Akaris blå bog
Fra : Tveskaeg

Dato : 22-02-06 14:36

Fra : Konrad

Dato : 22-02-06 14:43

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message
news:qupov11f351tq4gdkkhh0p46ak1djbb09g@4ax.com...

Danmarkshistoriens mindste strejke? I øvrigt vil pasafbrænding da kun
svide på egen bar - er det 1.000 kr det koster at forny passet? Men de vil
antagelig næppe forny passene, det må være den bagvedliggende pointe der
skal ramme det danske samfund som en chokerende huskekage - det hæslige
land Danmark er der vel ikke mange muslimer der hverken gider besøge eller
bo i...Ja, det er så slemt, at Akkari jo end ikke nænner at lade sin kone
eller børn bo her...

Fra : B. Nice

Dato : 22-02-06 14:58

On Wed, 22 Feb 2006 14:42:36 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>Ja, det er så slemt, at Akkari jo end ikke nænner at lade sin kone
>eller børn bo her...

Er det ikke en temmelig fri tolkning af teksten: "Parret har fået
afslag på familiesammenføring i Danmark, fordi myndighederne vurderer,
at dets samlede tilknytning er stærkere til Libanon end til Danmark"?

Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-06 15:00

B. Nice <b__nice@hotmail.com> wrote:

> Er det ikke en temmelig fri tolkning af teksten: "Parret har fået
> afslag på familiesammenføring i Danmark, fordi myndighederne vurderer,
> at dets samlede tilknytning er stærkere til Libanon end til Danmark"?

Især når han »efter sigende« har købt lejlighed i Malmø ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : B. Nice

Dato : 22-02-06 15:23

On Wed, 22 Feb 2006 15:00:22 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Især når han »efter sigende« har købt lejlighed i Malmø ...

Og?

Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-06 16:24

B. Nice <b__nice@hotmail.com> wrote:

> Og?

Det må vel skyldes at han og konen flytter til Malmø.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : B. Nice

Dato : 22-02-06 16:39

On Wed, 22 Feb 2006 16:23:49 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Det må vel skyldes at han og konen flytter til Malmø.

Hvilket vel passende kunne være en konsekvens af ikke at kunne få lov
at bo i DK.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-06 17:24

B. Nice <b__nice@hotmail.com> wrote:

> Hvilket vel passende kunne være en konsekvens af ikke at kunne få lov
> at bo i DK.

Ja, de svenske politikere er jo ikke meget for at stramme
udlændingepolitikken.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 22-02-06 15:15

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke en temmelig fri tolkning af teksten: "Parret har fået
> afslag på familiesammenføring i Danmark, fordi myndighederne vurderer,
> at dets samlede tilknytning er stærkere til Libanon end til Danmark"?

Læg i øvrigt mærke til, at man ikke kan fastslå Akkaris helt nøjagtige
alder.
I linket http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=335215 er der også
skrevet 11-12-årige Akkari...
Man ved altså ikke, hvor gammel knægten.
Måske er han ældre, end han selv vi oplyse, eller yngre, og så har han snydt
med oplysningerne i sin ansøgning om dansk statsborgerskab, og det ved vi jo
godt, hvad det medfører.

J.

Fra : Thomas J.

Dato : 22-02-06 15:46

Den Wed, 22 Feb 2006 15:15:05 +0100 sendte "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>med oplysningerne i sin ansøgning om dansk statsborgerskab, og det ved vi jo

Det medfører stik imod alle regler ikke en skid når først
mediedhimmien Ole Stephensen har siddet og grædt snot sammen med den
udvisningstruede for åben skærm.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Konrad

Dato : 22-02-06 15:22

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> wrote in message

> Er det ikke en temmelig fri tolkning af teksten: "Parret har fået
> afslag på familiesammenføring i Danmark, fordi myndighederne vurderer,
> at dets samlede tilknytning er stærkere til Libanon end til Danmark"?

Jeg læste ikke linket, men erindrede det andet. Den opremsning har været
bragt tidligere i papirudgaven for nogle uger siden...Nogle af mine
kollegaer har den kedelige vane at købe EB og BT, og så falder man jo for
fristelsen

Fra : Jim

Dato : 22-02-06 15:04

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bo i...Ja, det er så slemt, at Akkari jo end ikke nænner at lade sin kone

Når de så har brændt deres pas så skal de nægtes et nyt og sparkes ad Mekka
til.

