Muslimer latterliggør og håner islam og Mu~
Fra : fribytteren

Dato : 23-02-06 17:44

læs denne link

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/23/121259.htm

eller se ethvert pressemedies hjemmeside.

Jyllandsposten behøvede ikke at havde fremvist karikaturtegningerne af
Muhammed, for at håne muslimers religiøse følelser, det gør
muslimerne så sandelig endnu kraftigere selv.

Muslimer påstår at islam ikke accepterer drab på muslimer, men hvad
er det så der foregår i Irak?

Hvad sker der i hele den muslimske verden? Der foregår drab og
lemlæstelser af muslimer i islams og Muhammeds navn. Det er da en
endnu større forhånelse af islam og Muhammed end de danske tegnere
har kunnet gøre ved deres tegninger.

AFR behøver blot at stå frem med billeder af dræbte muslimer, der er
dræbt af muslimer og spørge alverdens muslimer:

»Hvem er det der her på disse billeder håner og latterliggør islam
og Muhammed?«

Dernæst fremvise tegningen med bomben i turbanen og sige:

»Hvilke af disse handlinger (drabene på muslimer og tegningen) er den
største forhånelse og latterliggørelse af islam og Muhammed?«

Mon ikke muslimerne ville sige at det er tegningerne, for at fornægte
muslimers egne forhånelse og latterliggørelse af islam og Muhammed.

Jeg tror næppe heller, at AFR tør stå frem og stille det spørgsmål
til alverdens muslimer.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : td

Dato : 23-02-06 21:11

>Muslimer påstår at islam ikke accepterer drab på muslimer, men hvad
>er det så der foregår i Irak?

Nu mener sunni'er jo ikke at shia'er er !rigtige" muslimer, og omvendt. Så
derfor kan de godt slå hinanden ihjel uden at bryde dette bud.

td

Fra : Henri Gath

Dato : 23-02-06 21:53

"td" <tomdooley(nomorespam)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu mener sunni'er jo ikke at shia'er er !rigtige" muslimer, og omvendt. Så
> derfor kan de godt slå hinanden ihjel uden at bryde dette bud.

Ja, for min skyld kan de gerne gøre arbejdet færdigt...så slipper vi for
det. Men kan de ikke også tage alle dhimmierne med?