Islamofobi = Rystende angst.
Fra : Allan Riise

Dato : 23-02-06 22:56

Det er med stor skam og afsky at jeg ser nogen Danskere fremføre det
ordskvalder der p.t. ses herinde.

En ting er at der er nogen Muslimer der er Islamister (Ikke at forveklse med
Muslimer), men at man trods alt hvad der sket op igennem historien *stadig*
ikke har lært af samme, det er ikke kun en skam, men skræmmende i al sin
enkelthed.
Jeg kan ikke lade være med at drage paraleller til Tyskland i 30'erne.
Det var netop sådan det hele startede, man lagde for had, sagde "sådan er de
sågu allesammen", uden at sondre mennesker imellem og vi ved jo alle hvad
resultatet blev den gang.
I denne situation er det dog lidt lettere, her behøver man ikke at udstyre
"dem" med en stjerne, ihvertfald ikke den store majoritet, man kan se det på
klædedragt og skæg.
Den gang gik man jo så langt man ikke slap fordi man var en bastard, det var
nok at ens mor/far var det, eller ens bedsteforælder, ja, det var nok hvis
ens oldeforælder var det.
Er det så nu at *jeg* skal frygte for mine børn? Er det nu man skal have en
kuffert stående klar i gangen eller under sengen.
NEJ, fandeme NEJ, jeg lader mig ikke skræmme af små Nazityper og skræmte,
stakkels uintelligente mennesker der nu har en mulighed for at hæve sig lidt
op i dyreordenen, de skal *ikke* have lov til at sætte dagsordenen her i Mit
land.
Der skal ikke herske tvivl om at jeg godt ved, at der er en del der virkelig
tror på det ævl de selv lukker ud, men det gør det ikke mere rigtigt af den
grund, og så er der de der bare godt kan lide vold for voldens skyld.J eg
ved at "Tegningerne" for dem er en gylden chance, næsten lige så god som den
de virkelig håber på skal komme, nemlig at angreb/attentat udført her i
Danmark, hvilket jeg ved Thor aldrig håber vil ske, for så vil man se alle
Gath'erne komme ud på gaden, med deres skrårem og pudsede halvstøvler.
Derfor har jeg trods al den afmagt jeg føler ved at se de samme argumenter
igen og igen, i kender dem allesammen, blive brugt som grundlag og
retfærdiggørelse til at håne og nedgøre *alle* Muslimer, og de der ikke er
med på galajen, de er Dhimmi'ereller landsforrædere.
Nej siger jeg jer, hvis der er nogen der begår forræderi så er det dem der
ligger andre til had, og tordner frem med hævn, bål og vold, for de
misbruger vores ytringsfrihed og bevæger sig ned på krybdyrstadiet og der
vil jeg ikke være med, men slippe for mig, det gør i ikke, for jeg vidste at
dette ville ske før eller siden, efterhånden som abbonenterne fra
dk.politik.indvandring fandt på alskens undskyldninger for at bringe deres
ævl ind i denne gruppe.
I kan ikke ties ihjel, men i skal modsiges, modarbejdes og argumenteres
imod, for selvom jeg ved at det ikke rykker jer en millimeter, så ved jeg at
der en hel del flere der læser herinde end der skriver, og de skal vide at i
ikke står for alles meninger, men at andre, dem med rigtig hår på brystet
ikke er bange for at gå i dialog med jer, uagtet om man så bliver kaldt for
dhimmi og landsforræder 100.000 gange, for det udstiller kun jer selv og
jeres mangel på rigtige argumenter.
Nu forventer jeg at få en del GAAAAB tilbage, og Dhimmi/landsforræder
indlæg, men dette skriv er ikke et oplæg til debat, men min måde at skrige
min afmagt ud, en afmagt affødt af at man igen ser overskægget gro frem,
godt nok i en anden tid, imod en anden befolkningsgruppe, men metoderne,
argumenterne og den følelsesladede retorik er helt den samme.
Stik mig bare en Godwin, jeg er nærmest Græsk Katolsk, for i denne
sammenhæng er det, det eneste jeg ser og det skammer jeg mig over, skammer
mig over at mine landsmænd kan være sådan, og at de ikke engang selv kan se,
at de bruger de samme metoder og retorik som Imamerne der tordner fra
Moskéerne og som Osama bruger.
Skam jer.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-02-06 23:10

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke lade være med at drage paraleller til Tyskland i 30'erne.

Du sammenligner antisemitisme rettet mod under 12 mio. jøder med berettiget
angst for 1,5 mia. muslimer, der alle baserer deres tro på en pædofil
profets voldsregimente. Tak for kaffe, Riise. Måske du skulle få lidt styr
på proportionerne?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Allan Riise

Dato : 23-02-06 23:13

Jens Bruun wrote:
> [...]
> berettiget angst for 1,5 mia. muslimer, der alle baserer deres tro på
> en pædofil profets voldsregimente. Tak for kaffe, Riise. Måske du

1.5 Mia. her i Danmark?

Hvem skal have styr på proportionerne?

Fra : Henri Gath

Dato : 23-02-06 23:24

> 1.5 Mia. her i Danmark?
>
> Hvem skal have styr på proportionerne?

Jaja, Allan, du har valgt dhimmiens standpunkt....du frygter dine egne
landsmænds verbale udgydelser langt mere end det grænseløse had og
menneskeforagt, dine nye Herrer står for.
Lad os håbe, du ikke fortryder dit valg, når dine venner får magt , som de
har agt.

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-02-06 23:30

Allan Riise wrote:

> 1.5 Mia. her i Danmark?
>
> Hvem skal have styr på proportionerne?

12 millioner jøder på verdensplan. 1,5 milliarder muhammedanere på
verdensplan. Det er proportionerne.

Fra : Henri Gath

Dato : 23-02-06 23:33

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> 12 millioner jøder på verdensplan. 1,5 milliarder muhammedanere på
> verdensplan. Det er proportionerne.

Som Allan Dhimmi Riise siger: "man kan aldrig få gode venner nok"

Fra : Allan Riise

Dato : 23-02-06 23:33

HrSvendsen wrote:

> 12 millioner jøder på verdensplan. 1,5 milliarder muhammedanere på
> verdensplan. Det er proportionerne.

Eæ, du lægger mere i mine ord end der er.
Jeg skriver bare at jeg ikke troede at overskægget ville, af alle steder på
jorden, gro ud her, i vores land.

Fra : sdsf

Dato : 23-02-06 23:52

Allan Riise skrev:

> Eæ, du lægger mere i mine ord end der er.
> Jeg skriver bare at jeg ikke troede at overskægget ville, af alle steder på
> jorden, gro ud her, i vores land.
Vi har fået så meget overskæg til danmark fordi de fleste af araberne jo
netop har en tyk dusk af overskæg. De går nærmest med en stivbørstet
kost under næsen.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 00:18

Allan Riise wrote:

> Eæ, du lægger mere i mine ord end der er.
> Jeg skriver bare at jeg ikke troede at overskægget ville, af alle
> steder på jorden, gro ud her, i vores land.

Din seen Adolf alle vegne, kan jeg ikke gøre noget ved. Det er dit eget
valg; men det illustrerer nok meget godt, at konflikten er blevet skærpet. I
indvandrerglade føler jer mere og mere presset, og det er I jo også. Og det
selv om I aldrig har haft så mange indvandrer som nu. I burde være glade og
lykkelige, ikk'?

Fra : sdsf

Dato : 24-02-06 00:38

HrSvendsen skrev:

> Din seen Adolf alle vegne, kan jeg ikke gøre noget ved. Det er dit eget
> valg;
Han har bare taget ved lære af Bo Warming.

> [...]
> selv om I aldrig har haft så mange indvandrer som nu. I burde være glade og
De bliver ikke ved med at være glade, for i sidste ende kommer det også
til at gå ud over dem og deres børn.

Fra : @

Dato : 24-02-06 01:01

On Thu, 23 Feb 2006 23:33:01 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Eæ, du lægger mere i mine ord end der er.
>Jeg skriver bare at jeg ikke troede at overskægget ville, af alle steder på
>jorden, gro ud her, i vores land.

nå er du kommet i minus med argumeterne?

hvis du ikke har andet at komme med end at hive en vis herre op af
posen står dt sløjt til

at sammenligne nogle danskere der er parat til at forsvare deres
ytringsfrihed - med magt om nødvendigt,
med nazister som stod for det stik modsatte af ytringsfrihed hører
ingen steder hjemme

så fortsæt endelig med at komme med ringeagtsytringer som substitut
for argumenter

det får ikke længere dine meningsmodstandere til at tie

vi er nogle stykker der er blevet immune over for udtryk som
racist nazist fremmedhader modstander mod fremmed kultur

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-02-06 10:20

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> 12 millioner jøder på verdensplan. 1,5 milliarder muhammedanere på
> verdensplan. Det er proportionerne.

