Min sidste post i denne gruppe - måske ogs~
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 23-02-06 20:25

Niveauet i gruppen er efter min mening for lavt - jeg ville ønske jeg
orkede at give modspil på al den intellektuelle fattigdom og de bange
mennesker der skriver deres frustrationer ud i gruppen. Imidlertid tror
jeg ikke at disse typer er indenfor min rækkevidde hvorfor jeg ikke har
tænkt mig at skrive i det næste stykke tid - jeg har så at sige tænkt
mig at tie problemet ihjel. Jeg vil opfordre andre med et humant syn på
de fleste muslimer (det vil efter min mening sige de muslimer der
hverken er mere kriminelle end danskere eller prædiker aggressivitet)
til at følge trop.

Til de bange der sidder tilbage:

Når I kalder indvandrere kriminelle, så tænk lige over om i selv har
gjort noget krimiinelt i løbet af de sidste 14 dage. (Mobil under
kørsel, sort arbejde, piratkopiering, licensfusk, for høj hastighed etc.)

Inden I kan tages seriøst (af mig ihvertfald) er I nødt til at møde
nogle indvandrere ansigt til ansigt - og jeg mener hverken i slåskamp
eller til en demonstration. Sig goddag til en indvandrer i supermarkedet
og veksl et par ord med vedkommende! Det er ikke nok at se TV - hvis
verden kun var som i TV-avisen var den gået under for længe siden i
naturkatastrofer, sygdomme og krig.

Ja det er sørgeligt at der skal komme så meget ballade ud af 12
tegninger, men muslimer i Danmark har faktsik opført sig eksemplarisk
omkring det. Jeg frygter ikke at blive konfronteret med brændende flag
og vold på gaden. Lad os dog vise verden at der er alternativer til den
måde tingene foregår hjemme hos dem.

Lad os være det lille eventyrland, hvor vi alle kan være sammen i fred
og ingen er så bange at de har 3 låse på døren og en pistol under
hovedpuden.

Betingelserne er skabt for en uhyre magtfuld demonstration i forhold til
resten af verden, og det er måske nok den de fundamentalistiske kræfter
frygter og hader mest. Se folk i hele verden - uafhængigt af tro og
race kan 6.000.000 mennesker leve i fred og fremgang, også når vi ikke
er enige om hvordan reglerne er!

Med ønsket om alt godt til jer alle.

PS: Jeg vil ikke afvise at jeg senere igen vil tage andet op i gruppen -
men pt er det ikke umagen værd.

Mvh Thomas

Fra : E.M.

Dato : 23-02-06 20:51

> [...]
> mennesker der skriver deres frustrationer ud i gruppen. Imidlertid tror
> jeg ikke at disse typer er indenfor min rækkevidde

Godnat, sov du bare medens verden omkring dig smuldrer, det er folk med dine
"humanistiske" holdninger der er skyld i den ballade vi nu står i, i har i
årevis vendt det døve øre til / ikke villet indrømme at der var problemer
med indvandringen, til gengæld har i ikke været sene til at skrige "RACIST"
efter alle der mente der kom for mange til landet.
Og jo, jeg kender mange muslimer personligt, alle som èn mener de at
ytringsfriheden bør indskrænkes, så jeg har mere end svært ved at se hvordan
den muslimske og den vestlige kultur skulle kunne leve sammen i fred og
fordragelighed.

Hvis du føler dig hævet over "pøblen" her i gruppen kan jeg kun have ondt af
dig, en sådan person plejer jeg at betegne som en opblæst narrøv, men det
kunne jeg naturligvis aldrig finde på at kalde dig, vi skal jo være gode ved
hinanden.

E.M.

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-02-06 20:58

Thomas Smedebøl skrev:

[enelleranden Arne Wilstrup/Per Vadmand farvelsang

og noget med at sige goddag til en indvandrer i supermarkedet, ellers kan
man ikke tages seriøst - og andet i lignende højintellektuelle dur]

Sejt! Det her er første gang, jeg læser et farvel fra en, jeg end ikke nåede
at opdage deltog.

Fik han ellers sagt noget andet interessant, udover det der med, at niveauet
er for lavt til ham, og vi alle burde tale med en indvandrer i
supermarkedet, mens han var herinde?

