flemming Jensen
Fra : Knud Larsen

Dato : 21-02-06 19:16

Har lige hørt denne mand, som jeg plejer at synes er lallende og jublende
politisk korrekthedens apostel, - en mand som jeg næsten ikke kunne holde ud
at høre på.

Måske er han ikke helt gakket, lad os se hans næste forestilling.

'Han nævner at hans medredaktør i England forlanger at se hans tekster
fordi: " Hvis mit hus skal brændes ned og mine børn myrdes, så vil jeg selv
være den, der har skrevet teksterne" -

Burde manden ikke anklages for islamofobi? eller mon det er bøsser eller
jehovaer, han frygter vil brænde hans familie ned??

Burde vi ikke have en obligatorisk "vi elsker Profen" dag i Danmark, ville
det ikke være en moderat begyndelse på vores langsomme ændring til et
Arabidansk samfund?

Lad os dog alle konvertere, mens vi stadig kan??

Fra : @

Dato : 21-02-06 20:23

On Tue, 21 Feb 2006 19:16:18 +0100, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

>Burde vi ikke have en obligatorisk "vi elsker Profen" dag i Danmark

jo

og vi kan få den allerede i år den 37. februar

Fra : Egon Stich

Dato : 22-02-06 14:50

> [...]
ud
> at høre på.
>
> Måske er han ikke helt gakket, lad os se hans næste forestilling.

Det fineste han sagde var noget i retning af:

"Nu er vi lige blevet færdige med indre missions mørkemænd.
Og nu må vi så begynde forfra---"

Han har sgu mere hjerne end alle vore akademiske "experter" tilsammen.

MVH
Egon

Fra : Konrad

Dato : 22-02-06 17:10

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> politisk korrekthedens apostel, - en mand som jeg næsten ikke kunne holde

Nåh - ham som Arne ikke mener nogensinde har blandet sig i politik, fordi
han er for pæn?

Fra : Wilstrup

Dato : 22-02-06 19:51

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message
> ud
>
> Nåh - ham som Arne ikke mener nogensinde har blandet sig i politik, fordi
> han er for pæn?

Du er gået fra at være en moderat manipulater til en direkte løgner,
Konrad -
--
Wilstrup