Overvægtige hvalrosser
Fra : Kim2000

Dato : 23-02-06 15:17

Mange piger, specielt unge piger, har et forkvaklet forhold til deres krop.
I dagens EB kan - skal vi gætte på - 15-20% af landets teenagere læse at de
er hvalrosser.

På billedet ser man en sød, lettere overvægtig Britney Spears bade med sit
barn, teksten lyder er det en hvalros eller Britney. Der er da ikke noget at
sige til de unge overvægtige piger får et forkvaklet sind.

mvh
Kim, der kom med dagens grynt

Fra : B. Nice

Dato : 23-02-06 15:35

Fra : Peter Holmgren

Dato : 23-02-06 16:04

Kim2000 wrote:
> [...]
> med sit barn, teksten lyder er det en hvalros eller Britney. Der er
> da ikke noget at sige til de unge overvægtige piger får et forkvaklet

Husk nu på at vi har "ytringsfrihed" og at hvis de overvægtige unge ikke kan
"tåle mosten" kan de bare flytte til de overvægtiges land - amerika...

EB har ikke gjort noget galt ved at bringe artiklen ved at bruge ordet
"hvalrosser". EB åbner jo bare for en debat, som skal tages alligevel.

Hvis følgerne er at et par teenagere begår selvmord i depression over ordet,
er det stadig ikke EB's skyld. De var bare svage og de har sikkert bare
gjort samfundet en tjeneste.

Nu da der er dannet pre-præcedens for at aviserne er frie til at skrive hvad
de har lyst, så kan årsagen jo aldrig ligge hos medierne - vi har jo
"ytringsfrihed", og enhvert angreb på "ytringsfriheden, er jo som bekendt et
angreb mod demokratiet. Så for at følge dette til døren er et angreb på en
hvilken som helst artikel skrevet af en journalist eller udgivet af et
forlag, et angreb på demokratiet....

I virkeligheden burde vi udskifte alle i regeringen med redaktioner - det
ville gøre demokratiet lidt mere overskueligt for befolkningen....

Fra : Henri Gath

Dato : 23-02-06 20:08

"Peter Holmgren" <info@[theravada].[dk]> skrev i en meddelelse

> Husk nu på at vi har "ytringsfrihed" og at hvis de overvægtige unge ikke
> kan "tåle mosten" kan de bare flytte til de overvægtiges land - amerika...

Kan du ikke bare kravle tilbage under den sten, du kom fra, dhimmi?

Fra : Peter Holmgren

Dato : 24-02-06 01:13

Henri Gath wrote:
> "Peter Holmgren" <info@[theravada].[dk]> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare kravle tilbage under den sten, du kom fra, dhimmi?

Hvad? Gælder ytringsfriheden ikke for mig?

Fra : GB

Dato : 25-02-06 13:13

"Peter Holmgren" <info@[theravada].[dk]> wrote in news:QcsLf.149$r52.82
@news.get2net.dk:

> Hvad? Gælder ytringsfriheden ikke for mig?

Det gør den skam for os alle sammen. Hvis man skriver i et offentligt
debatforum og som følge deraf får en spand opvaskevand i hovedet, betyder
det vel ikke, at man har mistet sin ytringsfrihed.

Vel, dhimmi?

Fra : Peter Holmgren

Dato : 25-02-06 18:15

GB wrote:
> [...]
> debatforum og som følge deraf får en spand opvaskevand i hovedet,
> betyder det vel ikke, at man har mistet sin ytringsfrihed.

Men selv et offentligt forum er begrænset i form af lovgivning. Prøv f.eks.
selv at gentagent opfordre til aktivitet, som er til skade for landets
sikkerhed eller de royales sikkerhed.
- Ikke for at lokke, men du tør garanteret ikke.

Fra : HrSvendsen

Dato : 25-02-06 22:55

Peter Holmgren wrote:

> [...]
> landets sikkerhed eller de royales sikkerhed.
> - Ikke for at lokke, men du tør garanteret ikke.

Dette er opfordringer til øjeblikkelig aktion: Republik nu! Til guillotinen
med de kongelige!