Fra : @

Dato : 23-02-06 21:14

On Thu, 23 Feb 2006 20:58:28 +0100, "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

> [...]
>
>Fik han ellers sagt noget andet interessant, udover det der med, at niveauet
>er for lavt til ham, og vi alle burde tale med en indvandrer i

jeg tror det var Niels Helveg Pedersen undercover:

"Hvis vi nu opfører os ordentligt og taler pænt til hinanden og lader
være med at fornærme nogen ved f.eks.at sige sandheden, så skal det
nok løse sig med tiden altsammen"

Odin forbyde Radikale brandmænd skibsførere og elitetropper

Fra : @

Dato : 23-02-06 21:03

On Thu, 23 Feb 2006 20:24:57 +0100, Thomas Smedebøl
<whisdow@hotmail.com> wrote:

>Niveauet i gruppen er efter min mening for lavt

ahh sandheden er som oftest ilde hørt

>- jeg ville ønske jeg
>orkede at give modspil på al den intellektuelle fattigdom

ahh
når argumenter slipper op så - - - - -

> [...]
>nogle indvandrere ansigt til ansigt - og jeg mener hverken i slåskamp
>eller til en demonstration. Sig goddag til en indvandrer i supermarkedet

bare du ikke beder om at jeg skal vende ryggen til en af dem

>Ja det er sørgeligt at der skal komme så meget ballade ud af 12

sig det til ballademagerne

>tegninger, men muslimer i Danmark har faktsik opført sig eksemplarisk
>omkring det.

har deres imamer også?

deres imamer som burde være deres vejledere,

hvorfor har alle disse åh så gode fredselskende muhammedanere så ikke
bedt Laban og akkari om at skride

>Lad os være det lille eventyrland, hvor vi alle kan være sammen i fred
>og ingen er så bange at de har 3 låse på døren og en pistol under
>hovedpuden.

fred

jeg vil sg* have ytringsfrihed så kan vi se på freden senere

den som sælger sin frihed for at få fred
har mistet begge dele og er slave

Fra : Michael Laudahn

Dato : 23-02-06 21:31

Thomas Smedebøl schrieb:

> Niveauet i gruppen er efter min mening for lavt - jeg ville ønske jeg

Ja. Har jeg overset det, eller har du fuldstændig udeladt at sige
noget om hvorfor de overhovedet kommer til vores lande, og uinviterede,
i stedet for at bygge op deres egne lande til udholdbare samfunde -
hvilket nok ville den mest naturlige fremgangsmåde?

Situationen er nu sådan at vi her ikke behøver en 'nuanceret debat'
mere. Et allerede større antal er klar over, og tilsyneladende flere
og flere aner det, at koran- og den vestlige verden er uforenelige. Det
drejer sig kun om at trække de fornødne konsekevenser, før det er
for sent for os. Og det kan efter alt at bedømme kun være
storstil-repatrieringen - per provisorisk tilpassede fragtskibe til en
Vestsahara-strand. Allah og den røde halvmåne vil klare resten.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : Henri Gath

Dato : 23-02-06 21:36

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fleste muslimer (det vil efter min mening sige de muslimer der hverken er
> mere kriminelle end danskere eller prædiker aggressivitet) til at følge

Faaaaarrrvel........dhimmi

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 23-02-06 22:15

> [...]
> fleste muslimer (det vil efter min mening sige de muslimer der hverken er
> mere kriminelle end danskere eller prædiker aggressivitet) til at følge

Du lider af åndeligt fattidom, og slikker for tit røv på Naser Khader sådan
nogle som jer samligner jeg med at hælde sodavand op i et glas, bruset går
hurtig af! God rejse dhimmi.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-02-06 22:35

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> PS: Jeg vil ikke afvise at jeg senere igen vil tage andet op i
> gruppen - men pt er det ikke umagen værd.

Du skal endelig ikke vende tilbage for vores skyld. Du matcher åbenlyst ikke
niveauet i gruppen (og så har jeg vist ikke sagt for meget).

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Bo Warming

Dato : 24-02-06 05:29

> [...]
>
> Du skal endelig ikke vende tilbage for vores skyld. Du matcher
> åbenlyst ikke niveauet i gruppen (og så har jeg vist ikke sagt for

Vi er alle dynamiske personligheder og at en grundigt læsende debatør
som Jens Bruun, er træt af denne og hin, betyder ikke at nogen bør
holde sig væk.
Aviser og tidsskrifter abbonerer man på, og dropper dem,og får så
senere igen lyst at læse dem, fordi ting skifter bl.a. ens egen
underbevidshed
Man kan vende tilbage på talrige måder, som trådstartsskribent, som
pingpongdebatør, som spørger , som læser osv

Fra : fribytteren

Dato : 23-02-06 22:59

Hej Thomas,

prøv at tænke dig, dersom de kære bange folk her på dk.politik,
ikke fik mulighed for at komme af med deres galde verbalt over en PC,
da ville vi opleve præcis det samme som det der er sket i den
muslimske verden.

