JEG ER TRÆT AF SOCIALDEMOKRATER.
Fra : Carl

Dato : 22-02-06 19:18

Send hele lortet ned til SA og giv dem en bible i hånden!

Jeg syntes faktisk SF og Enhedslisten er mere fornuftige end den flok

P.s. jeg har lige set Nyrup i tv2 nyhederne.

Fra : E.M.

Dato : 22-02-06 19:20

> P.s. jeg har lige set Nyrup i tv2 nyhederne.

Ja han er lige til at lukke op og skide i.

E.M.

Fra : Anders Lund

Dato : 22-02-06 19:32

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja han er lige til at lukke op og skide i.
Jeg er socialdemokrat og enig!

Mvh
Anders Lund

Fra : Jim

Dato : 22-02-06 19:41

"Anders Lund" <Anders@SLET-DETTEZaim.dk> skrev i en meddelelse
> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er socialdemokrat og enig!

Skynd du dig at blive medlem af DF istedet.
Skal jeg sende dig en indmeldelsesblanket?

J.

Fra : Aksel

Dato : 23-02-06 16:02

> Skynd du dig at blive medlem af DF istedet.
> Skal jeg sende dig en indmeldelsesblanket?

Jeg er også socialdemokrat og enig, jeg har absolut ingen ønsker om at
blive medlem hos pianisterne, men Helle burde bede om beskyttelse mod sine
venner, fjenderne kan hun forhåbentlig selv klare.

Fallerede partiformænd burde følge Uffes eksempel og trække sig ud af
politik, men i modsætning til Uffemand holde deres meninger for sig selv.

Hilsen Aksel

Fra : hanzen

Dato : 22-02-06 19:37

"Anders Lund" <Anders@SLET-DETTEZaim.dk> skrev i en meddelelse
> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er socialdemokrat og enig!
>
> Mvh
> Anders Lund

Det er ellers sjældent socialdemokrater er enige
--
hilzen
hanzen

Fra : Jim

Dato : 22-02-06 19:40

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja han er lige til at lukke op og skide i.

Sjovt, det var den første tanke, jeg fik, da han lukke sin fede kæft op.

Fra : Jim

Dato : 22-02-06 19:39

"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse
> Send hele lortet ned til SA og giv dem en bible i hånden!
>
> Jeg syntes faktisk SF og Enhedslisten er mere fornuftige end den flok
>
> P.s. jeg har lige set Nyrup i tv2 nyhederne.

Nyrup er kvalmende ulækker at høre på.

J.

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 22-02-06 19:48

On Wed, 22 Feb 2006 19:39:13 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>Nyrup er kvalmende ulækker at høre på.

Jeg så det desværre også. Jeg føler mig dybt krænket.

Det er første gang nogensinde, at jeg har hørt den mand sige sin
mening klart og tydeligt, uden omsvøb og uden uld i munden - og så
kommer der sådan en omgang ......... ud.

Han burde skamme sig. Det er godt, at hans tid er forbi.

Fra : B. Nice

Dato : 22-02-06 19:44

On Wed, 22 Feb 2006 19:18:24 +0100, "Carl" <news@111.dk> wrote:

>Send hele lortet ned til SA og giv dem en bible i hånden!
>
>Jeg syntes faktisk SF og Enhedslisten er mere fornuftige end den flok
>
>P.s. jeg har lige set Nyrup i tv2 nyhederne.

Jeg kan ikke finde ud af om han repræsenterer socialdemokraternes
officielle politik når han vader rundt dernede.

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 22-02-06 19:53

On Wed, 22 Feb 2006 19:43:39 +0100, B. Nice <b__nice@hotmail.com>
wrote:

>Jeg kan ikke finde ud af om han repræsenterer socialdemokraternes
>officielle politik når han vader rundt dernede.

"Socialdemokraternes officielle politik", hvad mener du med et? Har de
sådan noget i den her sag?

Det er da netop kernen i hele problemet. "Partilederen" tager på
skiferie og tre tidligere formænd, som vælgere og partimedlemmer for
længst har kasseret, fører sig frem.

Man skulle nærmest tro, at Auken, Lykketoft og Nyrup vil have hævn
over partiet. Måske ønsker de, at næste valgresultat bliver endnu
ringere end det sidste. Så kan de stå frem og sige: "Dengang jeg var
formand, da gik det meget bedre end nu".

Fra : Kim2000

Dato : 22-02-06 21:03

"Lars J. Helbo" <fornavn@efternavn.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> ringere end det sidste. Så kan de stå frem og sige: "Dengang jeg var
> formand, da gik det meget bedre end nu".

Frank Jensen er tilgengæld blevet tavs efter han fik et job, så behøver han
heller ikke tænke på at "lade sig overtale til en endnu en tørn" eller efter
næste valg "at blive presset til at påtage sig opgave som formand".

mvh
Kim

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 22-02-06 21:40

On Wed, 22 Feb 2006 21:03:06 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

> [...]
>heller ikke tænke på at "lade sig overtale til en endnu en tørn" eller efter
>næste valg "at blive presset til at påtage sig opgave som formand".

