Vil brænde danske pas
Fra : Tveskaeg

Dato : 22-02-06 14:24

Fra : Thomas J.

Dato : 22-02-06 14:48

Den Wed, 22 Feb 2006 14:24:02 +0100 sendte Tveskaeg <nobody@noone.com>
følgende røgsignaler:

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=336381
>
>Akari kører med klatten. Igen!

Hvad med at brænde opholdstilladelsen og sygesikringsbeviset nede i de
vilde lande hvor de er flygtet fra, men dog gerne tager til på ferier?

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : W.P.

Dato : 22-02-06 15:05

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i melding news:emqov1pmtqcnenrh1o86s998k2p7tl15tl@4ax.com...
> [...]
>
> Hvad med at brænde opholdstilladelsen og sygesikringsbeviset nede i de
> vilde lande hvor de er flygtet fra, men dog gerne tager til på ferier?

Dette er virkelig et godt påfund! Kære muslimer, brænd omgående jeres pass,
jeres diverse danske ID kort som sysikringskort, bankkort, dankort, og især
opholdstilladelsen.

Nedlæg gerne alt arbejde for altid, så andre kan få jeres pladser.

Når det er gjort, så kan I krænke os endnu mere ved at vende os ryggen og
forlade landet. Der skal ikke være et øje tørt når det sker.

Nu viser disse musemuhomsedaner hvor intelligente de er.

Og kære danskere. Bojkot muhammedanske virksomheder, svindelkiosker, og
restauranter, og grønthandlere. Lad dem spise sandkager, og drikke rå olie
til.

W.P

Fra : Egon Stich

Dato : 22-02-06 15:27

"W.P." <dont@mailme.com> skrev i en meddelelse

> Nedlæg gerne alt arbejde for altid, så andre kan få jeres pladser.

Mon "strejken" kunne lægges på en udbetalingsdag?
Jeg mener, sparet bistand ville da hjælpe på statskassen?

ES

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-02-06 19:29

Egon Stich wrote:
> "W.P." <dont@mailme.com> skrev i en meddelelse

> Mon "strejken" kunne lægges på en udbetalingsdag?
> Jeg mener, sparet bistand ville da hjælpe på statskassen?

Bistandsklienterne forlanger vel at blive trukket for strejkedagen uanset
hvilken det måtte være?

Fra : Jim

Dato : 22-02-06 15:06

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Akari kører med klatten. Igen!

Og når alle muhamsere har nedlagt arbejdet kollektivt, så må de vel finde
sig i, at en anden har overtaget jobbet, når de vil på job igen.
Og når de selv har valgt ikke at arbejde, så er de heller ikke berettiget
til dagpenge de første 5 uger.
Sikke en masse penge staten sparer.

J.

Fra : Thomas J.

Dato : 22-02-06 15:43

Den Wed, 22 Feb 2006 15:06:04 +0100 sendte "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>sig i, at en anden har overtaget jobbet, når de vil på job igen.
>Og når de selv har valgt ikke at arbejde, så er de heller ikke berettiget

3 uger...

>Sikke en masse penge staten sparer.

Ja, og hvis de ikke forsørge sig selv og deres familie så ryger deres
familisammenførte ægtefæller vel tilbage til Satoverstyristan.

Burn baby, burn ...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Jim

Dato : 22-02-06 17:37

skrev i en meddelelse news:mvtov15b78br42d8rcgr9fjfe797naeerm@4ax.com...
> [...]
>
> Ja, og hvis de ikke forsørge sig selv og deres familie så ryger deres
> familisammenførte ægtefæller vel tilbage til Satoverstyristan.

Hedder det ikke "Burn motherfucker, burn"! ?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-02-06 21:58

Jim wrote:
> [...]
> sig i, at en anden har overtaget jobbet, når de vil på job igen.
> Og når de selv har valgt ikke at arbejde, så er de heller ikke berettiget

Bortset fra, at så går de jo ud og laver kriminalitet som sædvanligt.

Best regards / Med venlig hilsen
Martin Jørgensen

Fra : Jim

Dato : 22-02-06 22:06

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Bortset fra, at så går de jo ud og laver kriminalitet som sædvanligt.