Vi vil opleve langt flere rabiate og voldelige gespenster rende rundt
med køller og anden redskab, for at deres fornuftbegreb skal bankes
ind i hovedet på de mennesker der ikke forstår deres fornuftbegreb.

Fuldstændig som det foregår ved de voldelige demonstrationer overalt
i verden, hvor islamisk religiøse folk vil have at danskerne skal have
banker deres islamiske fornuft ind i hovedet, blot med Muhammed som
bannerføre i stedet for.

Jeg har intet imod at give de bange folk et klap på ryggen en gang
imellem eller et los i røven, når jeg synes de er fuldstændig gået
bag om dansen. Til andre tider og vel for det meste, forsøger jeg
efter mine bedste evner at komme med konstruktive synspunkter, som ikke
alle synes er konstruktive men vel nærmest latterlige. Sådan er det
heldigvis her på dk.politik, for var det ikke her, foregik det på
gader og stræder og der ville adrenalinen flyde langs vejkanden
iblandet menneskeblod.

Nu flyder her kun flomme ord og pludder, til den store olympiske
guldmedalje og det har jeg intet imod, så længe det foregår her og
ikke på gader og stræder.

Jeg synes det er ærgerligt, at du ikke har vist din deltagelse mere
end du har, også selv om den vil være meget blufærdig og bly, efter
hvad jeg kan forstå.

Men vær ikke bange for verbale huk, for de gør kun en stærk, hvorfor
jeg da inderligt håber, at du ikke hopper ud inden du rigtig er kommet
igang. Det vil da være behageligt, dersom der kommer nogle med en mere
blød form for sprog, i forholdet til det der ellers bliver ytret her i
dk.politik.

Det vil være rart med en fløjsblomst blandt alle de tidsler og
brændenælder der serveres her i dk.politik.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Michael Laudahn

Dato : 23-02-06 23:15

fribytteren schrieb:

Tager jeg fejl, eller har også du omhyggeligt undgået at sige noget
om det helt grundlæggende - nemlig det uinviterede indtrængen af
større mængder eksoter i for dem fremmede lande?

Til de sympatiserende her vil jeg gerne sige at ikke glemme denne
synspunkt. Vi er aktuelt nemlig ved at diskuterede om den 117.
konsekvens af den uønskede indvandring. Denne diskussion skal vi ikke
lade tvinge os på. Spørgsmålet er fortsat hvad de fremmede egentlig
vil her - og om de skal få det.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-02-06 10:58

Thomas Smedebøl wrote:
> Niveauet i gruppen er efter min mening for lavt -

Enig.

> Til de bange der sidder tilbage:
>
> Når I kalder indvandrere kriminelle, så tænk lige over om i selv har
> gjort noget krimiinelt i løbet af de sidste 14 dage.
> (Mobil under kørsel

Har Nokia CARK-91 handsfree sååå.....

> sort arbejde

Mangler nu en sort tømrer

> piratkopiering

Ikke for nylig.

> licensfusk

Nej

> for høj hastighed

Ja, fulgt de andre biler, ved godt det er ulovligt, men det er det
sikreste.

Hvad med æresdrab ?
Voldtægt ?
Afbrænding af lande flag ?
Vold ?
Drab ?

> [...]
> og veksl et par ord med vedkommende! Det er ikke nok at se TV - hvis
> verden kun var som i TV-avisen var den gået under for længe siden i

Jeg er skam helt klar over at det er et mindretal som ødelægger det
for de mange, men unge indvandrerdrenge ER overrepræsenteret i
kriminalstatistikken.

--

Christian
www.yee-haw.dk

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 13:31

HrSvendsen skrev:

> Sejt! Det her er første gang, jeg læser et farvel fra en, jeg end ikke nåede
> at opdage deltog.

Jeg var lige inde at se hans profil. Han har postet siden 2002 men
vistnok aldrig før i denne gruppe. Jeg troede hans navn var et alias
for en af de kendte rødskrigere!!!

> Fik han ellers sagt noget andet interessant, udover det der med, at niveauet
> er for lavt til ham, og vi alle burde tale med en indvandrer i
> supermarkedet, mens han var herinde?