Angående det med opfordringer til skade for landets sikkerhed, så kommer de
hele tiden fra. f.eks. de rabligale, og det har så vidt vides endnu ikke
medført, at der er taget retlige skridt imod dem.

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-02-06 20:29

Kim2000 wrote:
> [...]
> med sit barn, teksten lyder er det en hvalros eller Britney. Der er
> da ikke noget at sige til de unge overvægtige piger får et forkvaklet

Hvad er der nu galt ved at ligne en hvalros? Hvis man ikke kan holde til at
ligne en hvalros, skulle man måske bare droppe chokoladerne og se og komme
ud og få noget frisk luft. Britney ser imidlertid ikke ud til at plages af,
at hun nu ligner en hvalros, og jeg kan ærlig talt heller ikke se, hvad
problemet skulle være. Sådan kommer masser af kvinder til at se ud lige
efter en fødsel, og når hun endvidere er blevet gravid igen med det samme,
så er det jo bare som det skal være.

Ja, Britney ligner en hvalros, og det kan da være meget sjovt for alle de
andre hvalrosser, at naturen altså ikke gør forskel på høj og lav, når det
kommer til den slags.

Angående "de unge kvinder" går jeg ud fra, du tænker på de helt unge, hvor
det ikke er børnefødsel og graviditet, der er årsagen, og de kunne da ærlig
talt godt tage og stramme sig lidt an. Det ligner da ikke noget at gå rundt
og ligne en strandet hvalros allerede før man overhovedet har så meget som
prøvet at være gravid. I hvert fald ikke så længe man stadig er purung.

Fra : Kim2000

Dato : 23-02-06 20:45

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget som prøvet at være gravid. I hvert fald ikke så længe man stadig er

Var du inde og se billedet af hende? Hun var normalvægtig, måske 2-3 kg for
meget højst. Ergo normalvægt=hvalros. Fed pointe for avisens journalist.

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-02-06 21:37

Kim2000 wrote:
> [...]
>>

> Var du inde og se billedet af hende? Hun var normalvægtig, måske 2-3
> kg for meget højst. Ergo normalvægt=hvalros. Fed pointe for avisens

Ja, jeg så billedet af hende og vurderer, der er 15 kilos overvægt i forhold
til at være en ung pige i topform. Altså det helt normale efter en fødsel og
især da hun nu er i 5. måned med nummer 2.

Så vi er sådan set enige om, at hun er på normalvægt. Det normale i hendes
situation er så lidt ovre i hvalros-afdelingen.

Okay, hvalros er måske at stramme beskrivelsen en stødtand; men nu viser
billedet hende jo i vand og så ligger det ligesom lige til højrebenet. Jeg
synes ikke, vi skal lægge andet i det end lidt sjov og ballade.

Fra : Kim2000

Dato : 23-02-06 23:03

> [...]
> billedet hende jo i vand og så ligger det ligesom lige til højrebenet. Jeg
> synes ikke, vi skal lægge andet i det end lidt sjov og ballade.

Nu er det jo dagens grynt, så jeg skal være vred

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-02-06 13:24

GB <nospam@nospam.invalid> on lørdag 25. februar 2006 at 13:12 +0100 wrote:
>Vel, dhimmi?

He he - hvad var det lige du skrev om spottegloser?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : GB

Dato : 26-02-06 15:42

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in

> He he - hvad var det lige du skrev om spottegloser?

At en nøgtern konstatering ikke er en spotteglose.

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-02-06 16:46

GB wrote:
> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in

> At en nøgtern konstatering ikke er en spotteglose.

Og brug af spottegloser, man ikke selv ved, hvad betyder, straffes kun efter
tåbeparagraffen.
--
Per V.

Hvis sandheden er krigens første offer, er nuancerede standpunkter det
andet.

Fra : GB

Dato : 27-02-06 17:10

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> Og brug af spottegloser, man ikke selv ved, hvad betyder, straffes kun
> efter tåbeparagraffen.

Du taler ud af mangeårig erfaring.

Dyyb respægt.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-02-06 15:52

GB <nospam@nospam.invalid> on søndag 26. februar 2006 at 15:41 +0100 wrote:
>At en nøgtern konstatering ikke er en spotteglose.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311