tage en pause
Fra : Peter Holst

Dato : 23-02-06 06:37

lad os nu tage en pause med alt det Muhammad pis i fatter ikke en skid af
lige vel
i er ikke andet end folkets homo nazister. Få dog en liv vi er jo
allesammen halv aber

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 23-02-06 10:23

"Peter Holst" <no@no.dk> skrev i en meddelelse
> lad os nu tage en pause med alt det Muhammad pis i fatter ikke en skid af
> lige vel
> i er ikke andet end folkets homo nazister. Få dog en liv vi er jo
> allesammen halv aber

Du har drukket for meget Arla mælk her til morgen.

Kurt

Fra : @

Dato : 23-02-06 11:56

On 23 Feb 2006 05:37:26 GMT, Peter Holst <no@no.dk> wrote:

>fatter ikke en skid
>homo nazist
>halv abe

er du kommet til at se i et spejl?

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-02-06 12:10

Peter Holst wrote:
> lad os nu tage en pause med alt det Muhammad pis i fatter ikke en
> skid af lige vel
> i er ikke andet end folkets homo nazister. Få dog en liv vi er jo
> allesammen halv aber

Hmm ... i det mindste virker du mere intelligent end Kim Larsen.

Fra : Jim

Dato : 23-02-06 20:17

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hmm ... i det mindste virker du mere intelligent end Kim Larsen.
Det skal der såmænd heller ikke så meget til.
Selv en kålorm kan gøre det.

J.

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-02-06 21:13

Jim wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det skal der såmænd heller ikke så meget til.
> Selv en kålorm kan gøre det.

Selv en bændelorm.

Fra : Jim

Dato : 23-02-06 21:44

> Selv en bændelorm.

Kim er en bændelorm..

J.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-02-06 15:45

"Peter Holst" skrev i en meddelelse

> lad os nu tage en pause med alt det Muhammad pis i >fatter ikke en skid af
> lige vel
> i er ikke andet end folkets homo nazister. Få dog en liv >vi er jo
> allesammen halv aber

Men du har naturligvis "fattet" og forstået det hele på den
"rigtige måde"
og har der med den helt rigtige indgangsvinkel til at debatter i forumet ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jim

Dato : 23-02-06 20:16

> [...]
> lige vel
> i er ikke andet end folkets homo nazister. Få dog en liv vi er jo

Det er da sjovt. Islamister kalder også jøder for aber og svin.
Mon du skjuler din ægte muhamseidentitet bag et dansk navn?
For så minder din indstilling til det danske folk mere om den, nazierne
havde sammen med muhamserne under anden verdenkrig.

J.

Fra : Peter Holst

Dato : 23-02-06 23:09

> [...]
> For så minder din indstilling til det danske folk mere om den,
> nazierne havde sammen med muhamserne under anden verdenkrig.

jeg gemmer mig ikke bag en falsk identitet som nogen andre her ikke Jim.
Nazisterne kalder også folk for svin og aber det må du vide alt om ikke
jim. Er du medlem af dansk front din indstilling til verdensborger er en
mangel på viden og respekt for andre mennesker. Din meninger minder meget
om Usas medieverden det man ser er kun de defekte side af samfundet og ikke
det sundeste af det.