noget centralt
Fra : Henri Gath

Dato : 23-02-06 21:47

"arbejdsmand _@_ som ikke finder sig i ret meget mere

søn af landmand Gammel@ som folk der havde deres helbred kært ikke
skulle træde for nær, men som var respekteret som en retsindig mand

sønnesøn af fodermester _@DenÆldre_ som aldrig frygtede
mørkemændene(nazisterne) han bekæmpede dem"

Der rammer du noget meget centralt. Jeg har det på samme måde. Min grænse er
meget tæt på at være nået.

Fra : N/A

Dato : 23-02-06 22:19

Fra : Henri Gath

Dato : 23-02-06 22:19

> vi kan heldigvis tage det helt roligt koranfacisterne tør simlethen
> ikke sprænge bomber f.eks.i en dansk skole og dræbe danskere børn

Lad dem prøve, og de skal komme til at ønske, at de aldrig var blevet født!