Stand up for Denmark! Why are we not defe~
Fra : Jan Nielsen

Dato : 22-02-06 12:32

Fra : Lyrik

Dato : 22-02-06 13:11

"Jan Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3piov1hq2mvtjqmfjvav3g5070bh6rbhho@4ax.com...

> http://www.slate.com/id/2136714/
> --
> - JN -
+++++++++++++++++++++++++
We have colonized You "anglophilians" several times. We were the "Anglo" in
the Anglo Saxians. We were the Normans in the Bayoux tapestry.
And now we are the Danes to envigorate the values You do not dare to defend
becaurse of the politic "correct" attitude to the 1. amendment that spit on
your christian inheritance and leave you with anything is equal values.

Your bad consience-support)) is very likeable, and will soon conquer the
rest of the US of A.))

Greets and "be always glad" becourse God will make everything click for the
ones he loves.

Jens Erik Bech

Fra : Jan Nielsen

Dato : 22-02-06 13:54

On Wed, 22 Feb 2006 13:10:41 +0100, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:

>Your bad consience-support)) is very likeable, and will soon conquer the
>rest of the US of A.))

Du behøver ett åe snakk' uénlansk... je´fra Fyyn... ;)

"Being Politically Correct means always having to say you're sorry."
   Charles Osgood

--
- JN -

Fra : T.Liljeberg

Dato : 28-02-06 07:18

On Wed, 22 Feb 2006 12:32:05 +0100, in dk.politik Jan Nielsen
<morgan@post8.tele.dk> wrote:

>http://www.slate.com/id/2136714/

Mange goder artikler på Slate om emnet. Christopher Hitchens artikel,
der er linket ovenfor er især god.

Fra : T.Liljeberg

Dato : 28-02-06 07:28

On Mon, 27 Feb 2006 22:18:02 -0800, in dk.politik T.Liljeberg
<tl_dp@adelphia.net> wrote:

>Mange goder artikler på Slate om emnet. Christopher Hitchens artikel,
>der er linket ovenfor er især god.

Er islam kompatibel med liberalt, vestligt demokrati?
<http://www.slate.com/id/2135820/>

Fra : Lyrik

Dato : 28-02-06 12:40

"T.Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

> Er islam kompatibel med liberalt, vestligt demokrati?
> <http://www.slate.com/id/2135820/>
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nej det er ikke, kort og godt. alle ved det, alle kan se det. Islam er en
sygdom med metastaser i det vestlige samfund.
Der skal en grundig kemoterapi til. Sygdommen skal fjernes totalt så det
vestlige legeme kan hele.

CH er anglophil forblommet og overdrevent hensyntagende som de jo er de
anglophile.
Han kredser uden om sin konklusion og skal have alle mulige, helst de
rigtige og autoriserede til at stille konklusionen.
Helst skal muslimernes ledere selv stille den. Det gør de jo så tit, men
vurderer de mon sig selv rigtigt? Og så videre i en runddans om den varme
grød.

For de anglophile har jo besluttet ikke at vælge noget at føle for! Og nu er
der noget som vækker deres afsky??!
Skulle det virkelig være nødvendigt at tage afstand til en kultur i stedet
for at dømme dem alle lige gode og vigtige? Surprise, surprise! For folk
hvis filosofi er "Equilibrium."

Og så må CH acceptere konklusionen mens han dog holder fast ved det sidste
danserindeslør der skal dække hans blusel som står stiv og strunk bag sløret
for at røvpule islam!

Undskyld til de anglophile, hvis jeg løsnede slipset fra min T-shirt. Men
sådan er vi danske.

Hilsen
Jens

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-02-06 12:55

T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net> wrote:

> Er islam kompatibel med liberalt, vestligt demokrati?
> <http://www.slate.com/id/2135820/>

Nej. Det har Rudy Rummel's forskning også vist.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk