Muhamadaner på spyd
Fra : Beo

Dato : 22-02-06 21:24

ku vi ikke bare grille dem.
med lidt salt og peper og en sviske i røven skulle det vel kunne gå an

Fra : E.M.

Dato : 22-02-06 21:27

"Beo" <beo@her.dk> skrev i en meddelelse
> ku vi ikke bare grille dem.
> med lidt salt og peper og en sviske i røven skulle det vel kunne gå an

Jeg tvivler sgu på at de smager godt, der er nok for meget hvidløg i.

E.M.

Fra : W.P.

Dato : 22-02-06 21:35

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i melding

> "Beo" <beo@her.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Jeg tvivler sgu på at de smager godt, der er nok for meget hvidløg i.
>
> E.M.

Der er sku da ingen i DK der spiser fordærvet kød!
Send det til destruktion i stedet for!

W.P.

Fra : Peter Holst

Dato : 23-02-06 01:42

> Der er sku da ingen i DK der spiser fordærvet kød!
> Send det til destruktion i stedet for!

Nej da det skal laves om til grise mad

Fra : E.M.

Dato : 23-02-06 15:13

"Peter Holst" <no@no.dk> skrev i en meddelelse

> Nej da det skal laves om til grise mad

Hvorfor vil du nu forulempe svinene? du er en meget ond mand!!! )

E.M.

Fra : TBC

Dato : 22-02-06 22:16

W.P. skrev:

> Der er sku da ingen i DK der spiser fordærvet kød!
> Send det til destruktion i stedet for!

Nej, men der er tilsynaladende mange der gerne svælger i fordærvet
føde for sjælen

TBC

Fra : Beo

Dato : 22-02-06 22:39

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
W.P. skrev:

> Der er sku da ingen i DK der spiser fordærvet kød!
> Send det til destruktion i stedet for!

Nej, men der er tilsynaladende mange der gerne svælger i fordærvet
føde for sjælen

Hvad er det og hvordan smager det?

Fra : Anonym

Dato : 23-02-06 01:54

"Beo" <beo@her.dk> skrev i en meddelelse
> ku vi ikke bare grille dem.
> med lidt salt og peper og en sviske i røven skulle det vel kunne gå an

Komplet idiotisk udsagn. Muslimer udgør ikke en race, og den destruktive
sygdom er ikke genetisk betinget.
Hvis jeg havde en interesse i at miskreditere seriøs islamkritik, ville jeg
da netop betale folk for offentliggørelse af tåbelige udtalelser som dette.