Fra : Sten Schou

Dato : 22-02-06 15:25

> [...]

> bo i...Ja, det er så slemt, at Akkari jo end ikke nænner at lade sin kone

Men åbenbart er Danmark bedre end Libanon, for han vil jo heller ikke bo
der.

Hilsen Sten

Fra : Jim

Dato : 22-02-06 15:02

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Ingen tvivl om, at malmø-lejligheden er til fødemaskinen.
Og så ved vi godt, hvad klokken er slået.
Han har hentet kællingen herop, inden der er gået 5 år.
Og så bor hun her i landet permanent med fast adresse i Sverige, til hun kan
flytte lovligt på papiret.
Det skal ondehyleme være løgn. Se at få ekspederet knægten i en fart ud af
landet. Og det kan ikke gå hurtigt nok.

J.

Fra : Sten Schou

Dato : 22-02-06 15:22

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

En ægte "flygtning", en af dem vi havde så svært ved at undvære i de glade
dage tilbage i 90'erne.
I 1985 "flygtede" de til Danmark. I 1990 "flygtede" de tilbage til Libanon,
for derefter midt i 90'erne at "flygte" til Danmark igen.
Et ægte billede på dansk flygtningepolitik, da det hele sejlede under S og R
tilbage i 90'erne.

Hilsen Sten

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-02-06 15:48

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message

> [...]
> Libanon, for derefter midt i 90'erne at "flygte" til Danmark igen.
> Et ægte billede på dansk flygtningepolitik, da det hele sejlede under S og

Men statsministeren "fastslog" dengang, at vi have "verdens strengeste
flygtningepolitik" - og det fik mig til at forske i sagen, og det viste sig
at vi havde verdens mest liberale flygtningepolitik, vi var en iota foran
Canada.

Hvad jeg fandt frem til dengang, er et par år efter blevet verificeret af
OECD.

Fra : Konrad

Dato : 22-02-06 16:02

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> [...]
sig
> at vi havde verdens mest liberale flygtningepolitik, vi var en iota foran

Indvandrerlykkelandet Canada, tolerancens og multikulturalitetens uopnåelige
højborg, hvor muslimer i disse tider, ifølge en notits i Politiken forleden,
rådes af deres imamer til ikke at tage toget hjem alene om aftenen, fordi
der har været nogle tilsyneladende racistisk motiverede overfald på det
seneste.

Fra : Kim2000

Dato : 22-02-06 16:17

> [...]
> rådes af deres imamer til ikke at tage toget hjem alene om aftenen, fordi
> der har været nogle tilsyneladende racistisk motiverede overfald på det

Og tager vi i mente at de samme imaner har fortalte at Danmark er et
fremmedfjendtligt land, så fortæller det os alt om deres troværdighed.

Fra : Jan Lassen

Dato : 22-02-06 17:38

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og tager vi i mente at de samme imaner har fortalte at Danmark er et
> fremmedfjendtligt land, så fortæller det os alt om deres troværdighed.

Det faktum, at vi ikke på intet tidspunkt har inviteret disse mennesker til
at komme herop, og pådutte os deres middeladelige levemåde, skal vi vel ikke
bare finde os i.
Når de så alligevel kommer som en tyv om natten, for at slå sig ned i vores
land, er det vel rimeligt vi kræver de skal overholde vores love, såvel de
skrevne som uskrevne, lære om hvordan man opføre sig her til lands, samt
bidrage til vores fælles kasse kan vel ikke tolkes som fremmefjendsk??
Det er som om det er os der skal integreres og ikke dem...
Hvor mange religioner skal man lære før det er nok, skulle vi til at lære
deres religinon skal vi vel også lære alle andres.
De har allerede fået indført alt for meget her i landet, hallal slagtet dyr,
hvad vores børn skal spise i nogle skoler, hvornår vi selv kan benytte
smømmehallerne osv..
Det må være nok nu!! ræk dem en lillefinger og de griper om armen...
JL.

