Akkari igen..
Fra : Jim

Dato : 23-02-06 13:52

Den danske lærer, der anmeldte Akkari for vold mod dreng, blev fyret.

Mon hun nu stemmer på DF, eller tror hun stadig på fredelig sameksistens med
disse møgdyr og stemmer radikalt?

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-02-06 17:28

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i

> Den danske lærer, der anmeldte Akkari for vold mod dreng, blev fyret.
>
> Mon hun nu stemmer på DF, eller tror hun stadig på fredelig
> sameksistens med disse møgdyr og stemmer radikalt?

Hvornår indser det danske folk, at vi IKKE kan leve sammen med disse
muhamedanere? De to store modeord for tiden er INTEGRATION og DIALOG.
Integration af muhamedanere i Danmark er komplet umulig. Dialog betyder
vist bare, at vi skal føje dem i et og alt med hensyn til sindssyge ideer.

Nedenfor bringes teksten fra indlægget i Ekstra Bladet. Bemærk at Ahmed
Akkaris vold mod eleven skete allerede i 2000 og først er kommet fram for
offentligheden nu. Prøv at forestille jer hvor mange
muhamedaneruhyrligheder som "eliten" i tidens løb har holdt skjult for os.

Fyret for at melde volds-imam

'Forræder': Forældre på muslimsk friskole ville ikke have lærerinden til at
undervise deres børn

Jonna M., som den kvindelige lærer hedder, husker stadig hele sagen meget
tydeligt og med ubehag. Men efter moden overvejelse har hun besluttet ikke
at udtale sig om sagen til Ekstra Bladet.

Andre ansatte vil dog gerne løfte sløret for den behandling, Jonna M. fik
på skolen, efter at hun ene kvinde politianmeldte Ahmed Akkari for at have
overfaldet og banket en lille dreng fra 4. klasse, fordi drengen ved et
uheld var kommet til at rive sløret af Akkaris lillesøster.

Voldsomt pres
- Jonna var under et voldsomt pres fra muslimske kolleger og forældre for
ikke at politianmelde imamens vold. Men hun så det som overlagt vold mod et
uskyldigt barn og stod fast og anmeldte det, forklarer en ansat.

Overfaldet skete 3. november 2000, men dommen over Akkari faldt først 22.
marts 2001: - Den mellemliggende periode var stærkt ubehagelig for Jonna.
Og da dommen så endelig faldt, var takken fra skolen en fyreseddel.
Skoleleder Moussa forsøgte at holde hånden over Jonna, men han kunne ikke i
længden modstå kravet fra muslimske forældre om at fyre hende.

Fyreseddel - og anbefaling
'Sådan en forræder skal ikke undervise vores børn', lød det i
forældrekredsen.

Til sidst bøjede skolelederen sig. Han fortalte i lærergruppen, at 'Jonna
er alt for følsom'. Hun kunne ikke klare arbejdet og måtte fyres, mente
han.

Herefter skrev han med venstre hånd en fyreseddel med begrundelsen
'samarbejdsvanskeligheder'. Med højre hånd skrev han i en fin anbefaling,
at Jonna var god til børn og god til at samarbejde.

Frygt for racisme
Næsten ingen af Lykkeskolens daværende lærere støttede Jonna. Kun nogle få
af de kvindelige lærere gav hende medhold.

- Men ellers var stemningen, at hele sagen skulle dysses ned for ikke at
skabe grobund for racisme. Og for konflikter mellem muslimske og kristne,
fortæller en ansat.

- Begge de to lokale aviser fik nys om affæren og mødte op på skolen. Men
alle -selv Jonna -stod sammen om ikke at fortælle noget udadtil.

Jonna arbejder i dag på en almindelig dansk skole og vil helst glemme den
kedelige sag.

Drengen flyttet
Også i går forsøgte Ekstra Bladet uden held at få kommentarer fra
Lykkeskolens forstander Ahmad Moussa.

Derimod lykkedes det at få kontakt til bestyrelsesformand Ghassan Hassoun,
der dog ikke ville sige andet end 'ingen kommentarer' i tre forskellige
versioner.

Den forulempede dreng og hele hans familie flyttede kort efter det
voldelige overfald til Qatar.

Ekstra Bladet forsøgte forgæves tirsdag at få en kommentar fra Ahmed
Akkari, der tidligere har meddelt, at han ikke vil tale med avisen.

Billedtekst under billede af Ahmed Akkari:

I retten hævdede Ahmed Akkari selv, at han var helt uskyldig og burde
frifindes. To øjenvidner og voldsofret selv kunne dog fortælle en anden
historie om imamens hidsighed. (Foto: Jan Dagø, Jyllands-Posten)
Den muslimske friskole Lykkeskolen i Gellerup kvitterede for en kvindelig
lærers politianmeldelse mod imam og lærer Ahmed Akkari for vold med en
fyreseddel.

