Er de smarte eller ?
Fra : John

Dato : 21-02-06 21:02

Jeg sad lige og hørte i radioavisen, at fortalerne for Tyrkisk optagelse i
EU vil have Tyrkiet på banen som mægler imellem EU og den muslimske verden.
En smuk tanke hvis de kan rede ARLA og andre firmaers omsætning i den
muslimske verden så skylder vi dem jo lidt opbakning ved de træge EU
forhandlinger, og er det egentlig så slemt at få dem med "i det gode
selskab" et selskab der er i fuld gang med at sælge ud, af de
rettigheder der er opnået igennem flere krige med mange millioner døde.
Et selskab med ca 450 millioner indbyggere,
hvoraf ca 30 millioner er muslimer, eller ca 7%

Når vore venner i Tyrkiet kommer med i EU på grund af deres store indsats
med at rede "ARLA " så vil EU blive en familie med 516 millioner
indbyggere hvoraf 95 millioner eller 22% er muslimer.
Prognoserne for 2050 siger at der vil være ca 100 millioner Tyrkere hvor
indbyggertallet i det nuværende EU vil være faldende, i kan selv regne
videre.
Vore børn og børnebørn får noget at se til.

mvh john

Fra : Jim

Dato : 23-02-06 00:57

"John" <johnkp@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> videre.
> Vore børn og børnebørn får noget at se til.

30 mio?
Kan du tælle til 70 mio? + dem, dom allerede har indtaget europæisk jord.
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/tu.html

Og fortæl os så lige engang til, hvorfor et land uden for Europa skulle
gøres til medlem af EU?

Jeg håber, at du joker..

J.

Fra : John

Dato : 23-02-06 15:24

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/tu.html
>
> Og fortæl os så lige engang til, hvorfor et land uden for Europa skulle

30 mil muslimer, er det man gætter på, der er i EU idag
på grund af de forskellige og mangelfulde opgørelser,
er det umuligt at komme det meget nærmere.
Og det ser da heldigvis også ud til, at Anders Fog takker nej, til at få
hjælp fra Tyrkiet i den aktuelle sag.
Det ville også være ubærligt, hvis vi skulle støtte en optagelse som tak
for hjælpen.

john

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-02-06 17:53

John wrote:
-snip-

> [...]
> hjælp fra Tyrkiet i den aktuelle sag.
> Det ville også være ubærligt, hvis vi skulle støtte en optagelse som tak

Vi kunne tilbyde at eksportere dem til USA - de elsker jo de sorte og
mener ikke at vi har tilpas respekt for deres terrorist-religion. Derfor
ville de sikkert passe meget godt sammen... Men det ved vi jo alle at
USA ikke vil gå med til - at kritisere DK vil man gerne, man at tage
skridtet ud og sige: Kom til USA vil man ikke...

Best regards / Med venlig hilsen
Martin Jørgensen