End ikke Simpsons tør tage pis på Muhammed
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 23-02-06 09:45

http://www.chaser.com.au/content/view/2998/26/

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=335602

Ekstra Bladet havde i går onsdag en notits hvor kultserien Simpsons' skaber,
Matt Groening, blev spurgt hvorfor Simpsons egentlig aldrig havde gjort grin
med Muhammed, når nu både Gud, Jesus, Moses, Buddha og især hinduerne havde
været offer for utallige jokes i løbet af sæsonerne.
Tilsyneladende var de i gang med at lave et afsnit hvor Muhammed besøger
Homer i en drøm med lidt spas med 770 donuts. Det afsnit har de nu pga. de
der skide tegninger i en dansk avis valgt at skrotte.
Groenings lallede begrundelse var noget i retning af at man bør tage hensyn
til muslimers følelser, og at man også bør tage hensyn til at holde bomber
ude af Simpsons-tegnernes kontorer. Det sidste selvfølgelig sagt med vanlig
ironi.

Det her viser så en stor del af kernen i al det her ævl og bævl med de skide
tegninger: Lav lidt sjov med jødedom, kristendom, buddhisme og sågar
hinduisme, og det får som regel et smil med på vejen. Hvorfor skulle det
egentlig være at pisse på den eller den stamme? Lav lidt sjov med islam, og
du risikerer uanset sammenhængen som standard at få smadret kraniet af en
eller anden psykopat. Det er tilsyneladende den virkelige verden af i dag,
om de tegninger så var kommet på gaden eller ej.

Det er lige nøjagtigt det der er og bliver noget forpulet pis. Fandeme om
jeg gider at gi' Muhammeds Islam særbehandling, bare fordi Muhammed i
desperation som en anden Marx konkluderede at hvis intet andet virker, må
man tvinge folk til omvendelse. Fandeme om jeg vil give Muhammed
særbehandling, bare fordi zionisters blinde paranoia og kærlighed til egen
abefloks ældgamle røverhistorier pt. går mest ud over palæstinensiske
muslimer. Jeg studerer hjertens gerne Muhammed ibn-Abdallah bin-Medinas
lære, jeg tildeler ham hjertens gerne den plads i menneskehedens historie
han fortjener, men sateme ikke hvis folk prøver at true mig til det. Fanme
om jeg vil tvinges til at skulle behandle Muhammed som en sandsiger, når jeg
nægter alle andre tænkere fra historiebøgerne en sådan ønskefortolkning,
Musa, Isa, Siddharta, Laozi, sågar Aristoteles. For helvede, mennesker, kan
I ikke se I begår den samme fejl som de kristnes korsfarere fra for 900 år
siden? Luther, hvor er du, når vi behøver dig?

De tegninger var tilsyneladende dybt nødvendige. Og nej, de er egentlig ikke
særligt sjove, men et eller andet måtte nogen prøve.

Matt, you is a chicken!

Fra : HC

Dato : 23-02-06 11:21

> [...]
> eller anden psykopat. Det er tilsyneladende den virkelige verden af i dag,
> om de tegninger så var kommet på gaden eller ej.

Jeps, helt enig. Der bliver hele tiden - HELE TIDEN - talt så fandens meget
om at vi skal 'respektere hinanden', og 'være omsorgsfulde' overfor
hinandens følelser, og have 'føling for andre kulturer'.... Så man kan jo
kun konstatere at hvis det stod til muslimerne her i landet - uanset hvem
det måtte være, for det er det samme sludder jeg hører fra alle de muslimer
der optræder i medierne syn's jeg, så ville ytringsfriheden og vores
demokratiske værdier være blevet lagt på is FORLÆNGST. Og det kan jo så
måske lede en hen på tanker om at der måske kan være noget om dét, at
muslimer i DK ikke råber op og spiller idioter med dødstrusler og mord, etc,
fordi de stadigvæk kun er ganske få i forhold til kristne i det her land.

Jeg forstår ikke hvorfor fanden der skal tages så skide fucking meget hensyn
til folks følelser... Hvor fanden ville vi stå i dag, hvis det skulle være
normen? Vi ville højest sandsynligt stadig bo i jordhuler - altsammen pga.
noget så fuldstændig latterligt som RELIGION.

Hvis jeg tager til et af de hersens muslimlande og har en bibel i min
kuffert, et kors om halsen, så ville jeg blive slæbt afsted til dom som
vantro køter, få skåret ørene af, få hældt kogende bly i munden, og få en
glinsende kniv stukket i brystet. Er det virkelig hvad der burde gøre mig
respektfuld overfor denne såkaldte religion?

Mærkeligt nok har det absolut modsatte effekt på mig... Jeg har absolut
ingen respekt for islam. Det kan de jo takke dem selv for - ingen idioter
der truer med død og ødelæggelse, insisterer på deres hellige ret til at
voldtage og undertrykke kvinder, etc, fortjener min respekt.

Og iøvrigt mener jeg ikke at man pr. automatik fortjener respekt. Det er
noget man gør sig fortjent til - det er ikke en menneskeret mennesker
imellem... Igen det her med følelser der skal passes på - mage til opkast
skal man lede længe efter. Hvis man er en idiot får man det at vide, og kan
man ikke tåle at høre det, så er det da ens EGET problem?

Hold KÆFT hvor jeg bare er træt af religion. Forbyd LORTET ved lov, for
helvede, hvad fanden skal det bruges til?

> De tegninger var tilsyneladende dybt nødvendige. Og nej, de er egentlig
> ikke
> særligt sjove, men et eller andet måtte nogen prøve.

Ja, jeg er taknemmelig for at tegningerne kom frem - og for at Akkari
spredte løgne om danmark i mellemøsten, den lille køter. Nu kan vi jo trods
alt se præcist hvad islam står for.

HC