Men så må du huske på, at jøderne jo styrer alt i verden ned til mindste
detalje. Alene i Irak render der mindst 7 millioner jøder rundt og laver
ulykker.

Jeg KAN godt garantere AR om at jøderne i nazityskland ville have været
jublende, hvis de blev "behandlet" som muslimer i Danmark. Se også fx de
mange interviews med almindelige muslimer i Berlingeren, de har jo absolut
ingen problemer med racisme e.l..

Det er en kæmpeafsporing at lade som om de rædsler som skete i nazityskland
har noget med sagen at gøre. Det eneste der er fælles, er at der var/er tale
om folk som på et eller andet tidspunkt var indvandrede, og at folk som bare
er lidt anderledes altid i historien har måttet lægge ryg til noget
diskrimination, - sådan er verden indrettet. Det der tæller er hvor meget
eller lidt der er tale om. Ingen er fuldkommen, kun vrøvl er fuldkomment.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 11:05

Knud Larsen wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Men så må du huske på, at jøderne jo styrer alt i verden ned til
> mindste detalje. Alene i Irak render der mindst 7 millioner jøder
> rundt og laver ulykker.

Kan det gøre det?

Nej, jøderne som gruppe betragtet har ganske vist en overvældende stor
indflydelse i forhold til deres antal; men hvis man holder på, at de styrer
hele verden, så har man gjort sig meget blind for alle de andre aktører. Og
så fatter man bare nada af det hele.

> [...]
> også fx de mange interviews med almindelige muslimer i Berlingeren,
> de har jo absolut ingen problemer med racisme e.l..

Det tror jeg, alle kan indse, hvis de gider tænke sig om i fem sekunder.

> [...]
> indrettet. Det der tæller er hvor meget eller lidt der er tale om.
> Ingen er fuldkommen, kun vrøvl er fuldkomment.

Ja, så er det vel udelukket, at jeg giver dig fuldkommen ret?

Bortset fra det. Sikke en ændring tingene har taget på det seneste. Stærke
begivenheder gør virkelig indtryk og sætter virkelig kraftige spor. Se
f.eks. på EU-landenes reaktion på, at Solana drønede omkring og sagde
undskyld til de forbandede imaner osv. Holland blev pissesur helt op på
statsministerplan, hvilket jo skyldes det, Holland har været igennem af
muhammedanske og andres forsøg på at undertrykke ytringsfriheden med
trusler, vold og lige præcis det meget voldsomme mord på Theo van Gogh, der
fik skåret halsen over af en muhammedaner.

Det var en begivenhed, der sammen med mordet på Pim fuldkommen ændrede
holdningen i Holland. Det viser mig, at de kommende endnu mere voldsomme
begivenheder, vi har i vente, vil medføre endnu større europæisk stålsathed
mod muhammedanismen og al dens uvæsen. Det vil ende med, at al blød snak
bliver anset som værende knæfald for fjenden. Det vil ende med drastiske og
radikale tiltag.

Jeg må også sige, at Muhammed-sagen har åbnet mine øjne for, hvorfor den
almindelige amerikaner reagerede, som han gjorde på 911 og lod BushCo bruge
den begivenhed som anledning til at angribe Irak.

Det var irrationelt, da Irak intet havde med det at gøre, men sådan reagerer
mennesker altså, når der sker noget virkeligt voldsomt. Jeg forudser
eksesser i fremtiden i Europa. Eksesser nok mange havde troet aldrig ville
komme til at finde sted igen; men det skete jo for ikke så mange år siden i
Jugoslavien. Når det sker på Europæisk plan vil der ikke være nogen til at
stoppe begivenhederne. De får lov til at køre igennem ligesom i Rwanda.
Sådan er vi mennesker bare. Vi bider fra os, når vi trues, og vi bider alt
og alle, der ser ud til at kunne være fjenden. Der kommer til at flyde en
masse uskyldigt blod - igen.

Fordi ... man ikke ville lære af historien ... så gentager den sig.

Fra : GB

Dato : 25-02-06 13:00

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

> [...]
> også fx de mange interviews med almindelige muslimer i Berlingeren, de
> har jo absolut ingen problemer med racisme e.l..

Jeg har adskillige kurdiske og tyrkiske kolleger på min arbejdsplads. De
er godt nok muhamedanere, men de deponerer deres religion i garderoben,
når de skifter tøj om morgenen. Der er ingen som helst "racistiske"
episoder på min arbejdsplads, snarere tvært imod - vi kan sagtens tage
tykt pis på hinanden og grine ad det. Men nu holder vi os også fra
diskussioner om politik eller religion i arbejdstiden.

Jeg har aldrig haft noget imod mennesker - men jeg tager kraftigt
afstand fra totalitære IDEOLOGIER som islam, nazisme, totalhumanisme og
kommunisme.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-02-06 05:24

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du sammenligner antisemitisme rettet mod under 12 mio. jøder med
> berettiget angst for 1,5 mia. muslimer, der alle baserer deres tro
> på en pædofil profets voldsregimente.

DOKUMENTER "TOLV MILLIONER JØDER", PLEASE.
Antisemitismen var dengang tyskerne havde valg og kunne påvirke det
ved at stemme, RETTET MOD CIRKA EEN MILLION TYSKE JØDER, hvoraf de ,
der irriterede mest, vor kommet som pogromflygtninge fra Polen og
Rusland relativt fornylig

De fleste af disse jøder udrejste, da omstilling til krigsøkonomi
gjorde, at de kun kunne opretholde livet som arbejdere i lejre.

Så opstod Neuropa og krigen gik så dårligt, at gejsten og moralen ikke
kunne opretholdes via gentagelser om ¨månedgamle sejre og vækst i
forbrugsgoder, og Goebbels producerede film som Jøden Süss og
DerEwigeJude, for at mindske sine landsmænds skamfølelse ved at de så
at jøder ramtes af utilsigtet dårlige kår og flere og flere måtte
forlade det fri gettoliv og rejse til de hårde polske arbejdslejre.
Urner med navneskilte kom tilbage til de jødiske menigheder i de tyske
storbyer og der holdtes således store synagoge-begravelser og
samvittighedsproblemer måtte dulmes med skinger propaganda om, at
jøder var skyld i krigens nedtur.

Fordi man var fanget i sin egen´propaganda måtte man skrive om Europas
11 millioner jøder som fjenden, der berettiget udsattes for eller
snart skulle udsættes for hævnstraf pr lejrkatastroferne. Himmler
sendte ekstra lejrlæger, når epidemier og dødstal voksede.

Antal jøder, som var under tysk kontrol i det samlede Neuropa, kan vi
kun gætte om. Wannsee-dokumentets skingre "11 mio" er for også
ubesatte europæiske områder. og udrejser kan være mange millioner, så
det er nok 2 eller 5 gange for stort

Jøder, der overlevede lejre , gettoer . einsatz (og krigstjeneste incl
som SS-officerer) er ikke gjort op - men er måske også flere millioner
Studerer man telefonbøgerne fra tyske storbyer i krigens slutning,
altså betalende abbonenter, så er der tusinder af jødiske navne - alle
sådanne indicier forties konsekvent incl af tyske medier, der er i
kort snor af verdensejeren USA

Jeg søger Irving-agtigt at samle data, jeg har læst og tilkender stor
sandhedsværdi. Påpeg, hvad du ikke finder sandsynligt, og hvorfor.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-02-06 09:16

Bo Warming skrev:
> [...]
> at stemme, RETTET MOD CIRKA EEN MILLION TYSKE JØDER, hvoraf de , der
> irriterede mest, vor kommet som pogromflygtninge fra Polen og Rusland

Du misforstår, Bo: Manden taler angiveligt om hele Verdens ca. tolv
millioner NULEVENDE jøder!

(Og ikke om antallet af Holocaust-ofre!)

Anders Peter Johnsen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-02-06 09:24

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> writes:

> Du misforstår, Bo: Manden taler angiveligt om hele Verdens ca. tolv
> millioner NULEVENDE jøder!

Fremlæg bevis step-for-step at disse faktisk er NULEVENDE og ikke
holocaustlusesprayet i kz-lejr. Sandhedssøgende
holocaustoverlevendebenægtere VED at tysk effektivitet i
krigstilstand ikke før eller siden er overgået af selv kz-opfindende
briter.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-02-06 10:00

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> [...]
> holocaustoverlevendebenægtere VED at tysk effektivitet i
> krigstilstand ikke før eller siden er overgået af selv kz-opfindende

Du mangler vist lige en sarkasmemarkør i denne fine BW-parodi?

Anders Peter Johnsen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-02-06 10:31

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> writes:

> Du mangler vist lige en sarkasmemarkør i denne fine BW-parodi?

Hvad er sarkasme?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-02-06 11:59

Anders Peter Johnsen wrote:

> Du mangler vist lige en sarkasmemarkør i denne fine BW-parodi?

Han mangler også fraserne "mand-ej-bold" og "ondere-end-nazi" samt noget om
Glistrup og/eller fækalier.

