Islam ind ad bagdøren
Fra : Norma

Dato : 21-02-06 20:16

For tiden sporer jeg et kraftigt spring fremad for muslimer verden over.

For mens muslimer i Mellemøsten fyrer den af og afbrænder flag og
ambassader, så forholder Europas muslimer sig hellige og sidder der,
dag på dag og prædiker Islam for åben skærm,

Islam er hverken dit eller dat, men tvært imod fred og almisse osv. osv.
osv.

Men vi føler os åh, så krænkede, efter at vores imamer har gjort os
opmærksomme på, at der i Jyllandsposten er bragt billeder af Mohammad,
"vores" profet, og vi kan ikke tolerere at man kan lave tegninger af ham.
Så vi støtter vores mellemøstlige landsmænd, der brænder ambassader og flag
af, boykotter danske varer, med mere, uden at vi selv vil tage nogen som
helst konsekvens heraf, så som selv at boykotte danske varer og Danmark,
f.eks. finde os et andet sted at bo, lige så lidt, som vi vil stilles til
ansvar for, at vi ikke samme dag som vi så tegningerne i JP reagerede og
fortale offentligt, hvorledes vi følte.
Fordi vi så dem aldrig og vi kan ikke læse og heller ikke se
vittighedstegninger, for vi har ingen humor, det er forbudt inden for Islam,
men vi hader jer alligevel og forstår krænkelsen i vores tidligere hjemland,
fordi, vi ville selv have følt os kollektivt krænkede, hvis vi var blevet
gjort opmærksomme på, at det var således vi skulle føle!

I mens sidder danskere og andre, verden over og lytter til Islams bud om
fred og almisse, noget vi godt nok aldrig har set noget som helst til den
vestlige verden,
men det lyder da skønt, så hvorfor ikke støtte Islams bud om
næstekærlighed´?

Godt nok er den begrænset til kun at omfatte trosfæller og praktiseres ikke
i muslimske lande men alligevel, ikke?
Det lyder da altid meget godt:)

Ikke?

Norma

Fra : Per Hagemann

Dato : 22-02-06 01:24

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Godt nok er den begrænset til kun at omfatte trosfæller og praktiseres
> ikke i muslimske lande men alligevel, ikke?

Noget som danskerne har meget svært ved at gennemskue er det gennemførte
bedrag som muhamedanere i fjendeland traditionelt har praktiseret ved brug
af indsmigring, falskhed og overfladetilpasning i den indledende fase af en
invasion.

Selv eksperter som Jørgen Nielsen og Jørgen Bæk Simonsen kan ikke gennemskue
"krig er fred"-forklaringerne. De er hoppet på den falske forklaring at
djihad først og fremmest er en indre stræben og sekundært et forsvar for
troen. Jomfruer er omdøbt til rosiner, muhamedanere kaldes tolerante mod al
fornuft.

Vi må endda ikke engang kalde dem muhamedanere, fordi de angiveligt ikke
dyrker Muhamed. Den deraf affødte uvidenhed om muhamedanismens egentlige
indhold, kan sagtens have medført Muhamed-krisen, fordi nogle af tegnerne,
som fik frie hænder af Jyllands-Posten, sikkert ikke var særligt
selvcensurende, når nu de havde fået den fejlagtige oplysning at
muhamedanere slet ikke er muhamedanere, der dyrker Muhamed. På samme måde
kan en ubetænksom dansker komme med en krænkende kommentar til Abu Laban
eller en anden af deres ledere, hvorefter alle danskere af den årsag vil
blive dræbt, når muhamedanerne overtager magten. Det hjælper ikke at alle
danskere lydigt opfører sig som gode dimmier efter en magtovertagelse, hvis
en æreskrænkelse 50 år tidligere har dømt os til udryddelse.

--
Som hærfører udbredte Muhamed ideologien. Ved sin død var han statsleder for
det meste af den arabiske halvø.

Fra : Egon Stich

Dato : 22-02-06 14:34

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Selv eksperter som Jørgen Nielsen og Jørgen Bæk Simonsen

> Vi må endda ikke engang kalde dem muhamedanere, fordi de angiveligt ikke
> dyrker Muhamed.

Experter?
Overhovedet ikke..!!
Derimod politisk korrekte idioter, der ikke har respekt for sproget, men
forfægter deres "nysprog".
Som alene bruges for at understøtte egne politiske holdninger.

Det hedder, i følge det tyske Meyers Konversationsleksikon fra 1898
Muhammedanere, fordi der er tale om tilhængere af Muhammeds lære.
Enkelt, ligetil og sandt.