*** Free account sponsored by SecureIX.com ***
*** Encrypt your Internet usage with a free VPN account from http://www.SecureIX.com ***

Fra : Sten Schou

Dato : 23-02-06 17:46

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Mon hun nu stemmer på DF, eller tror hun stadig på fredelig sameksistens
> med disse møgdyr og stemmer radikalt?

Hun tror stadig på fredelig sameksistens, og stemmer stadig radikalt, ellers
ville hun have udtalt sig.

Hilsen Sten

Fra : Norma

Dato : 23-02-06 18:28

> [...]
> Den danske lærer, der anmeldte Akkari for vold mod dreng, blev fyret.
>
> Mon hun nu stemmer på DF, eller tror hun stadig på fredelig sameksistens

Det er en af den slags nyheder, man ikke skal lade sig hidse op over; men
blot lade sive ind i baghovedet og gemme i sin bevidsthed.

Den berørte familie flyttede til Qatar?
Lyder spændende; men hvor befinder den sig nu?

Akkari, den herlige talsmand for adskillige muslimer, med en stemme som en
uegnet kastrat-sanger, har ikke alene vist mangel på indsigt, en ufattelig
evne for løgnagtighed; men fremtræder også totalt uintelligent.

Det er fantastisk, at han af muslimer, har fået lov til at kalde sig imam.

En observation, jeg ikke gider at hidse mig op over, men blot vil lade sive
ind i mit baghoved, og gemme i min bevidsthed.

Norma

Fra : Jim

Dato : 23-02-06 21:47

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> En observation, jeg ikke gider at hidse mig op over, men blot vil lade
> sive ind i mit baghoved, og gemme i min bevidsthed.

Een ting kan man med sikkerhed konstatere;
hvilket er, at han i sin tid spillede komedie for de danske myndigheder, da
han skulle have opholdstilladelse.
Han har udnyttet muligheden for at bagtale Danmark, netop som han har fået
dansk statsborgerskab.
Lyder meget mistænkeligt.

J.

Fra : @

Dato : 23-02-06 22:22

On Thu, 23 Feb 2006 21:47:04 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>Een ting kan man med sikkerhed konstatere;
>hvilket er, at han i sin tid spillede komedie for de danske myndigheder, da
>han skulle have opholdstilladelse.

det er han ikke den eneste der har gjort vær vis på det

>Han har udnyttet muligheden for at bagtale Danmark, netop som han har fået
>dansk statsborgerskab.
>Lyder meget mistænkeligt.

lyder meget muhammedansk, først behager og lyver man for at opnå
venskab,
senere kommer dolken i ryggen på de godtroende fjolser

prøv at se på Laban

tålt ophold på grund af at hans søn kræver en lægebehandling som ikke
er mulig andre steder (økonomisk)
hvad er takken fra Labans side
dolken i ryggen på dem som har hjulpet ham

desværre er den sidste _NYTTIGE IDIOT_ nok ikke født endu

og det er et næsten lige så stort problem som koranfacisterne

jeg hader at give Glistrup ret

men i denne sag har han altså ret

muhammedanere de skal ud skal de

Fra : Svend Poulsen

Dato : 24-02-06 06:05

> [...]
>
> desværre er den sidste _NYTTIGE IDIOT_ nok ikke født endu
>
> og det er et næsten lige så stort problem som koranfacisterne

Jeg synes at det er godt at de har spillet komedie for de danske
myndigheder, da de skulle have opholdstilladelse.

På den måde har de virkelig vist deres sande ansigter.

Svend

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-02-06 06:41

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes at det er godt at de har spillet komedie for de danske
> myndigheder, da de skulle have opholdstilladelse.

Findes der en kilde på det?
--
NoTrabajo

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-02-06 06:40

> [...]
>
> desværre er den sidste _NYTTIGE IDIOT_ nok ikke født endu
>
> og det er et næsten lige så stort problem som koranfacisterne

Selvfølgelig har Glistrup ret, og det er selvfølgelig ubehageligt at det er
ved at gå den vej som han forudsagde. Han kan endnu få uret hvis det danske
folk vågner op, men det er altså ved at være "5 minutter i 12". Når vore
magthavere kun kan tale om integration, respekt og dialog, så er alt håb
desværre nok ude.

> men i denne sag har han altså ret

Hvorfor var der ikke flere, der indså det allerede for 10-20 år side, og
stemte derefter ved folketingsvalgene?