--
Per V.

Hvis sandheden er krigens første offer, er nuancerede standpunkter det
andet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-02-06 10:48

meddelelse news:43fec0bd$0$46997$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Du misforstår, Bo: Manden taler angiveligt om hele Verdens ca. tolv
> millioner NULEVENDE jøder!

Næsten. Jeg henviste til antisemitismen i 30'-erne, der jo var rettet mod
datidens under 12 mio. jøder (på verdensplan). Allan Riise sammenlignede i
trådstarten situationen dengang med situationen i dag. En sammenligning, der
er helt ude i hampen, men som er meget betegnende for velmenernes
debatteknik.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-02-06 11:50

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:43fec0bd$0$46997$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Du misforstår, Bo: Manden taler angiveligt om hele Verdens ca. tolv
> millioner NULEVENDE jøder!
>
> (Og ikke om antallet af Holocaust-ofre!)

Jeg bad Jens Bruun om at dokumentere.
Han svarer idag og vi ser at det kan han klart IKKE.

På verdensplan var der vist i 30erne langt flere jøder end 12 mio

Da Heydrich ved Wannsee-konferencen ønskede europæiske jøder
forflyttet til især Hviderusland , men også andet erobret "Neuropa" i
øst, forudså han modvilje mod de nødvendige, billige forflytninger pr
kreaturvogne, og han søgte i sit papir at skabe et fjendebillede ud af
jøderne, ved at slå deres antal stort op.
Så han bragte en overdrivende opgørelse, som for hele Europa angav (og
præciserede for de, der nærlæste) 11 millioner jøder, inkluderende
Portugal, Irland, Sverige, Storbritannien, Spanien , erobret USSR og
det enorme og meget jødisk befolkede ikkeerobrede , enorme RUSLAND mm
som "fjenden"

Antal jøder som tyskerne havde adgang til at forflytte til
Minsk-regionen mm og mellemliggende polske transitlejre var
formodentlig snarere 2 millioner, og som vi ved fra Gogol er
folketællinger øst for Tyskland en meget, meget upålidelig sag, og
omkring krigsstart og længe før krigen var forflytninger
milliontallige, hvad der yderligere gør de skøn og tal, som 6
mio-postulatet bygger på, aldeles utroværdige

En fortiet joker er Hviderusland, hvor luftfotografier før og efter
krigen tyder på at vejbyggeri og dræning udført af tysk-superviserede
jøder, som tyskerne havde forflyttet jvf Wannsee-planen , var og er
et enormt og vellykket projekt.
Da den røde hær tilbage erobrede regionen har der måske været 2 -
eller 3 - eller 4 - millioner jøder, som Stalin efter aftale med
Truman fortiede ved NyrnbergTrial, for at det absurde 6 mio antal
kunne blive dogme.

Husk , alle jer der tror blindt på sejrherrehistorieskrivningen, at I
er anklagere og har den fulde bevisbyrde. Kan der sås tvivl om basis
for fordømmelsen af Hitler-styret og straf over dets efterkommere, så
bør som i alt retsvæsen gælde at AL RIMELIG TVIVL SKAL KOMME ANKLAGEDE
TIL GODE.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 23-02-06 23:22

Allan Riise schrieb:

> 1.5 Mia. her i Danmark?
>
> Hvem skal have styr på proportionerne?

Har du aldrig set fotoer fra valfarten i Mekka? Sådan i den stil
kommer det at se ud i Danmark med 1,5 mia af dem, hvis man bare lader
udvikle tingene sig efter koranens logik.

A propos, de er indtil nu blevet til 1,5 mia. Tror du nu er slut? Eller
hvor mange vil de være år 2010, 2020 osv? Har de 'lebensraum'?

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : sdsf

Dato : 23-02-06 23:55

Michael Laudahn skrev:

> [...]
>
> A propos, de er indtil nu blevet til 1,5 mia. Tror du nu er slut? Eller
> hvor mange vil de være år 2010, 2020 osv? Har de 'lebensraum'?
Det er lige præcis 'lebensraum' det hele drejer sig om, og ikke
religion.

Fra : Henri Gath

Dato : 23-02-06 23:28

> [...]
> angreb/attentat udført her i Danmark, hvilket jeg ved Thor aldrig håber
> vil ske, for så vil man se alle Gath'erne komme ud på gaden, med deres

Ja, Allan, jeg lover dig, at hvis dine sande venner nogensinde foretager
angreb her i landet, så kommer de til at forbande, at de er født. Det har du
mit ord på.

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-02-06 23:33

Allan Riise wrote:
> Det er med stor skam og afsky at jeg ser nogen Danskere fremføre det
> ordskvalder der p.t. ses herinde.

Det er intet i forhold til den foragt, jeg føler ved det, du fremfører. Den
der fornærmede Arne W./Per V. dhimmitude, kan ingen bruge til nogetsomhelst.
Det skulle da lige være Abu Laban osv.

Fra : Allan Riise

Dato : 23-02-06 23:41

HrSvendsen wrote:

> Det er intet i forhold til den foragt, jeg føler ved det, du
> fremfører. Den der fornærmede Arne W./Per V. dhimmitude, kan ingen
> bruge til nogetsomhelst. Det skulle da lige være Abu Laban osv.

Hvordan det?
Skriver jeg netop ikke at I bruger de samme metoder som Labanerne?

Og det gør i fordi i misbruger vores ytringsfrihed, for det *er* et misbrug,
og ganske ulovligt at anfordre andre til at begå ulovligheder som Gath'et
gør.

Det er jo netop Jer der er med til at køre tingene ud hvor der tilsidst ikke
er nogen vej tilbage, jer der ikke vil bruge demokratiet, men misbruge det,
for alt det i skriver, om hvor mange der er o.s.v. er jo noget der er
bestemt Demokratisk, nemlig ved at de der har haft magten, er de der har
fået flest stemmer i befolkningen, dem kalder i, både im- og explecit for
landsforrædere.
Det er ganske for lavt, ligesom at kalde andre for Dhimmi'er, det er noget
vrøvl og sludder af værste skuffe, og igen så trækker i streger op, og på
bedste Bush stil gør i gældnede at de der ikke er med jer, er med "de
andre".
Vrøvl ganske simpelt vrøvl og retorik som man ser det i de laveste
klassetrin i folkeskolen.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 00:28

Allan Riise wrote:

> Hvordan det?
> Skriver jeg netop ikke at I bruger de samme metoder som Labanerne?

Sikkert. Og hva' så? Det er jo ikke korrekt, og det er stadig kun labanerne,
der kan bruge din fornærmethed til noget. Hvem andre skulle dog kunne drage
fordel af den?

> Og det gør i fordi i misbruger vores ytringsfrihed, for det *er* et
> misbrug, og ganske ulovligt at anfordre andre til at begå
> ulovligheder som Gath'et gør.

Man kan kun misbruge ytringsfrihed ved at forbyde ytringer med
ytringsfrihed, og det kan man jo ikke. Det du snakker om er noget andet. Det
du snakker for er begrænsning af ytringsfriheden, fordi de nuværende
ytringer passer dig så dårligt.

> Det er jo netop Jer der er med til at køre tingene ud hvor der
> tilsidst ikke er nogen vej tilbage, jer der ikke vil bruge
> demokratiet, men misbruge det,

Forkert. Det du mener er, at vi demokratisk ønsker noget, du finder
forfærdeligt. Så kalder du det udemokratisk; men det er jo bare fordi, du
synes, det er smart at kalde det det.

> for alt det i skriver, om hvor mange
> der er o.s.v. er jo noget der er bestemt Demokratisk, nemlig ved at
> de der har haft magten, er de der har fået flest stemmer i
> befolkningen,

Ligesom at det demokratisk kan laves om, så antallet bliver mindre.

> dem kalder i, både im- og explecit for landsforrædere.

Absolut! Man kan skam sagtens være landsforrædder selv om man blev
demokratisk valgt. Det viser bare, at vælgerne valgte forkert; men det ville
da også langt fra være første gang. Det er derfor, man stemmer hvert fjerde
år og ikke bare en gang for alle.

> Det er ganske for lavt, ligesom at kalde andre for Dhimmi'er, det er
> noget vrøvl og sludder af værste skuffe,

Nej. Det er præcise og korrekte betegnelser. Derimod er det noget sludder,
når du sidder kalder folk for nazister. Lige over

> [...]
> er med "de andre".
> Vrøvl ganske simpelt vrøvl og retorik som man ser det i de laveste

Jamen tak i lige måde. Og så er der vel ikke andet at sige til det end, at
når sagerne spidser til, så forstærkes retorikken. Og hvad du ikke kan komme
udenom er, at konflikten hele tiden spidser mere og mere til. Du vil bare
skyde skylden på os andre for det.

