Demo lørdag d. 25/2
Fra : PJ

Dato : 23-02-06 23:32

Så bliver der gang i den i Odense... lørdag d. 25/2 mødes de kl. 12:00 foran
rådhuset for at demonstrere imod JP's tegninger og skal så marchere ud til
Voldsmosen.

Tror sgu jeg tager opstilling på ruten med et stort Dannebro og en
klaphat(så bliver jeg nok brændt af).

PJ.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-02-06 23:37

"PJ" <mig@selv.invalid> skrev i en meddelelse

> Tror sgu jeg tager opstilling på ruten med et stort Dannebro og en
> klaphat(så bliver jeg nok brændt af).

Ja, man kan jo påstå meget, når man skriver anonymt på usenet.

NB: Det hedder "Dannebrog". Når man slår sig op på nationalsymboler, er det
en rigtig god ide at lære at stave til dem.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : PJ

Dato : 24-02-06 08:42

> "PJ" <mig@selv.invalid> skrev i en meddelelse
[cut]
> NB: Det hedder "Dannebrog". Når man slår sig op på nationalsymboler, er
> det en rigtig god ide at lære at stave til dem.

Jamen Jens dog.... her er så det manglende g, håber ikke du lå søvnløs pga
det

PJ.

Fra : @

Dato : 24-02-06 00:52

On Thu, 23 Feb 2006 23:31:45 +0100, "PJ" <mig@selv.invalid> wrote:

>Så bliver der gang i den i Odense... lørdag d. 25/2 mødes de kl. 12:00 foran
>rådhuset for at demonstrere imod JP's tegninger og skal så marchere ud til
>Voldsmosen.

på en måde er det lidt trist at se folk gå i deminstration for at vise
deres egen intollerance

>Tror sgu jeg tager opstilling på ruten med et stort Dannebrog og en
>klaphat(så bliver jeg nok brændt af).

den 25. kan jeg desværre ikke komme til O'nse

jeg skal til pamperMiddag med GÆ og FF og Ø