'Islam - fremtiden for England' ?!
Fra : Michael Laudahn

Dato : 22-02-06 20:10

http://www.bnp.org.uk/news_detail.php?newsId=804

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : Rom

Dato : 22-02-06 20:27

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message
news:1140635409.937895.319450@f14g2000cwb.googlegroups.com...

Anti-semittisme i alle dens former er uønsket her.

Kjell

Fra : Herman Robak

Dato : 22-02-06 20:55

On Wed, 22 Feb 2006 20:27:08 +0100, Rom <nospam@please.com> wrote:

> "Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message
>
> Anti-semittisme i alle dens former er uønsket her.

Med mindre du kan finne noe i newsgruppenes chartre
som klart støtter den påstanden, kan du like godt
slutte med det der med én gang.

Man skal ha litt av en pondus for å tale på en njus-
gruppes vegne uten klart belegg i charteret.

--
Herman Robak

Fra : Beo

Dato : 22-02-06 21:26

hvorfor det?

Fra : Erik Naggum

Dato : 23-02-06 02:14

Fra : Anonym

Dato : 23-02-06 02:34

Please cease and desist from posting messages with attached files to
dk.politik.
This is a friendly warning.

Fra : Erik Naggum

Dato : 23-02-06 03:27

Fra : @

Dato : 23-02-06 03:57

On Thu, 23 Feb 2006 02:26:36 +0000, Erik Naggum <erik@naggum.no>
wrote:

>* Anonym @2006-02-23 01:34Z
>
>Det er ingen «attached files». Det er du som bruker Microsoft-produkter.

jo der er

signature.asc på 328 bytes

og jeg bruger ikke OE

Fra : Anonym

Dato : 23-02-06 04:26

> jo der er
>
> signature.asc på 328 bytes
>
> og jeg bruger ikke OE

Tak for det. Bill Gates er stor.

Fra : Erik Naggum

Dato : 23-02-06 05:07

Fra : @

Dato : 23-02-06 11:48

Fra : Terje A. Bergesen

Dato : 23-02-06 04:45

Anonym wrote:
> Please cease and desist from posting messages with attached files to
> dk.politik.
> This is a friendly warning.

Please upgrade your dumb news reader to a news reader that actually
works. This is an un-friendly warning moron.

--
Terje

Fra : Terje A. Bergesen

Dato : 23-02-06 04:47

Anonym wrote:
> Please cease and desist from posting messages with attached files to
> dk.politik.
> This is a friendly warning.

There are no attachments to the message. Please cease and desist posting
messages containing pure and utter rubbish to anywhere. Please upgrade
to a standards compliant news reader. This is a non-friendly warning.

--
Terje

Fra : Terje A. Bergesen

Dato : 23-02-06 04:52

Anonym wrote:
> Please cease and desist from posting messages with attached files to
> dk.politik.
> This is a friendly warning.

There are no attachments. Please cease and desist from posting nonsense
to any newsgroup. Also please upgrade to a standards compliant news
reader. This is a not-so-friendly warning.

--
Terje

Fra : Jan Nielsen

Dato : 23-02-06 07:46

On Wed, 22 Feb 2006 19:52:28 -0800, "Terje A. Bergesen" <terjeb@yahoo.com>
wrote:

>There are no attachments. Please cease and desist from posting nonsense
>to any newsgroup. Also please upgrade to a standards compliant news
>reader. This is a not-so-friendly warning.

Uhada... Vores Norske brødre er i krigshumør! Jeg formoder det skyldes
meldingerne fra de Italienske løjper? ;)
--
- JN -

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-06 09:30

"Jan Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Uhada... Vores Norske brødre er i krigshumør! Jeg formoder det
> skyldes
> meldingerne fra de Italienske løjper? ;)

Ved en libertariansk konference å Beitostøl, i Jotunheim i 1996 sad
Glistrup og Carl I Hagen og diskuterede længe og jeg lyttede intenst
og indså at norsk Fremskridtsparti kombinerer glistrupisme med
pragmatisk realpolitik på en endnu bedre måde end DF. Norsk fanatisme
og Henrik Ibsensk intelligens gør dem sprælske og bedre end
Pia-Skårup-Thulesen

Hagens dygtige fremskridtsfolk er nu næststørste parti i fjeldabernes
land - RESPEKT

Men har ForbudsSverige der straffer luderkunder, nogen chance for at
komme op af sumpen?

Kristne snerper i Norge søgte alliance med imamer, der også vil
straffe alt om erotik og livsglæde fx porno - men de har vist ikke
fået et ben til jorden. Nordskandinaver snobber for København, deres
Paris - og med Søren Krarup og Jesper Langballe på Christiansborg er
vi igen værd at lære af

Fra : hamreren@hotmail.com

Dato : 23-02-06 09:47

On Thu, 23 Feb 2006 09:29:56 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>fået et ben til jorden. Nordskandinaver snobber for København, deres
>Paris - og med Søren Krarup og Jesper Langballe på Christiansborg er

Kanskje på tide å sende dere en ny Ludwig Holberg og en ny
Tordenskjold? Danmark skal selvsagt hjelpes, men å lære noe
fra dere? Det måtte da være at man slett ikke skal importere
muslimer! Dessverre så er de styrende norske politikere særdeles
tungnemme... Sorry... det går nok ikke å lære dem noe, nei.