Fra : td

Dato : 23-02-06 23:40

> [...]
> Det var netop sådan det hele startede, man lagde for had, sagde "sådan er
> de sågu allesammen", uden at sondre mennesker imellem og vi ved jo alle

Når du nu selv drager denne paralel: Det var ikke alle tyskere, der var
nazister - så langt fra - og alligevel vandt nazismen i Tyskland. Du
sammenligner danskerne med tyskerne, der lagde jøderne for had, men kunne
vel med lige så stor ret sammenligne Sverige og andre lande, med England og
andre lande, der troede på, at "den almindelige" tysker ville sejre i de
interne opgør. Dengang blev resultatet af disse landes "laden stå til", at
fanatikerne (nazisterne) fik magten og benyttede den til at starte en
krig.Det samme kan ske igen, i ethvert land, hvor fanatikere kommer til
orde - også i muslimske lande.

> [...]
> stakkels uintelligente mennesker der nu har en mulighed for at hæve sig
> lidt op i dyreordenen, de skal *ikke* have lov til at sætte dagsordenen

Hvem er det, du kalder Nazityper. Er det de, der taler imod Islam, eller er
det de fanatiske islamister?

> [...]
> retfærdiggørelse til at håne og nedgøre *alle* Muslimer, og de der ikke er
> med på galajen, de er Dhimmi'ereller landsforrædere.

Omvendt for de, der bare prøver at åbne munden med den mindste smule kritik
af Islam at vide at de er racister og nazister, så her er der nok ingen der
har noget at lade hinanden høre.

> [...]
> kaldt for dhimmi og landsforræder 100.000 gange, for det udstiller kun jer
> selv og jeres mangel på rigtige argumenter.

Jeg har aldrig kaldt nogen noget, men når du siger at der er nogen, der ikke
kan rykkes en milimeter af argumenter, gælder det så ikke også dig selv? Du
lader dig jo tilsyneladende heller ikek flytte en tøddel.

> [...]
> se, at de bruger de samme metoder og retorik som Imamerne der tordner fra

Det er selvfølgelig din ret, både at skamme dig, og undskylde, og hvaddu nu
ellers foretager dig. Personligt hverken kan eller vil jeg skamme mig over
noget eller undskylde noget, som andre - ikke jeg - har gjort.

td

Fra : Allan Riise

Dato : 23-02-06 23:49

td wrote:
> [...]
> (nazisterne) fik magten og benyttede den til at starte en krig.Det
> samme kan ske igen, i ethvert land, hvor fanatikere kommer til orde -

Står der jeg i første linie..
"jeg ser nogen Danskere" ?

et er de "nogen" og de ved godt selv hvem de er, jeg skriver til, og jeg
lader jo netop ikke stå til, men sætter hælene i.

> Hvem er det, du kalder Nazityper. Er det de, der taler imod Islam,
> eller er det de fanatiske islamister?

De der kalder *alle* Muslimer for Islamister, Muhammedanere som skal hjem
til terroristan og lignende, for Islam og det at være Muslim er lige så
forskelligt som i enhver anden religion.

> Omvendt for de, der bare prøver at åbne munden med den mindste smule
> kritik af Islam at vide at de er racister og nazister, så her er der
> nok ingen der har noget at lade hinanden høre.

Kritik af Islam er da fint, det er, eller rettere kan være berigende for en
debat, problemet er bare at der når man aldrig hen, så kommer "bomb
svinene", "alle Muhammedanerne ud af Danmerk" folkene og ødelægger ethvert
forsøg på en saglig debat.

> [...]
> der ikke kan rykkes en milimeter af argumenter, gælder det så ikke
> også dig selv? Du lader dig jo tilsyneladende heller ikek flytte en

Hvad mener du?
At jeg skulle sige ja til at alle Muslimer er en, og en Muslim er lig med
alle?
Det er jeg simpelthen for klog til at hoppe på.

> [...]
> hvaddu nu ellers foretager dig. Personligt hverken kan eller vil jeg
> skamme mig over noget eller undskylde noget, som andre - ikke jeg -

Hcvorfor føler du dig så ramt, jeg har som jeg skrev iden første linie
skrevet at det var "nogen", og jeg har også senere i skrivet skrevet at de
godt selv ved hvem de er!
Hvorfor føler *Du* dig så ramt?

Fra : td

Dato : 24-02-06 00:05

> Står der jeg i første linie..
> "jeg ser nogen Danskere" ?
Men der står "Jeg kan ikke lade være med at drage en parallel." Og det er
såmænd bare den parallel, jeg refererer til.

> [...]
> til terroristan og lignende, for Islam og det at være Muslim er lige så
> forskelligt som i enhver anden religion.

Dt sidste er jeg enig i. Men problemet er jo, at det er Islamisterne som
tegner Islam pt. Og de mener jo, at de selv eneste rigtige muslimer, og at
alle, der er mindre radikale end dem selv er frafaldne.

> [...]
> en debat, problemet er bare at der når man aldrig hen, så kommer "bomb
> svinene", "alle Muhammedanerne ud af Danmerk" folkene og ødelægger ethvert

Hvis du ikke kan leve med det, skal du nok finde dig et andet debatforum,.
den slags udtalelser har forekommet i debatter på dette forum, så længe jeg
huske. Og det har været uanset om emnet har været islam, kommunisme,
kapitalisme, taxier, EU eller hvad det nu end har handlet om.

> Hvad mener du?
> At jeg skulle sige ja til at alle Muslimer er en, og en Muslim er lig med
> alle?
> Det er jeg simpelthen for klog til at hoppe på.
oæh det mener ikke. Jeg spørger dig, om du vil lade dig overbevise af nget
som helst argument i dene sag? Hvis ikke, er su lige så "fundamentaistisk"
som den i den modsatte lejr.

> Hcvorfor føler du dig så ramt, jeg har som jeg skrev iden første linie
> skrevet at det var "nogen", og jeg har også senere i skrivet skrevet at de
> godt selv ved hvem de er!
> Hvorfor føler *Du* dig så ramt?

Jeg føler mig såmænd ikke ramt. Jeg bliver bare irriteret over de, på begge
sider i denen sag - som mener at de kender "sandheden", og at de andre tager
helt fejl.

td

Fra : Allan Riise

Dato : 24-02-06 00:18

td wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Men der står "Jeg kan ikke lade være med at drage en parallel." Og
> det er såmænd bare den parallel, jeg refererer til.

Jeg kan nu bare godt se, at hvis D.F. (Thor forbyde det) fik magt som de har
agt, og tyber som de "nogen" bliver mange nok, så.......

> [...]
> som tegner Islam pt. Og de mener jo, at de selv eneste rigtige
> muslimer, og at alle, der er mindre radikale end dem selv er

Næ, det passer ikke, men det er sådan at når de der er moderate de træder
frem, og det gør de jo her i lndet, så får man skudt i skoen at man ikke
skal tro på dem, de lyver, for man kan ikke være moderat Muslim, så der
kommer hån igen og igen, de er "damned if they do, and damned if they don't"
og netop af samme grund, så holder de sig for sig selv, og håber på at
stormen lægger sig.

> [...]
> forum, så længe jeg huske. Og det har været uanset om emnet har været
> islam, kommunisme, kapitalisme, taxier, EU eller hvad det nu end har

Jeg kan sagtens klare det, problemet er bare at det man nedgør, kaldes for
landsforræder, bliver truet o.s.v. når man ikke er med på "holdet", og det
er da om noget udemokratisk og ringe, ringe tone at debattere i, og det får
jeg de der vil en debat til at løbe skrigende væk fra dette forum, og det er
synd, for diversitetn forssvinder, og det fordi der er et flertal herinde
lige nu, som "råber meget højt".

> oæh det mener ikke. Jeg spørger dig, om du vil lade dig overbevise af
> nget som helst argument i dene sag? Hvis ikke, er su lige så
> "fundamentaistisk" som den i den modsatte lejr.

Hvad vil du ahve at jeg skal overbevises om?

Jeg bryder mig lige så lidt om a-Q som de fleste almindelige mennesker, jeg
synes at Islamisme er noget forvrøvlet lort, for at sige det lige ud, jeg
synes at det at der er lavet nogen tegninger, selvom jeg synes at det var en
dum ting, ikke berettiger nogen som helst til at begå vold og brænde
ambassader, men jeg vil beholde retten til at forskelsbehandle ethvert
menneske for det de er, og ikke for hvilket parti de stemmer på, hvilken
seksuel præference de har, eller hvilkne religion de tilhører.

> Jeg føler mig såmænd ikke ramt. Jeg bliver bare irriteret over de, på
> begge sider i denen sag - som mener at de kender "sandheden", og at
> de andre tager helt fejl.

Jeg vil bare gerne at man får et debat forum, og ikke et had forum, hvor man
ikke kan tillade sig at skrive imod de der hader Muslimer, uden at man selv
lægges for had, ikke andet, og da det ikke kan lade sig gøre p.t., så
arbejder jeg med at udstille de stakler der ikke kan andet end hadet.

