HOVSA !! Vore pengesedler er nu helt forbu~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 22-02-06 11:34

Vore pengesedler er nu helt forbudte og ulovlige at bruge til betaling
af alt, der koster over 100.000 kr.

Det vedtog Folketinget i går!
Kilde: ErhvervsBladet onsdag 22. februar 2006, side 4.

Mens alle er optaget af tegninger, kører lovkværnen i døgndrift.

Ingen har da hørt om denne vanvittige lov om pengesedler, der nu ER
vedtaget og altså må have været til behandling 3 gange!

Masser af ubehagelige, besværlige og livsforpestende love vedtages i
stor hast, mens alle er optaget af de der tegninger.

Når det endelig snart toner af, vågner alle op til en ny politistat, som
ingen tidligere har set magen til ........

Eksempelvis blev jeg, der kører meget, i går tirsdag, stoppet TRE gange
i disse razziaer, hvor alle bliver tjekket for fart, seler, druk,
mobiltelefon, dyttens tilstand og at alle børn er hårdt fastspændt i så
mange seler som muligt.
Det tager 20 minutter hver gang, - altså en hel spildt time ialt.

Ganske vist gav det ingen problemer.
Jeg kører nemlig aldrig for stærkt, drikker intet i 24 timer før
bilkørsel, medbringer altid en sekretær, der taler i mobil for mig, mine
biler synes frivilligt hvert halve år hos Applus+ og udskiftes helt
hvert år.
Medbragte børn under 30 år samt alle voksne og hunde i mine biler er
altid fastspændte og tilses konstant af den medbragte nurse, der
tjekker, at de kan trække vejret i alle selerne.
Desuden medbringer jeg altid en kuffert med alle papirer for bilerne,
registreringsattester, toldattester, forsikringskvitteringer,
synsrapporter og ejerforhold.
Jeg gennemgår altid denne kuffert ude på køleren i al slags vejr med
betjentene til de ikke gider, at høre mere og man endelig kan fortsætte.

Men det er jo så sandelig godt, at vi har den fine kontrol af alt ...
Hvad ville det dog ellers ikke ende med??

- Så ville alle folk jo køre rundt - altid med speederen i bund og
rasende fart hen over alle bumpene, uden kørekort, skidefulde i rustne
vrag uden lys og bremser, hængende ud af de manglende bildøre uden
seler, ævlende fordrukkent sludder ud i tre mobiltelefoner på én gang -
og børnene ville for længst være faldet ud og ligge rundt om på vejene.

Vi kan jo intet selv finde ud af uden love for alt ..............

- Og det er jo bare så godt, at vi alle med tiden lærer at give afkald
på alt det, vi gerne vil - for i stedet at gøre det rette!

Ulrich Valera
Kuffertsælger

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-02-06 12:23

Ulrich Valera wrote:

[snip]

Tak for dagens første sunde latter. Mer af det, tak.

ROFL

Fra : Ulrich Valera

Dato : 22-02-06 13:37

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> Ulrich Valera wrote:
>

> [snip]
>
> Tak for dagens første sunde latter. Mer af det, tak.
>
> ROFL

Selv Tak!

Desværre kan man ikke sige: Ingen Årsag!

Ulrich

Fra : Lyrik

Dato : 22-02-06 13:40

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange seler som muligt.
> Det tager 20 minutter hver gang, - altså en hel spildt time ialt.
Fint indlæg. Og morsomt.
Den overnidkærhed som der vises på landevejnen var bedre brugt andetsteds.
Hvis borgeren overholder 0,8 promille, så laves det om til 0,2. Hvis han
overholder 0,2, så laves det om til 0,0 og så videre.
Det det handler om er nemlig at have den samme klapjagt uansét hvad borgeren
gør!
Det samme antal nidkære kontrollanter.

Hilsen
Jens