Jamen det er da også det eneste fornuftige. For et parti er der ikke
noget mere ødelæggende end en tilbagetrådt formand, der ikke kan holde
sin kæft. Tænk f.eks. på hvordan Hans Engel næsten fik udslettet de
konservative - fordi han trådte tilbage, men alligevel blev.

Man kan da også kun have ondt af Helle Thorning. Hvordan i alverden
skal hun nogensinde kunne optræde med autoritet, når hele tre
tidligere formænd blander sig i tide og utide?

Hvordan det skal gøres kan man derimod se ved Uffe Ellemann og Holger
K. Nielsen.

Fra : Aksel

Dato : 23-02-06 16:03

> Hvordan det skal gøres kan man derimod se ved Uffe Ellemann og Holger
> K. Nielsen.

Uffemand er et dårligt eksempel, han burde også holde sine meninger for sig
selv.

Hilsen Aksel

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 23-02-06 19:40

On Thu, 23 Feb 2006 16:03:21 +0100, "Aksel"
<akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> wrote:

>Uffemand er et dårligt eksempel, han burde også holde sine meninger for sig
>selv.

Nej, han er et meget godt eksempel, idet han faktisk holdt sig helt
tilbage i 5 år - og det er det afgørende. Pointen er, at Anders Fogh
har fået tid til at etablere sig som ubestridt leder.

Når Uffe nu udtaler sig om Muhammed-tegningerne betyder det ikke nogen
trussel mod den nye formands autoritet.

Fra : @

Dato : 23-02-06 19:58

On Thu, 23 Feb 2006 19:39:43 +0100, Lars J. Helbo
<fornavn@efternavn.org> wrote:

>Når Uffe nu udtaler sig om Muhammed-tegningerne betyder det ikke nogen
>trussel mod den nye formands autoritet.

nej "kun" en trussel mod friheden, men Ellemann er jo også blevet
meget religiøs på sine gamle dage, han har jo rigtig mange venner i DI
samt en del hos AP Møller
og de tilbeder alle den samme gud Mammon og dennes profet Profit

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 23-02-06 21:00

On Thu, 23 Feb 2006 19:58:01 +0100, "@" <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>samt en del hos AP Møller
>og de tilbeder alle den samme gud Mammon og dennes profet Profit

Men det var altså ikke lige min pointe

JP har i dag en tegning af Helle Thorning og de tre gamle:

http://pics.jp.metropol.dk/161/161074/161074_large.jpg

Men efter min mening er den totalt fortegnet og misvisende. Partiets
problem er jo, at de tre gamle fylder meget mere i landskabet og
vælgernes bevidsthed, end hun gør. På tegningen burde hun altså have
været lille bitte, og de tre gamle burde være store og råbe i hver sin
retning. Teksten burde også snarere have været noget i stil med
"Enhver kan da se, at JEG tegner partiets linie".

Fra : Jim

Dato : 23-02-06 21:53

> [...]
> samt en del hos AP Møller
> og de tilbeder alle den samme gud Mammon og dennes profet Profit

Når det kommer til Esplanaden og den syvtakkede stjerne, så deler jeg samme
opfattelse som Hr. Møller.
Diplomatiets kunst overlader jeg til APM-Mærsk's troldmænd.
Og pga. APM-Mærsk's evner har de netop fået endnu en mia.-kontrakt i Qatar
på trods af muhammedtegninger og brændte ambassader.
At Arla ikke besidder samme evner, er ikke den danske ytringsfriheds skyld.

J.

Fra : jane

Dato : 23-02-06 18:12

"Carl" <news@111.dk> wrote in news:43fcaa8a$0$24329
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Send hele lortet ned til SA og giv dem en bible i hånden!
>
> Jeg syntes faktisk SF og Enhedslisten er mere fornuftige end den flok
>
> P.s. jeg har lige set Nyrup i tv2 nyhederne.

Ja, hold da k... hvor skulle han skamme sig, det kan da kun være på egne
vegne han udtaler sig, sikken et fjæs han stillede op med, som om alle
andre, med en anden mening er idioter, og nu skal han lige rede DK. Føj for
s....

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : GB

Dato : 26-02-06 10:53

"Carl" <news@111.dk> wrote in news:43fcaa8a$0$24329
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> P.s. jeg har lige set Nyrup i tv2 nyhederne.

Jeg så det også. Jeg måbede - sådan rigtigt - hagen hang nede på brystet,
og øjnene var vidt opspærrede - Du milde himmel, den mand har bare nada
situationsfornemmelse. Han må jo være totalt hjernelam.

Tak, Nyrup! Du er da en klar medgarant for, at S ikke kommer til
indflydelse lige foreløbig. Du er meget bedre end Lykketoft og Auken
tilsammen!