Fra : Allan Riise

Dato : 24-02-06 00:21

Allan Riise wrote:

> Jeg kan nu bare godt se, at hvis D.F. (Thor forbyde det) fik magt som
> de har agt, og tyber som de "nogen" bliver mange nok, så.......

Typer, EVEN

> [...]
> damned if they don't" og netop af samme grund, så holder de sig for
> sig selv, og håber på at stormen lægger sig.

lndet = landet

> [...]
> væk fra dette forum, og det er synd, for diversitetn forssvinder, og
> det fordi der er et flertal herinde lige nu, som "råber meget højt".

der er et jeg for meget, der skal stå, "og det for de der vil debatten..

> Hvad vil du ahve at jeg skal overbevises om?

ahve = have

Fra : td

Dato : 24-02-06 16:02

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Typer, EVEN
Ja DF har nogenlunde samme synsvinkel som islamisterne. De ser bare hver sin
vej.

Også "deres egne", altså islamisterne mener at det er umuligt at være
moderat muslim.

Pt ikke nogget specielt, men du glemmer din egen overskrift. Mange af de, du
kalder islamofober og lignende er faktisk rystenden bange for deres fremtid.
Og det mener jeg, at du bør have empati nok til at forstå. Ellers har du
ingen chance for bare at prøve at forstå holdningerne.

Nogen hader muslimer, andre hader de, der hader muslimer. Hadet/frygten
trives så vidt jeg kan se på begge sider i denne debat.

td

Kan man påstå at man er tolerant, hvis man ikke kan tolerere intolerance?

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-02-06 10:30

> [...]

> en debat, problemet er bare at der når man aldrig hen, så kommer "bomb
> svinene", "alle Muhammedanerne ud af Danmerk" folkene og ødelægger ethvert

Hvorfor springer du ikke bare over sådanne ytringer, som jo kun er fremsat
for at lokke dig og andre der gerne vil "hopp", frem?

Og hvorfor lader du fem indlæggere, som skriver sådanne ting påvirke dig, så
du projicerer dem over på hele Danmark? Danskerne er stadig et af verdens
mest tolerante og venlige folk, - som det lige er blivet vist i den nye
store undersøgelse. Og det er da også det, man kan se i sin hverdag, hver
eneste dag, heldigvis.

Husk proportionerne!

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 11:34

Knud Larsen wrote:

> [...]
> blivet vist i den nye store undersøgelse. Og det er da også det, man
> kan se i sin hverdag, hver eneste dag, heldigvis.

Jeg vil give et bud på, hvorfor Allan tager sig af det.

Det Allan oplever er en stigende opsplitning af samfundet, og den
opsplitning efter ham og hans familie lige der, hvor brændet vil falde ned,
hvis ikke situationen blødes op men tværtimod fortsætter sin eskalering.

Allan ønsker at se, situationen blødes op herinde. Det er en slags
lakmustest på det større samfund - også selvom der herinde falder barskere
ord end de fleste andre steder; men det Allan ser, er det modsatte. Tonen er
nu blevet så barsk, at de mere bløde typer er gået i flyverskjul. Selv Kim
Larsen, der ellers elsker at være møgbeskidt i kæften, har trukket sig.
Modstanden er simpelthen blevet for brutal. Der er endda nogen, der føler
sig truet nu - selvom der ikke er faldet en eneste trussel.

Det er tonen, der gør det. Såvidt har PC'erne med deres tonekonesnak faktisk
ret. Tonen er brutaliseret, og det skræmmer ad helvede til. For alle ved jo,
at radikaliseringen skyldes stigende aggression, der kan ende i noget helt
forfærdeligt.

Det nytter bare ikke at bekæmpe symptomerne, og tonen er kun et symptom og
ikke årsagen, som PC-idioterne tror. Det er selvfølgelig årsagen (det
massive antal indvandrere, der ikke kan assimiliseres), man skal have fat
på, ellers lægger man bare låg på og skaber en trykkoger, der eksploderer
med så meget desto større kraft og ødelæggelse.

Jeg tør vædde på, det kommer til at gå helt galt i Sverige, hvor
undersøgelser viser, at mangen en svensker hader indvandrerne nærmest helt
ubeskriveligt stærkt - og med god grund vil jeg tilføje; men fordi låget
ikke lettes, så får man ikke gjort noget ved det. Trykket får bare lov at
stige og stige til intet kan kontaine, hvad der så sker.

Allan vil gerne tale om tingene, og Allan vil gerne tale med de sureste af
de sureste. Det er i mine øjne også den absolut bedste vej til at få løst
konflikten på en ikke alt for rabiat måde. Det nytter heller ikke noget bare
at ignorere de sure danskere, der er dødtrætte af indvandringen og den
massive tilvækst af arabere i landet. Jeg mener - se på udviklingen. DF
bliver større og større, situationen tilspidses mere og mere. Ignorering har
ikke nyttet tværtom.

Vi er nødt til at tage hinanden alvorligt (dog ikke en BW - der er
selvfølgelig grænser), hvis vi vil løse de løbende problemer på en ordentlig
måde. Ignorering fører kun til, at situationen optrappes (ja ikke hvis det
er en BW, der ignoreres - der er jo denne grænse for galskaben).

De fædrelandskærlige danskere har et helt igennem rimeligt krav på, at deres
fædreland forbliver deres og ihvertfald ikke bliver overrendt på mindre end
8 generationer af vildtfremmede fra den arabiske verden. Først når PC'erne
indser dette og tager det til efterretning, vil der kunne opstå en ordentlig
og rolig dialog om tingene. Men sandheden er bare lige nu, at de ikke ønsker
denne dialog, for de har alt for længe kunnet ignorere og føre sig frem som
frelste verdensmennesker med de rigtige og fremfor alt herskende holdninger.

Nu er det så kommet dertil, at deres fortsatte ignorering betyder isolering
af dem selv. De voldsomme begivenheder sætter en ny dagsorden.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 11:46

> [...]
> ordentlig måde. Ignorering fører kun til, at situationen optrappes
> (ja ikke hvis det er en BW, der ignoreres - der er jo denne grænse

Hvorfor skal der sættes grænse for BW, når der ikke skal sættes grænse for
JP? Hvad er forskellen?

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 12:13

Peter Holmgren wrote:

> Hvorfor skal der sættes grænse for BW, når der ikke skal sættes
> grænse for JP? Hvad er forskellen?

Der skal ikke sættes grænse for BW. Jeg siger bare, at man roligt kan
ignorere BW.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 13:27

HrSvendsen wrote:

> Der skal ikke sættes grænse for BW. Jeg siger bare, at man roligt kan
> ignorere BW.

Ok.

Fra : sdsf

Dato : 24-02-06 00:32

Allan Riise skrev:

> I denne situation er det dog lidt lettere, her behøver man ikke at udstyre
> "dem" med en stjerne, ihvertfald ikke den store majoritet, man kan se det på
> klædedragt og skæg.
Ja det er jo egentlig meget praktisk.

> [...]
> Er det så nu at *jeg* skal frygte for mine børn? Er det nu man skal have en
> kuffert stående klar i gangen eller under sengen.
Hvor vil du da tage hen?

> [...]
> op i dyreordenen, de skal *ikke* have lov til at sætte dagsordenen her i Mit
Vi ER dyr, og det kan vi ikke hæve os op over.

> [...]
> ligger andre til had, og tordner frem med hævn, bål og vold, for de
> misbruger vores ytringsfrihed og bevæger sig ned på krybdyrstadiet og der
Der bliver ALTID ballade når en gruppe dyr vil erobre en anden gruppe af
dyrs 'lebensraum'. Den adfærd ligger i generne hos alle dyr.
Dyr som ikke har denne adfære vil selvfølgelig hurtigt blive udslettet.

Vi kan sagtens leve i fred med hinanden, når blot vi holder os til
simple regler. Regler som ikke har noget med religion at gøre.

Arabere høre til i Arabien.
Negere høre til i Afrika.
Danskere i høre til i danmark osv.
Så kan man selvfølgelig besøge hinanden som turister og have det
hyggeligt sammen.

Ud over det går det galt, og det kommer før eller siden til kamp.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 00:37

sdsf wrote:

> [...]
> hyggeligt sammen.
>
> Ud over det går det galt, og det kommer før eller siden til kamp.

Bravo. Du får beskrevet de helt grundlæggende mekanismer i klart og
forståeligt sprog. Nu kan der kommer lidt fnidder omkring den politiske
geografi; men grundlæggende præsenterer du sagen meget præcist. Ugens mest
tiltrængte indlæg - efter min mening.

Fra : Jan Lassen

Dato : 24-02-06 00:50

> [...]