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-02-06 08:44

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i
> [...]
> flygtningepolitik" - og det fik mig til at forske i sagen, og det
> viste sig at vi havde verdens mest liberale flygtningepolitik, vi var

"Eliten" har altid løjet for os. Stol kun på Den Danske Forening og Mogens
Glistrup. Kun derfra hører man sandheden.

http://www.dendanskeforening.dk/
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-06 09:32

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> "Eliten" har altid løjet for os. Stol kun på Den Danske Forening og
> Mogens
> Glistrup. Kun derfra hører man sandheden.
>
> http://www.dendanskeforening.dk/

Og DDF er stueren nok til dem der elsker "akademisk tilgang"

"Om man kalder mig Messias eller djævel er underordnet, Jeg vil i
folketinget ved at udstille mig selv som værst tænkelig." Glistrup
1999

"Det afgørende er om man har god samvittighed. Tror de , at kætterne
havde kuldegysninger, når de blev brændt på bålet i 30-årskrigen? De
følte allersnarest stolthed." Glistrup 7 feb 1971 i JP

"Har du aldrig hørt , hvordan man argumenterer vedrørende Barsebäck
eller pesticider i landbrugsvarer og så videre ? Enhver tvivl skal
komme det onde til skade, og derfor gør det ikke så meget, om man
kommer til at udvise 100 000 for mange. Vi er i forvejen for mange på
den danske jord, så om vi kommer til at sende 3-4-500 000 for mange
ud, det gør ikke noget . Det ville være værre, hvis vi kom til at
sende for få ud. Glistrup EB 13okt99

Negerhøvdingene skal stadig støttes og ambassaden i Beograd stadig
udsmykkes. Glistrup

"I årtier blev han gjort til grin i pressen. I dag er der ingen der
rynker på næsen af Glistrups advarsler mod masseindvandring." EB 6
feb 04

" "Når en tibetansk bjergged har fået en torn i foden, er det
ikke et dansk problem. " Mogens Glistrup.

" Otto Leisners uhøjtidelige fædreland tilhører de Osvald Helmuth -
æetlinge, som kom ind fra Korsbæk med Halfdan Rasmussens Fire-tog. I
dette livsmønster forløber vore tilværelser på fælles traditioner, som
udløser ro og tryghed i vort lille danske smørhul." Glistrup

"Når man ser hvor mange invalidepensionister vi har, skulle man tro at
der var gået en

atomkrig over landet

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-02-06 22:03

Sten Schou wrote:
> [...]
> for derefter midt i 90'erne at "flygte" til Danmark igen.
> Et ægte billede på dansk flygtningepolitik, da det hele sejlede under S og R

Ja, de var/er kraftedme nogen idioter... Det glemmer jeg aldrig - derfor
har de heller ikke fortjent regeringsmagten igen fordi man ved sgu'
aldrig om de kunne finde på det igen (det kunne de sgu' sikkert)...

Best regards / Med venlig hilsen
Martin Jørgensen

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-02-06 08:57

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i

> [...]
> derfor har de heller ikke fortjent regeringsmagten igen fordi man ved
> sgu' aldrig om de kunne finde på det igen (det kunne de sgu'

Det var jo de dumme danske vælgere, der selv har stemt på idioterne. Jeg er
heldigvis uskyldig, idet jeg begyndte at stemme på Glistrup/Frp./DF
allerede ved valget i 1982. Når jeg i 90'erne påstod, at muhamedanernes
indtog i Danmark var Danmarks største problem, blev man blot spurgt om man
ikke led af paranoia eller om man ikke var "racist".

Jeg er gal over at mine medborgere her i Danmark, er(var?) nogle lalleglade
idioter, der ikke fatter en skid af noget som helst. Der findes stadig
halalhippier og "humanister", der siger: "Der skal være plads til os alle".
NEJ, der skal ikke være plads til knivstikkende, morderiske og voldtagende
muhamedanere her i vort land. Der skal heller ikke være plads til
asylsvindlere og deres familiesammenførte. Hver gang en "flygtning" rejser
hjem på ferie i sit hjemland, så skal han ikke have lov til atter at
indrejse i Danmark. Der skal kun være plads til muhamedanerne i
Muhamedanien, og det ville der også være, hvis de ikke formerede sig som et
lille pelsklædt dyr.
--
NoTrabajo