, som holder med mig, når jeg tager fejl.

John A. MacDonald

Fra : Tony

Dato : 24-02-06 01:03

"Peter Holst" <no@no.dk> skrev i en meddelelse
> Han skal ikke undskylde på min vejen.
> Troels siger at der er hele Danmark skyld at han må tage hjem
> og han har undskyldt på Danmarks vejen
>
> http

Ja, det er da forfærdeligt hvis Troels og Ib Michael ikke kan rejse skide
skæve rundt på værdenshavene i fred og ro.

Tony

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 01:17

Tony wrote:
> "Peter Holst" <no@no.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er da forfærdeligt hvis Troels og Ib Michael ikke kan rejse
> skide skæve rundt på værdenshavene i fred og ro.

Ja, ligner han ikke bare en totalt udbombet Rock Nalle på en plet
efterhånden? Selv frisuren passer. Eller måske er det bare slet ikke så
sundt at rejse rundt i den friske luft på verdenshavene, når det kommer til
stykket.

Fra : Henri Gath

Dato : 24-02-06 01:36

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> "Peter Holst" <no@no.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er da forfærdeligt hvis Troels og Ib Michael ikke kan rejse skide
> skæve rundt på værdenshavene i fred og ro.

*LOL*.....han er godt nok afdanket at se på........og ikke mindst at høre
på.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 24-02-06 01:05

Peter Holst skrev:
> Han skal ikke undskylde på min vejen.

alle fødes som nuslimer!

Fra : @

Dato : 24-02-06 01:52

On Fri, 24 Feb 2006 01:05:11 +0100, Peter Ole Kvint
<haabet2003@yahoo.dk> wrote:

>alle fødes som muslimer!

ja og så er der nogen som bliver klogere

resten bliver muhammedanere

Fra : Jim

Dato : 24-02-06 10:33

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> alle fødes som nuslimer!

Det håber jeg så sandelig ikke.
Men hvis det er sandt, så var det da godt, at jeg fik modgiften i tide.

J.

Fra : @

Dato : 24-02-06 01:27

On 23 Feb 2006 22:42:09 GMT, Peter Holst <no@no.dk> wrote:

>Han skal ikke undskylde på min vejen.
>Troels siger at der er hele Danmark skyld at han må tage hjem
> [...]

den mand må være blevet sindsyg, intet mindre

han sidder der og mener at danskerne skal udskylde
at danskerne skal udvise forståelse

og så videre og så videre i en strid strøm

er der aldrig en eneste der kunne tænke sig at vende det hele rundt og
se Danmark som den krænkede part

og at danskerne for en gangs skyld krævede af alle disse
selvretfærdige koranfacister at de

undskylder for at de har forsøgt at krænke _vores_ pressefrihed

at de kan begynde med at udvise forståelse for _vores_ kultur

når koranfacisterne så på den måde har vist at de er høflige og viser
hensyn til andres kultur og levemåde

kan vi så nemt som ingenting gøre gengæld og udvise samme høflighed og
respekt som bliver vist os

hvorfor ikke sparke bolden op på "modstandernes" banehalvdel?

så længe den er der kan de nyttige idioter da heller ikke score
selvmål

Fra : Jim

Dato : 24-02-06 10:32

"Peter Holst" <no@no.dk> skrev i en meddelelse
> Han skal ikke undskylde på min vejen.
> Troels siger at der er hele Danmark skyld at han må tage hjem
> og han har undskyldt på Danmarks vejen

Hvad er det for en vej, han ikke skal undskylde?
Er det vandvejen eller søvejen?

;0)

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 11:15

Peter Holst wrote:
> Han skal ikke undskylde på min vejen.
> Troels siger at der er hele Danmark skyld at han må tage hjem
> og han har undskyldt på Danmarks vejen

Er du da selv istand til at undskylde?

Fra : @

Dato : 24-02-06 12:15

for hvad?

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 12:14

@ wrote:

> for hvad?

Bare generelt

Fra : Peter Holst

Dato : 24-02-06 14:10

> Er du da selv istand til at undskylde?

her med undskylde jeg Troels "NAR" Kløvedal. En vatpik og en verdens mand
af være. Jeg mener vi skal se bort fra at han kritiserer det danske
demokratiske og ytringsfriheden og den danske befolkning. Han burde tag til
iren og stille op til præsidentvalget så kan det være han kan sejle verden
rundt i fred