Så er der jo bare endnu et incitament til at få sparket dem ad Mekka til.

Fra : Frank

Dato : 22-02-06 15:10

Hej

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Akari kører med klatten. Igen!

Det forekommer mig at være en temmelig tom og ret tåbeligt demonstration.

Tom da der igen konsekvenser er af handlingen, ud over at han skal ud og
have et nyt pas, med de omkostninger der nu engang har.

Han/de midster hverken statsborgerskab eller opholdstilladelse

Og tåbelig, da det yderlige vil isolerer Islamisterne og få de moderade
muslimer til at lægge afstand til dem

Men der vist ikke nogle der har påstået at Akari har den store forståelse af
hvordan han handlinger bliver opfattet i det omgivende samfund.

--
Frank

If we have to use force, it is because we are America. We are the
indispensable nation. We stand tall. We see further into the future.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-02-06 03:34

Tveskaeg skrev:

> Akari kører med klatten. Igen!

Det er altså temmeligt ironisk, det her:

Da Martin Luther i slutningen af 1520 fik nok af den Katolske Kirkes
trusler om bål og brand, brændte han selv som symbolsk gestus en bog
indeholdende den daværende katolske kirkeret - som han munk ellers
skulle forestilles at være underlagt - sammen med den
"trussel-om-band-bulle", han havde fået tilsendt fra Paven.

Og ja, han tog altså dermed konsekvensen af sin evangeliske tro, idet
han således med denne gestus DEFINITIVT "meldte sig ud" af Den Katolske
Kirke. (Selve Wormsrigsdagen i begyndelsen af 1521 synes således at have
været en ren formalsag til sammenligning!)

Jeg kan kun opfatte disse såkaldte "nydanskeres" gestus på samme måde:
De ønsker at åbenlyst vise, at de vil melde sig ud af det danske samfund
ved at brænde det mest håndgribelige dokumentbevis for deres danske
statsborgerskab.

Fint nok. Dèt er så op til dem.

Men hvis det stod til mig, vil der bare ikke blive mulighed for disse
mennesker for at "forny" deres danske pas, når de åbenbart ringeagter
deres danske statsborgerskab i dèn grad.

Jeg vil kun kunne græde tørre tårer over sådan en handling, og gerne
ivrigt imødegå den med forslag om at staten - som en sidste flink og
næstekærlig gestus over for disse utaknemmelige nasserskarn af nogle
islamofascistiske svinepikke - betaler deres respektive
envejsflybilletter til deres respektive hjemlande, hvor de så kan prøve
at eksperimentere med krav om Sharia-lovgivning.

SÅ er det slut: SMUT!

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-06 08:16

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:43fd1ef6$0$47045$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> envejsflybilletter til deres respektive hjemlande, hvor de så kan
> prøve at eksperimentere med krav om Sharia-lovgivning.

Engang var min gode ven/bekendte Anders Peter Johnsen meget
DF-kritisk, og nævnte jeg udvisninger, så var det "ren Hitlersk
Nyrnberglov"

Men revisionismens frø spirer og folk indser at selvom nazierne var
voldelige og snævertsynede og levede i en anden tid, så er der noget
vi godt kunne lære mht at holde afstand til kulturfremmede. Japanernes
nulkriminalitet skyldes bl.a., at de altid afviser muslimindvandrere
udover et træningsophold på max 3 år

Havde de 30% tysk-integrerede jøder kunne adskilles fra de 70%
ortodokse netop-pogrom-indvandrede polske ørelok-jøder, der ifølge
anti-antisemitten Nietzsche "lugtede"
- så havde Hitler kun udvist de kulturfremmede
Han og andre topnazier havde jødiske venner, læger, frisører, osv ,
som de var kede af at bryde med

Men lovgivning kræver skarpe , *administrerbare* grænser og skulle en
muhamedanerudvisning fra DK ramme Naser Khader, så er det en
omkostning der er til at bære.
Han er kun et redskab til at få danskerne til at tro, at
muslim-integration er mulig., og nærmer vi os DKmuslimfrit-fyrtårnet,
så er det tid at debatere dispensationer.