'Holland får Europas skrappeste optagelses~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 21-02-06 23:35

>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : Kim2000

Dato : 21-02-06 23:55

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> skrev i en meddelelse
news:1140561284.613689.226570@g44g2000cwa.googlegroups.com...

-----------

På en måde er det helt uhyggeligt at det bliver betragtet som en hård prøve.
Indvandren skal vise man kan tale og forstå sproget og det mest basale i
landet. Det lyder meget rimeligt.

mvh
Kim

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-02-06 07:13

Kim2000 wrote:
> [...]
> Indvandren skal vise man kan tale og forstå sproget og det mest basale i

Genialt... Det kan vi lære fra.

Best regards / Med venlig hilsen
Martin Jørgensen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-06 07:37

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in message

> Genialt... Det kan vi lære fra.

At give opholdstilladelse til torturoffer er at forære bort millioner
af bistandskroner og dræbe 0,1% af en dansker sådan cirka, så
Politikens satire om at vi spørger dem om subtiliteter om Kierkegaards
filosofi kan besvares med, at hvis de føler noget for DK, så kan de
bare lære den filosofi. Og sprog. Og vi skal ikke undervise dem, de
kan finde venner at lære fra.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-06 10:53

> Politikens satire om at vi spørger dem om subtiliteter om
> Kierkegaards filosofi kan besvares med, at hvis de føler noget for
> DK, så kan de bare lære den filosofi.

At uddanne sig i danske forhold er ydmygende når man er arrogant
helligkriger og alle danske sagsbehandlere siger "Bliv du ved med at
føle dig som overmenneske" men det er sundt at de ydmyger sig og
SPØRGER og skal bestå en skrap Søren Krarupsk eksamen'

" He who asks is a fool for five minutes, but he who does not
ask remains a fool forever.Chinese proverb

"Hvis et andet menneske generer dig,så tak denne person, da han giver
dig mulighed for at hæve dig i tolerance" Dalai Lama

DE MÅ FINDE SIG I AT SKULLE suge til sig af vor kultur, som DE IKKE
BRYDER SIG OM - eller rejse hjem

" Jeg er altid villig til at lære, selv om jeg ikke bryder
mig om at blive undervist. Winston Churchill

Danske børns skoler må gerne være en leg, men det kan vi ikke
garantere til de der vil have plads ved det danske tagselvbord

" Uddannelsens rødder er bitre, men dens frugt er sød.
Aristotles

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 22-02-06 12:48

"Kim2000" ha scritto nel messaggio

> [...]
>Indvandren skal vise man kan tale og forstå sproget og det mest basale i

Jag tycker det verkar högst orimligt att invandrare i t ex Sverrig, DanmarKKK
och Noreg skall genomgå språkprov i holländska att få bli medborgare i
respektive land.

--
This row is intentionally left blank.

"Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.
Jag tyckte bara inte om invandrare."
- John Ausonius "Lasermannen"

Fra : Anneli

Dato : 22-02-06 07:25

Martin Jørgensen skrev:

> Genialt... Det kan vi lære fra.

Folkpartiet föreslog något liknande här, för några år sedan, som
krav för medborgarskap och blev totalt nedgjorda som varande hemska
reaktionärer och rasister.

Anneli

Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-06 07:57

Anneli <Anneli.halme@gmail.com> wrote:

> Folkpartiet föreslog något liknande här, för några år sedan, som
> krav för medborgarskap och blev totalt nedgjorda som varande hemska
> reaktionärer och rasister.

Hvornår mon Sverige får etableret simultantolkning til de
indvandrersprog, der er repræsenteret i Riksdagen, så parlamentarikerne
kan sidde med høretelefoner på, som de gør i Europaparlamentet?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 22-02-06 12:28

On 21 Feb 2006 22:24:37 -0800, "Anneli" <Anneli.halme@gmail.com>
wrote:

>Folkpartiet föreslog något liknande här, för några år sedan, som
>krav för medborgarskap och blev totalt nedgjorda som varande hemska
>reaktionärer och rasister.
>
>Anneli

typisk, når argumeter slipper op dømoniserer man det man ikke kan lide

i mange sammenhænge er der også nogen som meget hellere vil dræbe
budbringeren der kommer med dårligt nyt, end tage stilling til nyheden

i virkeligheden er koranfacisme ikke bedre end nazisme/marxisme

Kaj Munnk skrev:
Vi er trætte af den gode tone, vi vil have sandhed
"Sandheden er ikke for forsigtige folk, de skal ikke have sandhed men
sofa. Spørg aldrig,aldrig, aldrig om det kan nytte, spørg om det er
sandhed. Jeg spørger ikke om følgen. Jeg spørger om sandheden.
Sandheden er ikke rolig og værdig og ophøjet, den bider og river og
slår."

Fra : Stefan Silfverberg

Dato : 22-02-06 07:45

Michael Laudahn skrev:

Det tycks likna det system som Kanada haft i många år.

Stefan Silfverberg

Fra : Tokarev

Dato : 22-02-06 08:01

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message
> [...]

Det där är ganska enkel....man behöver bara lära sig en enkel fras

*DÖD ÅT ALLA KRISTNA OTROGNA SVIN*

eller

*Jag gör som immamen säger åt mig, nationen som ger mig pengar är naiva
dumma idioter*

eller

*jag har ingen egen hjärna, jag kan inte läsa*

Fra : Aksel

Dato : 22-02-06 11:36

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> skrev i en meddelelse

Ja det er svære spørgsmål.

Se på et billede, "Er det Wilhelm af Oranien eller Prinsesse Maxima?"
"Er januar en dag eller en måned?"

Hilsen Aksel