Velkommen til sharia-land
Fra : Jens Bruun

Dato : 21-02-06 15:22

Så kan de lære det, de perverse svin, der nægter at efterleve koranens bud:

-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/31/06)

Fra : Martin K

Dato : 21-02-06 15:31

> Så kan de lære det, de perverse svin, der nægter at efterleve koranens
bud:

Ja, det må lige være guf for Kimsebassen det der.

--
Martin K

Fra : Anonym

Dato : 21-02-06 15:54

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> bud:

> Ja, det må lige være guf for Kimsebassen det der.

De radikale har jo oparbejdet en del erfaring i kritisk dialog med
præstestyret i Iran, så måske skulle vi kalde Niels Helveg tilbage fra hvor
han nu hygger sig og bringe ham i aktion.
Det kan da aldrig skade.

Fra : @

Dato : 21-02-06 18:30

On Tue, 21 Feb 2006 15:30:53 +0100, "Martin K" <n@da.spam> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

>bud:

>Ja, det må lige være guf for Kimsebassen det der.

nej

når sådanne ting fra den virkelige verden bliver for påtrængende så
træder alle de tre indbyggede aber i fuktion, ikke bare hos Kim, men
hos alle godhedsindustriens faktaresistente nyttige idioter

man ser ikke
man høer ikke
man taler ikke

i håb om at det hele er væk lige om lidt

Fra : hanzen

Dato : 21-02-06 15:58

> Så kan de lære det, de perverse svin, der nægter at efterleve koranens
> bud:

Og de vil lære os om tolerance og respekt.
--
hilzen
hanzen

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-02-06 16:00

"hanzen" <hanzen@mailmeNOT.dk> skrev i en meddelelse

> Og de vil lære os om tolerance og respekt.

Jeg har eddermame respekt for de iranske mullaher. Faktisk så stor respekt,
jeg med glæde imødesér et Israelsk angreb på landet.

Fra : E.M.

Dato : 21-02-06 17:51

> Og de vil lære os om tolerance og respekt.
> --

Hov-hov, ifølge Gregers Dikkenik Holmfeldt er det en storslået kultur vi bør
lade vælte ind over grænsen, og labbe i os!!

E.M.

Fra : NoTrabajo

Dato : 21-02-06 16:54

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i

> Så kan de lære det, de perverse svin, der nægter at efterleve
> koranens bud:

Er det ikke på tide, at vi stopper ethvert samarbejde/samkvem med disse
muhamedanerstater?
--
NoTrabajo

Fra : Bruno Christensen

Dato : 21-02-06 19:30

On Tue, 21 Feb 2006 16:53:51 +0100, NoTrabajo wrote:

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i

> Er det ikke på tide, at vi stopper ethvert samarbejde/samkvem med disse
> muhamedanerstater?

Det ville da være uhøfligt, hvis vi afbrød forbindelserne.

Meen, der hvor vore ambassader er brændt af, de kan ikke lide os, ok så
tager vi konsekvensen.
Der hvor de beder os om at "skrubbe af", samme konsekvens.
Officiel boycott, samme konsekvens.

Disse yderliggående regimer mener at de kan presse Danmark, giv den støtte
de får til de firmaer som føler sig ramt og vedstår det. Pengene går lige
op.

Det humanitære hensyn, glem det, de fatter alligevel ikke hvad de går glip
af. Den insulinkrævende patient får ikke insulin i øjeblikket, hvis de
fortsætter deres boycott så dræber de deres sukkersyge. Hvorfor skulle vi så
eksportere insulin, de vil jo ikke have det.

Der hvor de brænder flag af, naah glem det. Det er jo kun børnehaver, endnu.

Dog får palæstineserne aldrig så meget som en krone fra mig fremover.

/|\
/\
Bruno

Fra : @

Dato : 21-02-06 18:26

On Tue, 21 Feb 2006 15:22:09 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Så kan de lære det, de perverse svin, der nægter at efterleve koranens bud:
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=336015

du skal ikke forvente at nogen dansk regering eller minister vil
protestere mod dette

for mange år siden da Khomeini sad ved magten i denne diktaturstat
blev det jo afsløret at dansk udenrigspolitik stank langt væk
-
-
-
-
-
-
-
af fetaost

vi må jo igen i 2006 konstatere at det er judasmejeriet ARLA som
bestemmer vore relationer til voldens og undertrykkelsens
rædselsregimer

i sin tid kunne man pege SydAfrika ud som den slemme dreng

alle kunne hæve moralens fane og føle hvor gode og rigtige de var
(om forholdene er blevet bedre i SA af den grund tvivler jeg på)

men når det gælder Muhammeds marodører dukker man hovedet og tier

hvorfor?

er det frygt?

eller er det al den olie disse mordere sidder på?

en slyngel er en slyngel er en slyngel

uanset hvilen bog har holder i hånden

at nogle folk mener at hensynet til religiøse massemordere skal gå
forud for almindelig anstædighed vil jeg til enhver tid sk*d* på

folk som vil beskære min ytringsfrihed for at tækkes mordere vil jeg
bede om at gå ad Theran til gerne straks

Fra : Martin K

Dato : 21-02-06 18:40

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> vi må jo igen i 2006 konstatere at det er judasmejeriet ARLA som
> bestemmer vore relationer til voldens og undertrykkelsens
> rædselsregimer

Kom lige til at tænke på, at Arla jo oprindeligt var et svensk mejeri. Det
forklarer en del.

--
Martin K

Fra : @

Dato : 21-02-06 20:09

On Tue, 21 Feb 2006 18:40:27 +0100, "Martin K" <n@da.spam> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Kom lige til at tænke på, at Arla jo oprindeligt var et svensk mejeri. Det
>forklarer en del.

såså nu skal vi jo ikke gøre svenskerne være end de er

hvis det ellers er muligt

vi har noget jeg helst ikke ser at svenskerne får

radiser i nationalfarver

Fra : Bruno Christensen

Dato : 21-02-06 19:34

On Tue, 21 Feb 2006 18:26:01 +0100, @ wrote:

> eller er det al den olie disse mordere sidder på?

USA mangler olie, så om ikke så længe kommer der en eller anden US personage
forbi Danmark for at tale med Fogh. Gæt selv på udfaldet.
/|\
/\
Bruno