> "Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
> Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84

Har du inviteret dem til at komme og nasse på vores fælles kasse uden for
manges vedkommende at tilbyde andet end kriminalitet som tak??
De kommer som en tyv om natten, vi er ikke bange for dem, men de skal ikke
fortælle os i eget hus hvordan reglerne skal være, hvis de kan lide reglerne
de prøver at pådutte os andre skulle de nok overveje at tage tilbage hvor de
kom fra....
Hvorfor skal mine børn ikke kunne vælge hallal kød fra i deres skole?
Hvorfor må vi ikke benytte svømmebassinet når muslimerne er der?
Nogle kalder dem tosprogede, hvilket andet sprog end arabisk taler de??
Var det ikke meningen de skulle integreres?? som det er nu ser det
ud,forsøger de at få os til at blive integreret og leve efter deres
middeladelige normer.

Vi forlanger de skal tale vores sprog og være til rådighed for
arbejdsmarkedet, er de det?
Jeg ved hvor jeg bor ligger et fængsel ikke langt herfra, 83 % af de
indsatte er af udenlandsk herkomst siger det ikke noget om vi ligesom ikke
rigtigt kan få dem til at indrette sig efter vores regler??

Danmark er et lille land med ikke så mange større ubyggede arealer, skal vi
nu til at lave gravpladser for dem som i al evighed ikke må røres?
Vi betaler selv vores kirker hvis vi er medlem, hvorfor skulle vi betale for
deres moskeer uden at være medlem endsige enige i deres religion?

Hvis vi skal til at passe på hvad vi siger i vores eget hjem ( Danmark) for
ikke at støde nogen som helst mere eller mindre tåbelig religion er det gået
for vidt..
De kalder os urene og svin, voldtager vores kvinder i grupper, banker vores
børn, politiet kan ikke komme ind i deres ghettoer uden at få smadret deres
ruder i bilerne.

Jeg tror ikke Danskere er bange, men vi er ved at være rigtigt godt
gammeldags trætte af, at skulle behandle disse muslimer som rådne æg.
Når jeg høre dem i deres massehysteri minder det utroligt meget om dengang
man brændte hekse af her i Europa.
J.L.

Fra : Wilstrup

Dato : 24-02-06 19:58

"Jan Lassen" <woodhorse@gmail.com> skrev i en meddelelse
> manges vedkommende at tilbyde andet end kriminalitet som tak??

"Dem og os"-argumenter som ovenstående er ikke særlig befordrende for en
lødig debat. Men det ønsker du jo heller ikke.

> [...]
> reglerne
> de prøver at pådutte os andre skulle de nok overveje at tage tilbage hvor

Når de er født i Danmark, hvordan kan "de" så tage tilbage hvor de kom fra?

> Hvorfor skal mine børn ikke kunne vælge hallal kød fra i deres skole?

hvorfor kan du ikke købe sko hos bageren?

> Hvorfor må vi ikke benytte svømmebassinet når muslimerne er der?

hvor må du ikke det?

> Nogle kalder dem tosprogede, hvilket andet sprog end arabisk taler de??

to-sproget betyder blot at de taler andet end dansk i hjemmene.

> Var det ikke meningen de skulle integreres?? som det er nu ser det
> ud,forsøger de at få os til at blive integreret og leve efter deres
> middeladelige normer.

integration er ikke det samme som assimilation. De skal ikke assimileres
hvis de ikke ønsker det -det kaldes for personlig frihed, som jo ifølge
vores grundlov er ukrænkelig - fx i form af retten til at dyrke sin egen
religion.

> Vi forlanger de skal tale vores sprog og være til rådighed for
> arbejdsmarkedet, er de det?

ja, der er massevis af ledige fremmede - de er til rådighed til et
arbejdsmarked, der ikke er til rådighed for dem.

> Jeg ved hvor jeg bor ligger et fængsel ikke langt herfra, 83 % af de
> indsatte er af udenlandsk herkomst siger det ikke noget om vi ligesom ikke
> rigtigt kan få dem til at indrette sig efter vores regler??

Dine procentsatser siger ikke en pind - i USA er de fleste indsatte sorte -
er det fordi de ikke vil indrette sig efter amerikanske regler fordi de er
sorte eller er det mon fordi de bliver diskrimineret på forskellig vis?

> Danmark er et lille land med ikke så mange større ubyggede arealer, skal
> vi
> nu til at lave gravpladser for dem som i al evighed ikke må røres?

naturligvis skal vi da sørge for at de får gravpladser til deres egne - alt
andet ville da være uanstændigt.

> Vi betaler selv vores kirker hvis vi er medlem, hvorfor skulle vi betale
> for
> deres moskeer uden at være medlem endsige enige i deres religion?

Jeg er ikke medlem af folkekirken, men er tvunget til at betale til den
alligevel via skatterne. Det er forskelsbehandling.

> [...]
> for
> ikke at støde nogen som helst mere eller mindre tåbelig religion er det

Jeg må heller ikke krænke den kristne tro - det kan medføre at jeg bliver
dømt for blasfemi.

> [...]
> vores
> børn, politiet kan ikke komme ind i deres ghettoer uden at få smadret

Er det alle muslimer der gør det, eller er det kun nogle enkelte? Er der
ikke danskere der begår vold, tæver deres børn og voldtager og besværliggør
politiets arbejde?

> Jeg tror ikke Danskere er bange, men vi er ved at være rigtigt godt
> gammeldags trætte af, at skulle behandle disse muslimer som rådne æg.

foreløbig er det jo kun dig, der bliver behandlet som et råddent æg - måske
fordi du er det?

> Når jeg høre dem i deres massehysteri minder det utroligt meget om dengang
> man brændte hekse af her i Europa.

javist- og heksene af i dag er jo muslimer - blandt andet - og forfølgerne
er forskruede og fordomsfulde mennesker som dig.
--
Wilstrup

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 01:34

Allan Riise wrote:
> [...]
> begår forræderi så er det
> dem der ligger andre til had, og tordner frem med hævn, bål og vold,

Så det er iorden at begrænse vores andres frihed, fordi du føler stærkt for
noget?

Lige nu er din "religion" anti-dhimmi. Den skal du have lov til at have, men
skal det være på bekostning af os andre? Er dét hvad demokratiet tilbyder;
"I kan gøre og syntes hvad i vil, bare I gør og syntes som vi dikterer"?

Hvem misbruger ytringsfrihed? Og til hvad?

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 10:39

Peter Holmgren wrote:

> [...]
> syntes som vi dikterer"?
> Hvem misbruger ytringsfrihed? Og til hvad?

Høhø - du kender vist ikke Allan særlig godt. Allan "anti-dhimmi" ...

Ville du forresten have fremført kritikken, hvis du havde vidst, at Allan er
"pro-dhimmi", og det var fra den frontlinie, han fremførte sin svada?

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 11:24

HrSvendsen wrote:

> [...]
>
> Ville du forresten have fremført kritikken, hvis du havde vidst, at
> Allan er "pro-dhimmi", og det var fra den frontlinie, han fremførte

Indlægget er fejlplaceret. Det skulle have ligget som svar til en anden -
men shit happens. Så en uforbeholden undskyldning til Allan. (Nogle er ikke
bange for at give undskyldninger)

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 11:40

Peter Holmgren wrote:

> Indlægget er fejlplaceret. Det skulle have ligget som svar til en
> anden - men shit happens. Så en uforbeholden undskyldning til Allan.
> (Nogle er ikke bange for at give undskyldninger)

Ingen er vel bange for at give sine meningsfæller en undskyldning, hvis man
kom til at gå i rette med dem. Det er jo nærmest ligesom at gå i rette med
sig selv, og det er der jo ikke særlig mange, der bryder sig om. Så hellere
komme med en forklaring om fejlplacering og en uforbeholden undskyldning -
til sin egen holdning, man lige kom til at skælde ud på.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 11:50

HrSvendsen wrote:

> [...]
> bryder sig om. Så hellere komme med en forklaring om fejlplacering og
> en uforbeholden undskyldning - til sin egen holdning, man lige kom

Hvis jeg havde gjort det samme mod en der ikke var en meningsfælle, ville
jeg havde givet en undskyldning alligevel. Fejl forekommer, og der er ikke
noget i vejen for at give en undskyldning for det - uanset hvem personen i
den anden ende er. Faktisk er det vigtigere at være istand til at kunne give
en undskyldning til en "modstander" fremfor at kunne give en undskyldning
til en frænde.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 12:16

Peter Holmgren wrote:

> [...]
> være istand til at kunne give en undskyldning til en "modstander"
> fremfor at kunne give en undskyldning til en frænde.

Undskyld, men jeg tror ikke, du taler om det samme som jeg. I øvrigt er det
mig, der er verdensmester i at give undskyldninger herinde, og jeg lader mig
ikke uden videre presse af podiet af en opkomling som dig.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 13:27

HrSvendsen wrote:

> [...]
> er det mig, der er verdensmester i at give undskyldninger herinde, og
> jeg lader mig ikke uden videre presse af podiet af en opkomling som

Ok... det må du sgu undskylde!

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 13:58

Peter Holmgren wrote:

> Ok... det må du sgu undskylde!

