David Irving
Fra : Norma

Dato : 21-02-06 19:35

David Irving er nu idømt 3 års fængsel for i 19989, i Østrig, at have udtryk
tvivl omkring eksistensen af gaskamre i Auschwitz.

Manden har skrevet adskillige fremragende historiebøger.

Men lige akkurat den konklusion, han nåede frem til her er det politisk
forbudt at ytre.

Selv16 år efter at de er udtalt og selv efter, at, der er sagt undskyld, for
i retten sagde han, at han var blevet klogere, skønt verden er vel ikke?

Og jeg kan ikke lade være med at se sagen som en fundamentalistisk
manifestation af, hvor ytringsfrihedens grænser nås!

Íkke mindst set i lyset af, at de muslimske lande nu "truer" med at bringe
vittigheder omkring Holocaust-myten.

Hvorfor giver vi de andre lande i Europa dem ved til bålet, ved en sådan
dom????

Det ser for mig ud som selvmord!

Fordi, der er jo selvfølgelig også i vores del af verden ting vi ikke ønsker
at blive konfronteret med,

så som spørgsmålet: "lavede tyskere sæbe af jøder og vaskede sig i det, for
60 år siden, og ville en befolkning, besat af racisme og renlighed,
nogensinde vaske sig i sæbe fremstillet af en i deres øjne underlegen og
ulækker race?"

Norma

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-06 20:44

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> det, for 60 år siden, og ville en befolkning, besat af racisme og
> renlighed, nogensinde vaske sig i sæbe fremstillet af en i deres

"RIF" = Reich Industrie Fatt lød firmanavnet indgraveret på visse
typer sæbe, og de allierede valgte at fortolke forkortelsen som Reine
Iudiches Fatt, for at få nogle had-fordomme op at stå.

Enhver kemiker ved at fremstilling af sæbe udfra døde kadavere er kun
rentablet hvis de har tykt fedtlag, og det gjaldt næppe magre
tyfusdøde fanger.

En enkelt kemiker der håbede ikke at blive sendt til Østfronten ved at
konstruere sig en forskningsopgave, udførte forsøg og indleverede til
Himmler en beregning af den elendige rentabilitet ved sådan
sæbefremstilling - videre kom det projekt selvfølgelig ikke

Men allerede under WW1 opdigtede allieret krigspropaganda at tyskere
var afstumpede psykopatiske untermensch der ikke havde respekt for
faldne soldater og kogte dem til lim og sæbe.
At skøre ideer opstår under en krig, kan måske forstås. Men at USA
stod bag Simon Wiesentahls lallevrøvl om jødesæbe viser lidt om
sandfærdighed hos de amerikanske sejrherrer i Nyrnbergproces-årene
efter krigen

"Sejrherrerne skriver historien", vitsede allerede kirkefaderen
Augustin.

Fra : Rea721

Dato : 21-02-06 21:48

I news:43fb5d58$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev Norma følgende tekst:

> David Irving er nu idømt 3 års fængsel for i 19989, i Østrig, at have
> udtryk tvivl omkring eksistensen af gaskamre i Auschwitz.

Udtrykt tvivl?!? Er det ikke lidt en omskrivning af faktuelle forhold?

> Manden har skrevet adskillige fremragende historiebøger.

"fremragende historiebøger" kan der vist med god grund sås tvivl om, hvis en
"historiker" kan komme til den konklusion at gaskamre ikke fantes.

Det er en.... OMer...

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-02-06 23:21

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> David Irving er nu idømt 3 års fængsel for i 19989, i Østrig, at have
udtryk
> tvivl omkring eksistensen af gaskamre i Auschwitz.

Her er en af dem der skældte mig ud for at være nazisympatisør og nu mener
Norma at manden der kaldes for Hitlers spinddoktor "har skrevet adskillige
fremragende historiebøger" og at Holocaust er en myte.

Fra : Norma

Dato : 28-02-06 19:11

> [...]
> for 60 år siden, og ville en befolkning, besat af racisme og renlighed,
> nogensinde vaske sig i sæbe fremstillet af en i deres øjne underlegen og

I ´kan ignorere denne her meddelelse alt det I vil, men vi kan ikke lukke
øjnene for, at sagen er absurd i forhold til vores forventning om
ytringsfrihed, noget østrigerne i hvert fald tydeligvis ses ikke at støtte.
Der bliver man dømt for ytringer udtalt for 17 år siden, uanset om man
siden har skiftet mening, grundet forskning, og uanset, at det forekommer
mig absurd, at man ikke må mene, hvad man vil, uanset, hvor let ens meninger
vil kunne tilbagevises af andre.

Norma