-----
Georg Lavik
____________
"I tider med bedrag som dagens orden,
er det en revolusjonær handling å si
sannheten".

George Orwell
_____________

Viktige linker:

http://rto73.0catch.com/
http://www.document.no/weblogg/
http://www.thereligionofpeace.com/default.htm#attacks
http://www.rights.no/index.htm
http://www.worldometers.info/
http://www.tellthechildrenthetruth.com/index.html
http://www.fmi.as
http://www.sharia.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-06 10:08

> [...]

> fået et ben til jorden. Nordskandinaver snobber for København, deres
> Paris - og med Søren Krarup og Jesper Langballe på Christiansborg er

Mit plankeværk som muslimer og autonome hærværker imod igen igen,
flytter ikke mange stemmer, men jeg vil nu lade min datter dekorere
det med hash-blad grøn-maling, altså Christiania-symbolet, i håb om at
BZ-ungdommen fra Ungdomshuset henne om hjørnet vil indse at det er
ikke deres livsstil jeg har noget imod

At man skal have lov at være sin egen ulykkes smed og ryge hash, er da
et godt budskab - ligesom flygtninge og ulandshjælp og
muslimforsørgelse bør privatiseres ligesom at hashsalget er
privatiseret.

Carl I Hagen var vild med at erstatte dyr, statslig hjælp til
pensionister med bedre frihed til private værtshus-væresteder.
-----------------
Dette øjeblik siger S at profettegninger har skabt en *krise*
Ser man alt gennem markedsbriller, så har folketinget ikke det mindste
krise.
Arla har ikke krav på statslig hjælp, når galninge boycotter.
De skal leve af rette kombination af pris og kvalitet og må sejle i
egen sø.
At vore ambasader brændes er en Guds gave - så kan vi få afskaffet den
unødvendighed, som de er og har været, siden telefonen opfandtes.

Fra : Erik Naggum

Dato : 23-02-06 14:04

Fra : Frode Johansen

Dato : 23-02-06 18:15

Erik Naggum skrev:
> * Jan Nielsen @2006-02-23 06:46Z -> Terje A. Bergesen
>
> Vel, Terje har flyttet til USA og har antatt veldig amerikansk stil. Han
> har lite godt å si om Norge og norske forhold, og vi er minst like glade
> for at han har flyttet til USA som han ser ut til å være mellom hver
> gang han sier noe stygt om Norge og norske forhold, som han vet mindre
> og mindre om.
>
> Erik Naggum

Vi? Er du to personer igjen nå da.... Eller bare antar du at andre mener
det samme som deg?

Fra : Rom

Dato : 23-02-06 18:56

"Frode Johansen" <fj47435@hotmail.com> wrote in message

> Vi? Er du to personer igjen nå da.... Eller bare antar du at andre mener
> det samme som deg?

Bergesen oppholder for tiden 3 debatter med "retaderte" debattanter,
i en tråd godtar Bergesen ikke 10 sitater som belegg godt nok (les. inget
belegg godt nok => sånt kliss som på en pub vil være å be om
å få en på trynet

Kjell

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 23-02-06 19:04

Rom skrev:

> [...]
> i en tråd godtar Bergesen ikke 10 sitater som belegg godt nok (les.
> inget belegg godt nok => sånt kliss som på en pub vil være å be om

Tro mig, *så* jävla intressant är inte den upplysningen. Liksom.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Rom

Dato : 23-02-06 19:40

"Marcus Strömberg" <m9370@abc.se> wrote in message news:NOmLf.45951

> Tro mig, *så* jävla intressant är inte den upplysningen. Liksom.

Uansett om du referer til "retadert", "belegg" eller "trynet"
så får du et standardsvar fra meg:

Helt feil!

(for å legge meg på samme benekteslinje som Bergesen -
som du vil akseptere (?). Deretter vil jeg svare:
- Nei, der er ikke sant
- Nei, det mener jeg ikke
- Nei, det sier jeg ikke
- Nei, det er feil tolkning
- Nei, du har ikke bevist noe som helst
- Nei, jeg benekter ikke noe ...osv. til påske ca,)

Kjell

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 23-02-06 13:51

Terje A. Bergesen skrev:

> There are no attachments. Please cease and desist from posting
> nonsense to any newsgroup. Also please upgrade to a standards
> compliant news reader. This is a not-so-friendly warning.

Snabbt övergick tråden i en meningslös metadiskussion om teknik. När
ska datorerna mogna till fullvuxna arbetsverktyg?

--

Marcus

m9370@abc.se