Nånå - hvis det skal være med den på!

undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld
undskyld

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 14:31

HrSvendsen wrote:

> [...]
> undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld
> undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld

Argh! ok ok! undskyld! undskyld! du er undskyldningens mester! jeg erkender
det!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-02-06 01:36

Allan Riise skrev:
> Det er med stor skam og afsky at jeg ser nogen Danskere fremføre det
> ordskvalder der p.t. ses herinde.

Det er i lige måde dybt kvalmefremkaldende for mig og andre at se dig og
dine med-dhimmier krype rundt og prædike "forståelse" for
fundamentalistisk Islam...

> [...]
> enkelthed.
> Jeg kan ikke lade være med at drage paraleller til Tyskland i 30'erne.

Nej, det kan jeg heller ikke: Vi danskere begik den fejltagelse at ville
"respektere" Hitler af rendyrket frygt ved blandt andet at lægge bånd på
vor ytringsfrihed...

> [...]
> Er det så nu at *jeg* skal frygte for mine børn? Er det nu man skal have en
> kuffert stående klar i gangen eller under sengen.

Du bør nok snarere reeltt frygte at dine børn måtte blive indrulleret i
ekstreme islamistiske organisationer a la Hizb'ut-Tahrir, når de bliver
teenagere.

> [...]
> op i dyreordenen, de skal *ikke* have lov til at sætte dagsordenen her i Mit

Jeg vil ligeledes heller ikke lade islamister bestemme hvordan jeg lever
> [...]

> Danmark, hvilket jeg ved Thor aldrig håber vil ske, for så vil man se alle
> Gath'erne komme ud på gaden, med deres skrårem og pudsede halvstøvler.

Hvor mange er det egentlig herinde, der er så ekstreme?

Er det ikke bare alletiders "stråmand", du her fremfører?

> [...]
> retfærdiggørelse til at håne og nedgøre *alle* Muslimer, og de der ikke er
> med på galajen, de er Dhimmi'ereller landsforrædere.

Den eneste afmagt jeg lige kan se her, er dit forsøg på at gøre alle
modstandere af den snigende islamisering til voldelige fanatikere.

> Nej siger jeg jer, hvis der er nogen der begår forræderi så er det dem der
> ligger andre til had, og tordner frem med hævn, bål og vold, for de
> misbruger vores ytringsfrihed

"Misbruger ytringsfriheden"?

Hør her: Så længe man ikke direkte truer andre med vold, så er det altså
lovligt at ytre sig kritisk om Islam.

Endnu, da.

> [...]
> dette ville ske før eller siden, efterhånden som abbonenterne fra
> dk.politik.indvandring fandt på alskens undskyldninger for at bringe deres

Muhammedsagen ER et vigtig politisk emne, som ikke bare begrænser sig
til indvandring, men også i allerhøjeste grad berører Danmarks
udenrigspolitik, samt i det hele taget hvordan, vort samfund skal
administreres.

> [...]
> dhimmi og landsforræder 100.000 gange, for det udstiller kun jer selv og

Oh, du spekulerer i mangel af støtte for dine synspunkter nu i "tavse
flertal"?

Suk...

> [...]
> at de bruger de samme metoder og retorik som Imamerne der tordner fra

Akja, vi skal altså bare godvilligt tolerere at nogle islamofascister
vil dominere resten af det danske samfund, herunder sætte ikke-muslimer
under islamiske regelsæt, uden at modsige dem?

Eller hvad er det, du "forlanger"?

Anders Peter Johnsen

Fra : Mark Jensen

Dato : 24-02-06 11:47

On Thu, 23 Feb 2006 22:56:08 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>ikke har lært af samme, det er ikke kun en skam, men skræmmende i al sin

Jeg har pointeret før at vi bør rette vores angreb mod Islamister. Der
er virkelig for mig at se at sammenligne med totalitære politiske
ideologier, som skal bekæmpes for enhver pris.

40 % af muslimerne i England går ind for Sharialoven indført i
England. Dermed er der 40 % islamister i england. Antallet i danmark
ved jeg ikke, men jeg vil til hver en tid forbande og bekæmpe dem der
går ind for sharialove. Til gengæld er jeg enig i at de moderate
muslimer, som der altså findes rigtig mange af, ikke skal rammes af
samme hårde udfald. Der er rigtig mange muslimer, som næsten kun er
muslim af navn, men hverken går i Moské eller på nogen måde er
interesseret i et totallitært islamisk styre.

Dem der ikke er Islamister er samtidig dem som der er en chance for at
integrere vellykket i samfundet. Jeg ville ønske man kunne kyle
islamisterne ud af landet, for de skader virkelig så meget.

Fra : Jens G

Dato : 24-02-06 16:44

> [...]

>sågu allesammen", uden at sondre mennesker imellem og vi ved jo alle hvad

Du har ret.
Det var ikke alle tyskere der var nazister, men det var stort set kun
nazisterne man hørte fra, og de tog magten fra flertallet som ikke
ønskede ragnarok, og endte med at have flertal. Måske var altsammen et
udslag af de moderate tyskere ikke turde sige fra, ligesom moderate
muslimer idag ikke siger fra overfor islamisterne.

Hvis de angiveligt næsten 1,5mia moderate muslimer viste lidt modvilje
mod de angiveligt meget få der støtter op om vold og terrorisme, og
lod være med at hjælpe dem, ville mange i den vestlige verden nok
ændre deres angiveligt forkerte syn på muslimer generelt.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Allan Riise

Dato : 24-02-06 17:36

Jens G wrote:

> [...]
> lod være med at hjælpe dem, ville mange i den vestlige verden nok
> ændre deres angiveligt forkerte syn på muslimer generelt.

Hvad med at vi startede, bare i det helt små nemlig herinde, med at stoppe
med at generellisere således at alle Muslimer ses som Islamister?

Fra : Jens G

Dato : 24-02-06 20:00

On Fri, 24 Feb 2006 17:36:06 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Hvad med at vi startede, bare i det helt små nemlig herinde, med at stoppe
>med at generellisere således at alle Muslimer ses som Islamister?

Hvad med om vi startede med at stille spørgsmålet: Hvad gør muslimer
generelt for at jeg ikke skal opfatte dem som sympatisører med
islamisterne?

Demonstrerer de mod alle de ting der får mig, og mange andre, til at
forbinde dem med vold og terror? Næh. Derimod går de fuldstændig
bersærk over nogle, undskyld udtrykket, skide tegninger af deres
elskede profet.

Vi ser nogle få muslimer der prøver at bløde op, men det store flertal
siger ikke noget. Og hvor dette tavse flertals mening befinder sig,
har jeg svært ved at gætte.

Du skrev selv for et par uger siden om en demonstration, du selv blev
opfordret til at deltage i, i Århus for dialog. Hvor mange kom der til
den demonstration? Hvor mange har der været til demonstrationer mod
tegningerne? Jeg læste et sted at der imorgen skal være en
demonstration mod tegningerne i Odense,- hvor mange mon der kommer til
den?

Jeg ville ønske at jeg ikke har den mistro til muslimer som jeg har.
Og jeg håber da en dag at muslimer generelt gør noget så jeg ikke
længere har mistro. De kan jo passende starte med at demonstrere over
de lyvende imamer og en lyvende egyptisk udenrigsminister. Eller de
kan demonstrere mod al den vold og terror der foregår i verden i
Allahs og deres profets navn. Jeg ville blive glædeligt overrasket
over sådanne demonstrationer.

Fra : Wilstrup

Dato : 24-02-06 20:13

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> forbinde dem med vold og terror? Næh. Derimod går de fuldstændig
> bersærk over nogle, undskyld udtrykket, skide tegninger af deres
> elskede profet.

akkurat som danskerne går fuldstændig besærk over at nogle, undskyld
udtrykket, afbrændinger af det skide danske flag. (Det er udmærket som
gulvmåtte)

> Vi ser nogle få muslimer der prøver at bløde op, men det store flertal
> siger ikke noget. Og hvor dette tavse flertals mening befinder sig,
> har jeg svært ved at gætte.

og derfor er det godt med en masse udokumenterede fordomme, mener du?

> [...]
> tegningerne? Jeg læste et sted at der imorgen skal være en
> demonstration mod tegningerne i Odense,- hvor mange mon der kommer til

Allan er vel ikke ¨spåmand?

> Jeg ville ønske at jeg ikke har den mistro til muslimer som jeg har.`

Det er fordi du ikke kender nogen.

> Og jeg håber da en dag at muslimer generelt gør noget så jeg ikke
> længere har mistro.

du kan da bare møde nogen uden fordomme og mistro - det er din egen
oplevelse, du skal gøre noget ved.

De kan jo passende starte med at demonstrere over
> de lyvende imamer og en lyvende egyptisk udenrigsminister.

hvorfor demonstrerer du ikke over de lyvende regeringsmedlemmer med AFR i
spidsen?

