Forslag
Fra : Henri Gath

Dato : 23-02-06 21:42

Nu slår muslimerne jo hinanden ihjel. Når det nu engang stilner af, behøver
vi bare at trykke nogle nye Muhammed-tegninger, så klarer de resten selv....

Fra : @

Dato : 23-02-06 22:11

On Thu, 23 Feb 2006 21:42:24 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Nu slår muslimerne jo hinanden ihjel. Når det nu engang stilner af, behøver
>vi bare at trykke nogle nye Muhammed-tegninger, så klarer de resten selv....

og hvis vi virkelig vil have dem op i omdrejninger kan der vel futtes
et par koraner eller fem af i fuld offentlighed

men jeg gør det ikke

dem som starter med at brænde bøger
ender med at brænde mennesker

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-02-06 22:25

@ wrote:

> og hvis vi virkelig vil have dem op i omdrejninger kan der vel futtes
> et par koraner eller fem af i fuld offentlighed

> [...]

De bliver bedemænd?

Fra : JBH

Dato : 23-02-06 22:47

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> De bliver bedemænd?

Er de ikke allerede det 5 gange om dagen, med røven vendt mod Mekka ?

mvh
JBH

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-02-06 23:36

JBH wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Er de ikke allerede det 5 gange om dagen, med røven vendt mod Mekka ?

Jo, røv med ører.

Fra : @

Dato : 24-02-06 01:03

On Thu, 23 Feb 2006 23:36:03 +0100, "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>Jo, røv med ører.

hvordan finder muhammedanerne egentlig ud af hvilken røv de skal vende
hvilken vej når de beder?

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-02-06 02:01

@ wrote:

> hvordan finder muhammedanerne egentlig ud af hvilken røv de skal vende
> hvilken vej når de beder?

Aner det ikke; men taget i betragtning af, hvor tæt de holder den del med
næsen på deres medbedendes del uden næse, så tror jeg heller ikke, jeg vil
vide det.

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 11:19

Henri Gath wrote:
> Nu slår muslimerne jo hinanden ihjel. Når det nu engang stilner af,
> behøver vi bare at trykke nogle nye Muhammed-tegninger, så klarer de
> resten selv....

Hvis muslimerne ligefrem udrydder hinanden, så vil du jo ikke have noget at
leve for tilsidst. Hvad bliver så dit næste mål? Jøderne?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-02-06 11:23

Henri Gath wrote:
> Nu slår muslimerne jo hinanden ihjel. Når det nu engang stilner af, behøver
> vi bare at trykke nogle nye Muhammed-tegninger, så klarer de resten selv...

Nu er det jo bare fakta hvis man viser en fundamentalist der dræber en
anden, eller sprænger en moske i luften.

--

Christian
www.yee-haw.dk