tal ikke på mine vegne
Fra : @

Dato : 21-02-06 21:27

<----------->
Jeg har understreget, at hverken den danske regering eller det danske
folk har nogen intentioner om at krænke muslimer eller medlemmer af
nogen anden trosretning, sagde han på pressemødet.
<-------------->

religioner er nu i mindst fem generationer blevet hånet krænket
spiddet af satiren og gjort til grin i den danske presse,
kan nogen give mig een eneneste grund til at stoppe nu?

er i virkelig så lette at skræmme ?

min ytringsfrihed skal ikke bøjes nedtones eller gøres pæn,
den behøver ikke engang at være stueren

jeg ønsker at beholde min ret til at kalde tingene ved rette navn

og til at gøre grin med alle pædofeter og andre rabiate mørkemænd
når det passer mig

de kan højest slå mig ihjel

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-06 21:49

"@" <1@invalid.net> wrote in message
> [...]
> spiddet af satiren og gjort til grin i den danske presse,
> kan nogen give mig een eneneste grund til at stoppe nu?

Den religion at sex kræver cirka samme alder, bør også gøres til grin.
Afkriminaliser pædofili

Så vil forældre omsider tage ansvaret på sig og lære deres børn at
sige nej til fremmede slikonkler incl pædofilpædagoger

Falsk tryghed er eneste resultat af nuværende overregulering og
strafliderlighed

Fra : HrSvendsen

Dato : 21-02-06 21:53

@ wrote:
> [...]
> folk har nogen intentioner om at krænke muslimer eller medlemmer af
> nogen anden trosretning, sagde han på pressemødet.

Heller ikke på mine vegne. Den dag, jeg underkaster mig et bud om ikke at
krænke nogen af nogensomhelst trosretning, kommer aldrig.

Det talte og skrevne ord skal være frit - for Loke som for Thor, og enhver,
der ønsker det anderledes, er ikke det skidt værd, jeg træder på.