Eller de
> kan demonstrere mod al den vold og terror der foregår i verden i
> Allahs og deres profets navn. Jeg ville blive glædeligt overrasket
> over sådanne demonstrationer.

Eller du kan demonstrere over al den vold og terror, der foregår i verden i
kapitalismens og kristendommens navn.

--
Wilstrup

Fra : Jens G

Dato : 24-02-06 22:49

On Fri, 24 Feb 2006 20:12:42 +0100, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>
>akkurat som danskerne går fuldstændig besærk over at nogle, undskyld
>udtrykket, afbrændinger af det skide danske flag. (Det er udmærket som

Jeg har ikke oplevet hverken vold eller ødelæggelser fra danskeres
side pga flagafbrændinger. Har du?

>og derfor er det godt med en masse udokumenterede fordomme, mener du?

Fordomme vil trives i en situation som denne. Du har jo også selv
fordomme.

[...]
>du kan da bare møde nogen uden fordomme og mistro - det er din egen
>oplevelse, du skal gøre noget ved.

Jeg vil da gerne smide min mistro væk. Men jeg har ikke set noget
tillidsvækkende endnu.

>De kan jo passende starte med at demonstrere over
>
>hvorfor demonstrerer du ikke over de lyvende regeringsmedlemmer med AFR i
>spidsen?

Altid kommer du med modspørgsmål. Hvis du svarer på om du mener
imamerne og den egyptiske udenrigsminister har løjet, skal jeg nok
svare på dit spørgsmål.

> Eller de
>
>Eller du kan demonstrere over al den vold og terror, der foregår i verden i
>kapitalismens og kristendommens navn.

Og hvor er det nu lige det er?
Thailand? Darfur? Palæstina? Indonesien? Paris?

Fra : Henri Gath

Dato : 25-02-06 00:05

> Og hvor er det nu lige det er?
> Thailand? Darfur? Palæstina? Indonesien? Paris?

du skal ikke diskutere med Arne...han er dhimmi, og er allerede begyndt at
købe glidecreme, i forventning om at hans nye herrer vil røvpule ham.
Før hed hans herre Stalin, Så Pol Pot, og nu er det islam.

Fra : Wilstrup

Dato : 25-02-06 10:12

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke oplevet hverken vold eller ødelæggelser fra danskeres
> side pga flagafbrændinger. Har du?

Det skulle du prøve at sige til nationalisterne/nazisterne. Prøv du at
afbrænde det danske flag foran nazi-borgen i Greve.

> Fordomme vil trives i en situation som denne. Du har jo også selv
> fordomme.

Ikke så manifeste at jeg ikke kan overbevises om det modsatte, især holder
jeg ikke af at generalisere og gør det altså sjældent.

> [...]
>
> Jeg vil da gerne smide min mistro væk. Men jeg har ikke set noget
> tillidsvækkende endnu.

Så kender du ikke nogen muslimer.

> Altid kommer du med modspørgsmål. Hvis du svarer på om du mener
> imamerne og den egyptiske udenrigsminister har løjet, skal jeg nok
> svare på dit spørgsmål.

løgn fra statsmænd eller præster er ikke min kop te, nu dig...

> Og hvor er det nu lige det er?
> Thailand? Darfur? Palæstina? Indonesien? Paris?

USA fx.
--
Wilstrup

Fra : Jens G

Dato : 25-02-06 10:30

On Sat, 25 Feb 2006 10:12:03 +0100, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

[...]
>Det skulle du prøve at sige til nationalisterne/nazisterne. Prøv du at
>afbrænde det danske flag foran nazi-borgen i Greve.

Jeg tror ikke der ville komme vold ud af det, men iøvrigt synes jeg du
er ude på et overdrev med den sammenligning. Og hvorfor skulle jeg
brænde dannebrog af? Så hellere et hagekors, hvis jeg ville provokere
dem.

[...]
>Ikke så manifeste at jeg ikke kan overbevises om det modsatte, især holder
>jeg ikke af at generalisere og gør det altså sjældent.

Bortset fra at folk der ikke stemmer socialistisk er dumme?
Socialister er kloge? Og sikkert en del som du ikke tænker over.

>Så kender du ikke nogen muslimer.

Ikke mere, nej, så vidt jeg ved.

>løgn fra statsmænd eller præster er ikke min kop te, nu dig...

Samme her.

Fra : Wilstrup

Dato : 25-02-06 13:19

> Bortset fra at folk der ikke stemmer socialistisk er dumme?
> Socialister er kloge? Og sikkert en del som du ikke tænker over.

næ, fakta er jo ikke noget, jeg har grund til at tænke særligt over -især
når det er almen viden akkurat som at 2 plus 2 er fire. Det behøver jeg vel
heller ikke at reflektere særligt over -det er jo den rene, skære sandhed.

> Ikke mere, nej, så vidt jeg ved.

netop! I rest my case!

> Samme her.

fint, så!

--
Wilstrup

Fra : Allan Riise

Dato : 24-02-06 20:14

Jens G wrote:

> Hvad med om vi startede med at stille spørgsmålet: Hvad gør muslimer
> generelt for at jeg ikke skal opfatte dem som sympatisører med
> islamisterne?

De brænder ikke Dannebrog af, de går ikke i konflikt med loven, herhjemme.

> [...]
> forbinde dem med vold og terror? Næh. Derimod går de fuldstændig
> bersærk over nogle, undskyld udtrykket, skide tegninger af deres

Herhjemme, næppe.

> Vi ser nogle få muslimer der prøver at bløde op, men det store flertal
> siger ikke noget. Og hvor dette tavse flertals mening befinder sig,
> har jeg svært ved at gætte.

Men alligevel så mener du at fordi de ikke siger noget så er de Islamister?

Hvorfor gør du dog det, for har de brændt Dannebrog af, eller ambassader
t.eks.?

> [...]
> tegningerne? Jeg læste et sted at der imorgen skal være en
> demonstration mod tegningerne i Odense,- hvor mange mon der kommer til

Over 3000 på Nørrebrog for en 10 dage siden, for J.P's ret til at være
"Dum", men også for at ytre sig retten til at blive fri for at blive hånet.
Det er jo i demokratiet's og ytringsfrihedens navn smaddergodt, eller?

> [...]
> kan demonstrere mod al den vold og terror der foregår i verden i
> Allahs og deres profets navn. Jeg ville blive glædeligt overrasket

Nu skal jeg vel ikke stå som garant eller skal forsvare alle Muslimer i
landet, men:
Hvis du læste lidt mere herinde t.eks. så ville du vide at der straks ville
komme læserbreve og andre ytringer, der gør det klart, at Muslimer gerne må
lyve, ja de skal på det nærmeste lyve, for at få "os" til at tro på at de
vil demokratiet, så hvad ville det hjælpe i det store billede.
Prøv at se hvad hardcore Islamofoberne skriver om Naser Khader og hans
Demokratiske Msuliemer..

Fra : Jens G

Dato : 24-02-06 23:15

On Fri, 24 Feb 2006 20:14:04 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>vil demokratiet, så hvad ville det hjælpe i det store billede.
>Prøv at se hvad hardcore Islamofoberne skriver om Naser Khader og hans

Ja,- jeg synes bestemt noget af det der bliver skrevet er en tand for
langt ude..

På den anden side har jeg for et par år siden oplevet hvordan det er
at være noget muslimske invandrere ikke accepterer: Jeg havde fået en
t-shirt fra Jerusalem/Tel-Aviv Hard Rock Cafe foræret, og havde den på
City 2 i Tåstrup. Det var ikke venlige blikke indvandrerne i centeret
sendte mig, så jeg måtte hurtigt ud igen. Åbenbart er det OK at
indvandrere selv har fordomme.

Jeg synes ikke det er nok bare at forlange at etniske danskere
ukritisk skal elske de muslimske indvandrere. De må også selv hjælpe
til med at fjerne fordommene, samt glemme deres egne fordomme, som de
er blevet opflasket med, når de er her i landet. Som det er nu, bliver
gabet bare større og større.

Fra : @

Dato : 24-02-06 23:12

On Fri, 24 Feb 2006 17:36:06 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Hvad med at vi startede, bare i det helt små nemlig herinde, med at stoppe
>med at generellisere således at alle Muslimer ses som Islamister?

du glemte vist lige

eller alle frihedselskende danskere som racistiske fremmedhadere

men bortset fra det så

hørt

jeg er af den overbevisning at mindst 95% af denne klodes befolkning

hvad enten de er røde blå eller ternede kun har nogle ganske simple
ønsker her i livet:

at leve i fred og se næste generation vokse op og finde lykke og
kærlighed

for når tidens fylde kræver det at kunne forlade denne verden og drage
til Valhal i sikker forvisning om at børn og hvad deraf følger har det
godt

så kommer spørgsmålet:

hvordan hindrer vi i fremtiden magtsyge mørkemænd m/k i at ødelægge
det hele?