> muhammedanere de skal ud skal de

De skulle aldrig have været ind, men du har jo nok tidligere selv stemt på
de partier, der ville have i hundredetusindevis af muhamedanere til Danmark.
--
NoTrabajo

Fra : @

Dato : 24-02-06 11:42

On Fri, 24 Feb 2006 06:39:35 +0100, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>De skulle aldrig have været ind, men du har jo nok tidligere selv stemt på
>de partier, der ville have i hundredetusindevis af muhamedanere til Danmark.

what!! det der er FG både en grov fornærmelse og en stor løgn

kan jeg forsikre dig for

Fra : Svend Poulsen

Dato : 23-02-06 18:14

> [...]
> Den danske lærer, der anmeldte Akkari for vold mod dreng, blev fyret.
>
> Mon hun nu stemmer på DF, eller tror hun stadig på fredelig sameksistens

Gammel nyhed, og er det ikke racisme den fyrede lærinde har været ude for ?

Svend

Fra : Jim

Dato : 23-02-06 21:44

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Gammel nyhed, og er det ikke racisme den fyrede lærinde har været ude for
> ?

Kontakt hende gennem ekstrabladet, og sprørg hende så, om hun skal have
hjælp med at anlægge sag.

J.

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-02-06 20:33

Jim wrote:
> Den danske lærer, der anmeldte Akkari for vold mod dreng, blev fyret.

Endnu et klokkeklart eksempel på, at det er mainstream blandt almindelige
muhammedanere at være ekstreme.

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-02-06 07:35

> [...]

> Mon hun nu stemmer på DF, eller tror hun stadig på fredelig
> sameksistens med disse møgdyr og stemmer radikalt?

<ironi>
Ja den dumme kælling, hun har jo nedgjordt den gode Ahmed i hans venners
påhør - og så er det bare ud af vagten.

Hun skal prise sig lykkelig for at denne grimme hændelse foregik i det
dumme Danmark - og straffen kun er en fyring.

Havde det været i Ahmed Akkaris hjemland havde hævnen nok skulle koste
hende hovedet - man anmelder da ikke en mand fordi han tæver løs på et
uskyldigt barn - der er da børn som skal have tævet lærdommen ind i hovedet
ikk?

Vi danskere SKAL bare sige undskyld - vi har jo ikke fattet en skid af det
hele. Ud med os og ind med DEM.
</ironi>
--
NoTrabajo

Fra : Norma

Dato : 24-02-06 18:13

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dumme Danmark - og straffen kun er en fyring.
> Vi danskere SKAL bare sige undskyld - vi har jo ikke fattet en skid af det

Det er der nok flere rundt omkring i verden, der synes.
Om ikke andet, end så fordi, vi er
verdens mest blåøjede folk.
Fordi vi stadig har en stor "stamme-mentalitet", noget man ellers kun
anerkender hos etniske mindretal,
og med etniske mindretal mener jeg ikke, mindretal der qua for stor
befolkningstilvækst, er nødt til at brede sig;
og sprede sig for at få plads, og dermed kommer til at udgøre et etnisk
mindretal i et land,
men stammebefolkninger, verden over, man værner om, fordi de både genetisk
set og sammenholdsmæssigt,
globalt set udgør et mindretal med egen kultur.

Verden over, søger man at bevare den slags kulturer, hvis de stadig skyder
med bue og pil, sover i bambus-hytter eller igloer, danser rundt om lejrbål
og spiser insekter.

Men ikke et kærligt ord lades tilovers for mindretalskulturer, der er foran,
tager nye tiltag til sig som en naturlighed; men som stadig føler et
fællesskab med hinanden, og tilmed i følge alle undersøgelser, er "verdens
lykkeligste folk".

Nej, det skal da irreversibelt udryddes og vi skal kollektivt nedlægges og
må vel være "racister",
skønt ingen ville så meget som overveje at nævne,
at etniske mindretal globalt set og verden over, må have haft et bærbart
stammetilhørsforhold,
i og af andre og sig selv, kalder sig selv.

Det er jo, historisk set, utroligt, at vi stadig er et frit land, og ikke en
forbundsstat i Tyskland eller en provins i Sverige.

Men mange misunder os vel nok vores "lykke", som vi desværre heller ikke
selv sætter nogen nævneværdig pris på,
hvorfor mange danskere vel hælder til den holdning, at naboens græs er
grønnere end vores, og etnisk fremmede piger mere villige end de danske.

Det er en skam!

For de ved ikke, hvad de vil gå glip af, såfremt vi i Danmark dropper vores
såkaldte "nationalfølelse".
Et underligt ord, der i mange lande oversættes med en slags racisme, men i
Danmark vel blot betyder "retten til selv at bestemme over eget land"

Norma

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-02-06 18:44

> Det er jo, historisk set, utroligt, at vi stadig er et frit land, og
> ikke en forbundsstat i Tyskland eller en provins i Sverige.