Jaja, han har før nævnt det der med at sætte en streamer i bagruden
"Har du talt med din indvandrer i dag?"

Men jeg kan ikke se nogen opfordringer fra hans side til at vi skulle
tale med en indvandrer i supermarkedet mens han var herinde. Det ville
også være lidt svært.........................
Altså......Thomas er på, så hurtigt ned i Føtex og sige dav til
Ali.

Mvh
Martin

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 13:41

fribytteren skrev:

> Hej Thomas,
>
> Det vil være rart med en fløjsblomst blandt alle de tidsler og
> brændenælder der serveres her i dk.politik.

Lille bøsserøv.

Fra : fribytteren

Dato : 25-02-06 17:54

Michael Laudahn skrev:

> [...]
> konsekvens af den uønskede indvandring. Denne diskussion skal vi ikke
> lade tvinge os på. Spørgsmålet er fortsat hvad de fremmede egentlig

På hvilken måde mener du dit spørgsmål?

At jeg har en anden mening om flygtninge-/invandreforholdet end den
gængse offentlige, har jeg en par gange fremført, men den er nok
næppe accepteret hos nogen af parterne, heller ikke dem du lader til
at tilhøre.

Jeg kan nemlig godt godkende at vi giver flygtninge mulighed for et
fristed her i DK, men selvfølgelig ikke som egentlig permanent
forhold, hvad det vel egentlig også burde være for flygtningen.

Skulle de dårlige politiske/religiøse forhold i deres hjemland være
af mere permanent karakter, kan jeg ikke se anden udvej end at give dem
fuld status som invandrer, men det kræver at forholdene i hjemlandet
ikke er blevet bedre end før de flygtede. Tager en flygtning på ferie
i sit hjemland, kan jeg derfor ikke se noget problem i at give
flygtningen en rejse hjem permanent. Da forholdet i hjemlandet lader
til at være bedre, dersom de ferierer i deres hjemland.

At man fra de danske myndigheders side har ladet gæstearbejdere fra
60'erne og 70'erne få status som indvandrere, kan jeg aldeles kun
beklage dybt, da disse kun skulle have gæstestatus og ikke
invandrestatus.

Jeg kan derimod ikke se nogen god løsning på det sidste problem, ved
at sende dem retur til deres gamle hjemland, uden at de får en
økonomisk goodwill, for tro arbejde for det danske arbejdsmarked. Her
kunne jeg godt tænke mig, at de virksomheder der har levet højt på
gæstearbejdernes arbejde, spytter til en fælleskasse, hvorfra pengene
gives til den økonomiske goodwill. Det offentlige giver hermed også
en del, men dog højst 1/3.

Med venlig hilsen

Lars kristensen

Fra : fribytteren

Dato : 25-02-06 18:03

Martin skrev:

> Lille bøsserøv.

Kære Martin,

Din lille eskapade, kan jeg aldeles ikke bruge til noget som helst.

Vil du gerne i samtale med mig, skulle du gøre et bedre forsøg, jeg
tager ikke imod slig former for talent. Jeg er såmænd heteroseksuel
og har ikke tænkt mig at fraternisere anden form for seksuels omgang
med mine medmennesker, så søger du denne slags seksuel omgang må du
forrette dit ønske andet sted.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-02-06 18:07

"fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og har ikke tænkt mig at fraternisere anden form for seksuels omgang
> med mine medmennesker, så søger du denne slags seksuel omgang må du

A'hva'? Hvor har du lært at tale dansk?

Fra : fribytteren

Dato : 25-02-06 19:31

Jens Bruun skrev:

> "fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> skrev i en meddelelse

> A'hva'? Hvor har du lært at tale dansk?

Hvorfor spørger du, er mit skriveri ikke dansk?

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 25-02-06 20:29

Jens Bruun skrev:

> "fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> skrev i en meddelelse

> A'hva'? Hvor har du lært at tale dansk?

Hvorfor spørger du, er mit skriveri ikke dansk?

Klart og tydeligt, men ikke alle forstå dine ord.

Michael

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-02-06 21:58

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Klart og tydeligt, men ikke alle forstå dine ord.

Forfatteren tydeligvis ikke.

Fra : fribytteren

Dato : 26-02-06 07:51

Jens Bruun skrev:

> "Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Forfatteren tydeligvis ikke.

Hvad er det da I ikke forstår eller I mener at jeg ikke forstår?

Med venlig hilsen

Lars Kristensen