MVH
Egon

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-02-06 09:09

> [...]

> sekundært et forsvar for troen. Jomfruer er omdøbt til rosiner,
> muhamedanere kaldes tolerante mod al fornuft.

Gad vide om de to nævnte virkeligt er så dumme, eller om det blot er
nemmest for dem at indtage den "politisk korrekte" holdning?

> [...]
> lydigt opfører sig som gode dimmier efter en magtovertagelse, hvis en
> æreskrænkelse 50 år tidligere har dømt os til udryddelse.

Vi bliver nødt til at få muhamedanerne sendt hjem, inden de bliver stærke
nok til at de begynder at slå os ihjel, i endnu større tal end de allerede
gør.
--
NoTrabajo

Fra : Per Hagemann

Dato : 23-02-06 15:08

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i

> Gad vide om de to nævnte virkeligt er så dumme, eller om det blot er
> nemmest for dem at indtage den "politisk korrekte" holdning?

De er apologeter, det vil sige behagesyge vedr. den gruppe mennesker de
forsker om. Jørgen og Jørgen er sådan set bare en del af 68-generationen,
som valgte at forkaste de hæderkronede orientalisters forskningsresultater
og i stedet videreformidle søgte tolkninger fra vestlige konvertitter. Også
kætterbevægelsen Ahmadijas tolkninger har haft stor indflydelse i danske
universitetskredse.

--
Sura 9:20 "De, som tror og udvandrer (fra deres hjem) og kæmper for Allahs
sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.

Fra : Norma

Dato : 23-02-06 18:54

> [...]
>
> Gad vide om de to nævnte virkeligt er så dumme, eller om det blot er
> nemmest for dem at indtage den "politisk korrekte" holdning?

Jeg tror hverken eller, eller jeg mistror dem ikke.
De er bare nørder, der i årevis har siddet på et kontor med en fiks ide, som
de stadig tror på.
Og nu kan de ikke se skoven for bare træer.

Cool it :)
Det er lige meget, hvad man kalder muslimer, ligesom det er lige meget om
man siger bøf-sandwich eller burger!
Det har blot noget at gøre med at følge med tiden; men betyder intet.

Men derudover giver jeg dig ikke ret!
Jyllandspostens tegninger kunne have været langt værre, såfremt de var ment
som krænkende eller hånlige.
Det er de jo slet ikke!

> [...]
> nok til at de begynder at slå os ihjel, i endnu større tal end de allerede

Min jyske kæreste siger, at jeg ikke skal bekymre mig, fordi, der i Danmark
er mænd nok til at tage dem "ved hoved og røv" og smide dem ud af landet,
såfremt det kommer til konflikt, og det tror jeg på.
Men jeg har jo intet imod langt de fleste indvandrere.
Frygter blot, en gang imellem, hvad de kan manipuleres til at tro på.
At se deres religionsfæller drøne rundt i gaderne og smadre og brænde flag
af, gør mig naturligvis ikke mindre mistænksom :)

Jeg håber de, der støtter boykotten af Danmark, tager konsekvensen af deres
egen holdning, og flytter, selv om det gør de jo ikke, så måske er de en
slags femte kolonne, der vil falde os i ryggen, hvis der bliver krig?

Det tror jeg i grunden selv på.
Men derfor er der jo ingen fare her og nu, og jeg synes det er mere synd for
muslimer, end der er for os.
For, hvor må de dog leve et kedeligt og indholdsløst liv, med alle de
fordomme de har.
Og det gør de også.

Norma

Fra : Bruno Christensen

Dato : 25-02-06 13:17

On Thu, 23 Feb 2006 18:53:59 +0100, Norma wrote:

> Det er lige meget, hvad man kalder muslimer, ligesom det er lige meget om
> man siger bøf-sandwich eller burger!

Der er nu ikke salat i en bøf-sandwich der imod sennep & ketchup, som ikke
er i burgeren, så helt lige meget er det ikke.

/|\
/\
Bruno

Fra : Norma

Dato : 25-02-06 18:26

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> Der er nu ikke salat i en bøf-sandwich der imod sennep & ketchup, som ikke
> er i burgeren, så helt lige meget er det ikke.

> [...]

Ligegyldig indvending.

Hvilket blot bekræfter, hvad jeg siger, nemlig, at såfremt sproget er
vanskeligt, så må man uddybe sig nærmere.
Bed du bare om en hakkebøf mellem to stykker brød med sennep og ketchup men
uden salat, hvis det er hvad du ønsker.

Norma