Det siges at "Storebæltsgrænsen" har spøget flere gange i de seneste 5-600
år. Oprindeligt var Øresund også et indre dansk farvand, men i 1658 stjal
Sverige Skåne, Halland, Blegind og Bornholm fra Danmark. Senere samme år
lykkedes det dog bornholmerne at løsrive sig fra svensk imperialisme.

> [...]
> Et underligt ord, der i mange lande oversættes med en slags racisme,
> men i Danmark vel blot betyder "retten til selv at bestemme over eget

<ironi>
Vi må da endelig ikke tro, at vi har mere ret til at bestemme her i Danmark
end f.eks. en somalier har, blot fordi vi er født her.
</ironi>

Fra : Norma

Dato : 24-02-06 20:25

> [...]
> Danmark
> end f.eks. en somalier har, blot fordi vi er født her.

Jeg har hørt gamle danske mænd, i forbindelse med debatter om hovedtørklæde
eller ej, sige:
At gudske da lovfor det":)

Menende formentligt, at da gud ske lov, at de danske drenge ikke ser
indvandrerpigerne.
Men de er jo også opdraget i en tid, hvor der, uden at de var nazister eller
noget andet absurd, dog var en vis racemæssig stolthed,
ikke blot tilladt farvede, men også hvide.

For sandheden ved nationalitetsfølelse er vel, til forskel fra
nomadestammer, er vel, at vi føler et sammenhold, med de, der bor i vores
land, fremfor de, de vi er i familie med.

Men der har de fleste indvandrere jo afvist os!

De vil jo hverken være kærester med os, eller, jo måske, men da aldrig
giftes med en dansker.
For de vil have en fra deres egen slægt.

Og se, det kalder jeg racisme!

Og jeg mener, det må være rigtigt.

I Danmark er vi ikke racister, eller ikke ret mange af os.
Men som nationalstat kan vi ikke bruge folk, der ikke føler for vores land,
men tværtimod blot plejer interesser uden for fællesskabet.
Vi har ikke noget imod fremmede, der accepterer os, men det er da vanskeligt
sådan lige umiddelbart at elske fremmede, der med al tydelighed viser foragt
for vores levevis.

Og det er ubegribeligt!
For de fleste danskere at skulle finde sig i det, samtidigt med, at VI
anklages for intolerance, når det er med al tydelighed er de fremmede, der
kommer herop og rynker på næsen af os.

Jeg mener, vi har prøvet at få det til at fungere, men de har ikke, men er
blot blevet ved med at tage flere og flere af deres egen race herop.

Norma

Fra : NoTrabajo

Dato : 25-02-06 08:12

> De vil jo hverken være kærester med os, eller, jo måske, men da aldrig
> giftes med en dansker.
> For de vil have en fra deres egen slægt.
>
> Og se, det kalder jeg racisme!

Det gør jeg også.

Men den form for racisme interesserer det ikke "eliten" at bekæmpe. Der er
kun vores "racisme" mod muhamedanerne, der skal bekæmpes. Muhamedanernes
racisme mod os anses for uinteressant/"politisk korrekt".
--
NoTrabajo

Fra : Jim

Dato : 25-02-06 11:53

> [...]
> kun vores "racisme" mod muhamedanerne, der skal bekæmpes. Muhamedanernes
> racisme mod os anses for uinteressant/"politisk korrekt".

Hvem helvede gider da også hoppe på sådan en mummitrold i telt?
Nå ja.. Dhimmi Riise.

Fra : Norma

Dato : 25-02-06 18:21

> [...]
> kun vores "racisme" mod muhamedanerne, der skal bekæmpes. Muhamedanernes
> racisme mod os anses for uinteressant/"politisk korrekt".

Hvilket ret beset er sand "racisme", såfremt hvide mennesker, stadig anser
sig selv for så ophøjede, qua, deres hudfarve, at de ikke fatter andre
menneskers præference for eget udseende, selv om det gennem tiderne har
været grundigt beskrevet.
Men de små sorte buskmænd foretrak små sorte mennesker, og i Mellemøsten
opfattede man for hvide børn, som en fejl hos kvinder, der ikke kunne bage
deres børn længe nok i "ovnen". (De mørke børn blev så anset for
overstegte,hvilket også var kvindens fejl)

Selv om deres åbenlyse slave handel, hvor hvide slaver kostede langt mere
end sorte, med tiden har fået dem til at ligne europæere næsten lige så
meget som deres nærmeste slægtninge, ethioperne og somalierne, folkefærd,
"arabere" i øvrigt foragter, på grund af deres hudfarve, eller læg lige
mærke til, hvorledes vores indvandrere behandler hinanden.

De ønsker da, så ved Gud, da ikke nogen fælles moske, hvor de risikerer at
blive sat i bås med afrikanere!

Norma